2025-03-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bajsbaronen. Hur kunde du glömma den?
Den är kanske ändå originalet , men genom åren har jag sett så fantasifulla kreationer här så det kan vara värt att dra sig till minnes. Flera har fått mig att skratta rätt ut helt ohämmat

Edit: Runken är ändå rätt passande. Kort, kärnfullt, och to the point.
Citera
2025-03-26, 18:56
Tyvärr kommer han aldrig kunna bevisa bevis på att cluee skrivit me Olofs pappa då de är inga som finns. Vi alla förstår ju vad som skulle ske ifall han hade sin kanal inaktiverad i bara en vecka. Det skulle gå loss, han har inga andra pengar och inget sparat. Arvet e borta, superchatsen är borta, pengarna från stugan är borta och kapitalförsäkringen kan han inte få ut. Så att han ens skulle ha en tanke på att radera sin kanal finns inte. Även om det skulle vara för allas bästa. Han har inga bevis och är för feg för att erkänna det så han kommer snacka skit och luffa bort som allt annat han gör. Jag tycker det är sjukt vilket trakasserande som skett på Cluee pågrund av denna man. Ibland undrar man hur en person kan ha så lite empati. Btw i Skilleras stream igår skrev Cluee att pågrund av sekten så hamnade han på psyket. Förstå hur långt detta har gått. Jag hopps Cluee gör en så jävla fet anmälan.

Ridå!
Citera
2025-03-26, 18:57
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
https://ibb.co/7dHDB2x4

1. Varför rantade han då om det på story om det tydligen inte ens var ett problem?!

2. Helvete vilka TUFFA bilder! En jävla rockstar

Visst ser man alltid ut som en förbrytare på ID-handlingsfoton. Men kom igen, vi alla vet att Baronen knappast är en hundradel så hård, som han försöker se ut på dem här fotona.
Citera
2025-03-26, 18:59
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hörrni! Nu så här i slutskedet av Äggies li.. jag menar karriär , tänkte jag att det kunde vara kul med en sammanställning av alla de fina smeknamn vi gett honom genom åren.
Runkbaronen
Jordfelsbaronen

Kommer ni på fler? Han får så fina namn så ofta så man hinner glömma bort.

Spåkule-Baronen och Gud-Baronen är också två klassiker.

Undrar vad polisen tänkte om Rask när han spände hela ansiktet när passfotot skulle tas.
Ser ut som han ska klämma ut en rekordstor bajskorv.
Citera
2025-03-26, 19:00
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Hörrni! Nu så här i slutskedet av Äggies li.. jag menar karriär , tänkte jag att det kunde vara kul med en sammanställning av alla de fina smeknamn vi gett honom genom åren.
Runkbaronen
Jordfelsbaronen

Tidigare bidrag:
Bajsbaronen
Runken

Mitt bidrag: Varonen
Citera
2025-03-26, 19:03
Medlem
CehminCuks avatar
Citat:
Runkbaronen
Jordfelsbaronen

AMG-baronen, Jesusbaronen, Förtalsbaronen, Knarkbaronen och Garderobsbaronen är några fler exempel.
Citera
2025-03-26, 19:05
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Tyvärr kommer han aldrig kunna bevisa bevis på att cluee skrivit me Olofs pappa då de är inga som finns. Vi alla förstår ju vad som skulle ske ifall han hade sin kanal inaktiverad i bara en vecka. Det skulle gå loss, han har inga andra pengar och inget sparat. Arvet e borta, superchatsen är borta, pengarna från stugan är borta och kapitalförsäkringen kan han inte få ut. Så att han ens skulle ha en tanke på att radera sin kanal finns inte. Även om det skulle vara för allas bästa. Han har inga bevis och är för feg för att erkänna det så han kommer snacka skit och luffa bort som allt annat han gör. Jag tycker det är sjukt vilket trakasserande som skett på Cluee pågrund av denna man. Ibland undrar man hur en person kan ha så lite empati. Btw i Skilleras stream igår skrev Cluee att pågrund av sekten så hamnade han på psyket. Förstå hur långt detta har gått. Jag hopps Cluee gör en så jävla fet anmälan.

Ridå!

Handlar ju inte om att någon tror att nurgle ska ta bort kanalen. Men det är bra att hans trovärdighet sjunker. Liksom ta anjo ingen tar ju något han säger på allvar eftersom han blivit beslagen med lögn efter lögn.

Bara fint att alla kräver svar av baronski och han står med brallorna nere. Det är en seger i sig och något vi kan påminna om nästa gång han kommer med ert tvärsäkert påstående.
Citera
2025-03-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk
AMG-baronen, Jesusbaronen, Förtalsbaronen, Knarkbaronen och Garderobsbaronen är några fler exempel.

Hur kan otohetsbaronen inte toppa listan 2024
Citera
2025-03-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
https://ibb.co/7dHDB2x4

1. Varför rantade han då om det på story om det tydligen inte ens var ett problem?!

2. Helvete vilka TUFFA bilder! En jävla rockstar
Hur kan en dagdrivaren av rang vara så lat och inte förnya förrens 5 månader efter det gamla gått ut? Synd han inte väntade 1år så det hade blivit indraget.
Citera
2025-03-26, 19:24
Medlem
Tortellis avatar
Rask är illa ute och det är inte ett skit synd om honom. Han är omedveten om allt skitsnack han sprider. Tyvärr så släpptes både familjen Rask och Baronens egen videos nästan samtidigt och det är tragiskt att se.

Av princip så kastar jag inte skit på övriga i familjen, men satan så tragiskt att se..WT är tyvärr ett passande ord på Rask. Video ikväll?
Citera
2025-03-26, 19:28
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hur kan otohetsbaronen inte toppa listan 2024
Jo Otrohetsbaronen är bäst
Citera
2025-03-26, 19:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk
EntreprenörsBaronen, Fegisbaronen och Butthurtbaronen. Den sista är den senaste efter att han suttit och tittat på en hel video med B&B och förväntat höra om sig själv och det var bara om Anjo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in