2025-03-04, 20:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Hennes största besvikelse är nog att "dokumentären" inte har fått något genomslag i medierna och gett henne den uppmärksamhet hon anser sig förtjäna.

Knäpptyst till och med i TV4 - "hennes" kanal - och inte ens Stoppa pressarna har nappat på kroken.

Inga tv-soffor där hon och kanske även Fiiiiiiinaste Flisan kan gråta ut. Kanske hoppas hon på att SVT:s seriösa program "Min sanning" ska höra av sig...

Den blev ju omnämnd hos Bloggbevakning. Inte varje dag en mor och far medvetet slänger sin avkomma under bussen för att tjäna på det.

Tattarkonan Anna Patrask är tydligen inte nöjd oavsett hur mycket uppmärksamhet hon får...
Citera
2025-03-04, 21:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Den blev ju omnämnd hos Bloggbevakning. Inte varje dag en mor och far medvetet slänger sin avkomma under bussen för att tjäna på det.

Tattarkonan Anna Patrask är tydligen inte nöjd oavsett hur mycket uppmärksamhet hon får...
Hon ska nog vara tacksam att hon inte hamnar i någon tv-soffa. Till och med Malou skulle ställa frågor som skapar dålig stämning i studion.
Citera
2025-03-04, 21:09
Medlem
flugornass avatar
1: Jag förväntade mig en Anna som grät krokodiltårar men där fick jag fel, oavsett att det hon sa var
hejbaberiba så var hon hyfssat sannsad.

2: Tyvärr så har min empati/förståelse för Antonio skiftat till att jag förstår varför det inte har gått så bra för honom nu när jag ser när Anna delar med sig hemma videos där han slängs ut av sin far och en syster som förefaller vara helt knäpp.

3: Hur kan man som anhörig filma sin bror/son när han får akut vård i en ambulans?

4: Hur fan kan Anna hålla ordning på allt hon filmat för att hitta rätt klipp för rätt tillfälle?

5: Har någon uppfattningen att Roberto någonsin ställt upp för Antonio?

6: Vad det gäller dokumentären så är det när Anjo leker psykolog och säger gråt för det är nog
barnet inom dig, det är väl det mest oväntade förutom sned trampen i juridiken.

7: Jag skulle tycka att det vore intressant om Antonio fick hjälp av en spökskrivare att skriva
en biograf, tror nog vår förståelse för att han blev som han blev skulle ge lite mer empati för honom.

8: När kommer reportaget ut från dom som var där och lånade ett rum och lämnade kameraväskor på sängen, var det några Anna anlitat eller Anjo?

9: Det här är väl alla Youtubers dröm, nu kan dom banka varandra i huvudet och slås om vem som vet mest och kan tolka allt bäst. "ironi"
Senast redigerad av flugornas 2025-03-04 kl. 21:35.
Citera
2025-03-04, 21:19
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Är tunnan och Antonioprinsen vänner idag?
Citera
2025-03-04, 21:20
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Vadå betalat sig ur? Jag har tagit bort mig från alla de där sidorna och det kostade inte en krona. En del tid däremot.

Var kan man se detta?

Såg klippet på social media men misstänker det är från dokumentären?
Citera
2025-03-04, 22:24
Medlem
Mune Sangss avatar
Har den totalt talanglöse Anjovisens dokumentär fått någon som helst medial genomslagskraft?
Eller blev det bara ett steg längre ner i avgrundsbrunnen för den alltmer urflippade
märstafamiljen ?

Är detta vuxna människor?
Citera
2025-03-05, 02:13
Medlem
Mamma Anna filtrerar rejält vilka kommentarer om dokumentären som hon ska visa på sina sociala medier.

Hur länge kommer hon känna att hon kan mjölka detta på ett för henne gynnsamt sätt tro?
Citera
2025-03-05, 02:58
Medlem
Undrar hur många av hennes fina kommentarer hon har skrivit själv
Citera
2025-03-05, 06:41
Medlem
Var kan jag hitta dokumentären? Kan någon länka?
Citera
2025-03-05, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Undrar hur många av hennes fina kommentarer hon har skrivit själv
Det ryktas om att en del kommentarer inte är skrivna av Anna själv.
Anna borde sätta upp Musikalen Antonio där hon med skönsång berättar hur det ligger till.
Citera
2025-03-05, 08:58
Medlem
Nu har vår Lilla sångfågel Anna kackat i eget bo. Denna dokumentär skildrar en familj i djupaste känslomässiga misär. Ingvar Bergman hade älskat denna film, den har samma ingredienser som hans filmer av dysfunktionella familjer.
Citera
2025-03-05, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Mamma Anna filtrerar rejält vilka kommentarer om dokumentären som hon ska visa på sina sociala medier.

Hur länge kommer hon känna att hon kan mjölka detta på ett för henne gynnsamt sätt tro?
Ja det var fasligt hur mycket hyllningar det var på stories. Då är väl målet med filmen uppnått

Noterade att en hyllning som hon släppte igenom anklagade tjejer för att "missbruka sin makt" i brottsmål. Och att Anna i sin heliga visdom kommenterar den storien med att hon inte hyser något agg mot målsäganden. Känns som att det är väldigt medvetet att hon delade den hyllningen. Vi som var med vet att hon i högsta grad hyste agg mot målsäganden!

Vilket nog är naturligt, men varför skriva om historien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in