Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-05, 09:27
Medlem
moralhoras avatar
Gud ibland finner dessa män som Antonio sig som guldfiskar:

https://www.youtube.com/watch?v=v7d5iB7VO9Q
Citera
2025-03-05, 10:01
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Gud ibland finner dessa män som Antonio sig som guldfiskar:

https://www.youtube.com/watch?v=v7d5iB7VO9Q
Varför har du länkat denna låten? Otroligt dålig.
Citera
2025-03-05, 12:33
Medlem
TPLs avatar
"Antonios fina vänner kom med blommor 🙏🥰🌹 🍃 Vi satt & samtalade, dem tittade på dokumentären av Anjo, jag lagade mat & så åt vi tillsammans i all enkelhet. Det blev en spontan fin kväll att spara i hjärtats bank ❤️ "

#dem #fisk #grönsaker

https://cdn.storynavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1zamMzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQ4MjY0NDEwOF8xODQ5NjI1OTM yMDAxMDg5MV81Nzg3OTgyNjc3OTM2OTA4NTgwX24uanBnP3N0c D1kc3QtanBnX2UzNV9wMTA4MHgxMDgwX3NoMC4wOF90dDYmX25 jX2h0PXNjb250ZW50LXNqYzMtMS5jZG5pbnN0YWdyYW0uY29tJ l9uY19jYXQ9MTExJl9uY19vYz1RNmNaMkFFaTlFTkQ0cjZRbFp lZkNjQ0lkXzZwbGJqeW1FVXlYWnctSEV2T3VLR0NsLW1tT0d6Y U9QNVg3NWQ1ODdJakFTayZfbmNfb2hjPUJSMm83MHNwa2gwUTd rTnZnRXRMcWFKJl9uY19naWQ9OGExZDVlZjU3MjRmNDYyNzg0Y zI2NGQ0YTFhNjIzZjImZWRtPUFIbGZaSHdCQUFBQSZjY2I9Ny0 1Jm9oPTAwX0FZRGpycGJYajBWWXRvZk8tTm9fUmFUS2hjUTI3c khHY29MalhCV2VCeU5qdFEmb2U9NjdDREU5RjAmX25jX3NpZD1 kOGQwMmI=
Senast redigerad av TPL 2025-03-05 kl. 12:36.
Citera
2025-03-05, 13:16
Medlem
Pecannots avatar
Jag har inte sett "dokumentären", men efter att jag läst det ni skriver här, så har vi fått en liten inblick i en helt dysfunktionell och miserabel familj. Jag tycker på riktigt synd om de tre barnen, dock är den äldsta så pass gammal att hon borde flyttat hemifrån för länge sedan.
Att få läsa om dessa bråk, skrik och till och med fysiska attacker är ju helt sjukt...
Det känns som att alla familjemedlemmar stannat i någon slags tonårstrots, och inte utvecklats vidare...
Som att tiden stannat för dem.. Utom möjligen mellanbarnet.

Att man som mamma kan lämna ut sina barn på det här sättet är för mig helt otänkbart, men det var ändå en liten tanke som slog mig;
Tänk om Anna vill att detta ska komma ut, så att något produktionsbolag kanske nappar på det, och vill göra en realitysåpa om familjen....
Wahlgrens skulle framstå som rena minimjölken i jämförelse, för hos Books är det action och ordentligt med content. Vad tror ni?
Citera
2025-03-05, 14:22
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Jag har inte sett "dokumentären", men efter att jag läst det ni skriver här, så har vi fått en liten inblick i en helt dysfunktionell och miserabel familj. Jag tycker på riktigt synd om de tre barnen, dock är den äldsta så pass gammal att hon borde flyttat hemifrån för länge sedan.
Att få läsa om dessa bråk, skrik och till och med fysiska attacker är ju helt sjukt...
Det känns som att alla familjemedlemmar stannat i någon slags tonårstrots, och inte utvecklats vidare...

Att man som mamma kan lämna ut sina barn på det här sättet är för mig helt otänkbart, men det var ändå en liten tanke som slog mig;
Tänk om Anna vill att detta ska komma ut, så att något produktionsbolag kanske nappar på det, och vill göra en realitysåpa om familjen....
Wahlgrens skulle framstå som rena minimjölken i jämförelse, för hos Books är det action och ordentligt med content. Vad tror ni?
Någon vuxen verkar aldrig ha varit närvarande under barnens uppväxt.
Mentala tonåringar försökte uppfostra barn. Resultatet blev

Om bara någon kunde ifrågasätta A:s dom, kanske Anna drömmer att hennes egna såpa kan bli verklighet? Snälla! 🙏❤️✝️
Senast redigerad av osnuten 2025-03-05 kl. 14:29.
Citera
2025-03-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Antonios fina vänner kom med blommor 🙏🥰🌹 🍃 Vi satt & samtalade, dem tittade på dokumentären av Anjo, jag lagade mat & så åt vi tillsammans i all enkelhet. Det blev en spontan fin kväll att spara i hjärtats bank ❤️ "

#dem #fisk #grönsaker

https://cdn.storynavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1zamMzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQ4MjY0NDEwOF8xODQ5NjI1OTM yMDAxMDg5MV81Nzg3OTgyNjc3OTM2OTA4NTgwX24uanBnP3N0c D1kc3QtanBnX2UzNV9wMTA4MHgxMDgwX3NoMC4wOF90dDYmX25 jX2h0PXNjb250ZW50LXNqYzMtMS5jZG5pbnN0YWdyYW0uY29tJ l9uY19jYXQ9MTExJl9uY19vYz1RNmNaMkFFaTlFTkQ0cjZRbFp lZkNjQ0lkXzZwbGJqeW1FVXlYWnctSEV2T3VLR0NsLW1tT0d6Y U9QNVg3NWQ1ODdJakFTayZfbmNfb2hjPUJSMm83MHNwa2gwUTd rTnZnRXRMcWFKJl9uY19naWQ9OGExZDVlZjU3MjRmNDYyNzg0Y zI2NGQ0YTFhNjIzZjImZWRtPUFIbGZaSHdCQUFBQSZjY2I9Ny0 1Jm9oPTAwX0FZRGpycGJYajBWWXRvZk8tTm9fUmFUS2hjUTI3c khHY29MalhCV2VCeU5qdFEmb2U9NjdDREU5RjAmX25jX3NpZD1 kOGQwMmI=

Jag undrar om jag verkligen förstår vad Booken påstår 😳
Menar hon på fullt.allvar att Antonio fick blommor av kompisar och sedan satt de hemma hos honom och käkade middag???? Och tittade på dokumentären om hur Antonio våldtog ett barn??????
Citera
2025-03-05, 15:32
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Menar hon på fullt.allvar att Antonio fick blommor av kompisar och sedan satt de hemma hos honom och käkade middag???? Och tittade på dokumentären om hur Antonio våldtog ett barn??????
Ja? En vanlig kväll hemma hos familjen Book. 😂
Citera
2025-03-05, 15:36
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967

I Tattar-Konan Anna Patrask värld så är det väl så.
Nu har hon äntligen fått hänga ut den då 13-åriga BO som förstörde så mycket för Tattar-Konan genom att ha den dåliga smaken att anmäla ett sexuellt övergrepp.

Hur länge ska Roberto fortsätta som "säkerhetsvakt"? Familjen Patrask...
Citera
2025-03-05, 15:53
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

#dem #fisk #grönsaker

Jag tror att hon köpte de där blommorna själv. Nu ska hennes egenskrivna texter från "fiiiiina snälla människor" visas upp, åtminstone fram till april. Då drar tunnan igång med sina fejkade powerwalk-videor, som hon alltid gör.

Anna är en öppen bok och lite dum i huvudet, om jag får säga det själv!
Citera
2025-03-05, 16:05
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag tror att hon köpte de där blommorna själv. Nu ska hennes egenskrivna texter från "fiiiiina snälla människor" visas upp, åtminstone fram till april. Då drar tunnan igång med sina fejkade powerwalk-videor, som hon alltid gör.

Anna är en öppen bok och lite dum i huvudet, om jag får säga det själv!
Bor Antonio hos föräldrarna nu? Eller bor han på ett boende?
Citera
2025-03-05, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot

Jag tror att mellanbarnet är Antonio som är 24 år. Vanessa bor väl i Spanien och är väl det enda barnet som har studerat och inte hamnat i klammeri med rättvisan. Hoppas det går bra för denna tjej. Det förtjänar hon.
Citera
2025-03-05, 17:35
Medlem
TPLs avatar
Anna påstår att hela familjen levt i ett helvete ända sen domen, ett enda mörker, hot och trakasserier. Men när sonen gick ut gymnasiet firades det stort och en massa av hans kompisar firade tillsammans i Suckunge. Tårta och ballonger på jättealtanen, bubbelbad i källaren.
Anna säger nu att deras liv varit ett helvete i 8 år. Kom hon på det för 2 år sen och kontaktade Anjo? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in