2025-02-25, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vem är den här "Wempa"? Finns det en tråd om denna människa, som vill publicera flashbackanvändares korrekta identitet?

Här finns bild
https://youtu.be/iLikTHkNRR8?t=3104
Citera
2025-02-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vem tror ni att hoppar av sjunkande Anjo skeppet först i sekten? Tror nog att det blir Rask först.
Sen Jockiboi.
Sen Anjo själv men sjunker ändå.
Sen sjunker motvikt och vad är problemet

De börjar nog slänga varann under bussen snart. Vad är problemet har väl inte laddat upp på ett tag. Kalla fötter?
Citera
2025-02-25, 23:25
Medlem
Det bästa av allt är ändå att det blev precis som jag trodde. Anjo har agerat hund åt Joakim i ett års tid, lagt upp videos, skrivit storys och riskerat förtalsmål emot sig som kan riskera i höga belopp i böter. När Anjo ska släppa det enligt honom största han gjort och som han arbetat med i 2 års tid, då är det knäpptyst ifrån hans bästa kompis Joakim Lundell. Jag kan bara se det framför mig hur det låter bakom kulisserna nu "men det här ser inte bra ut för mig heller Anjo, det kanske vore bra om du ställde in premiären".
Inte ens en simpel gilla-markering vågade Joakim ha kvar på inlägget till dokumentären. Hur känns det Anjo att din vän inte ställer upp för dig efter allt du gjort för honom? Måste kännas piss.

Eftersom jag kan läsa Anjo som en öppen bok har jag kommit fram till lite mer saker om hur dokumentären kommer utspela sig. Jag skrev tidigare om att Anjo av allt att döma också kommer försöka väcka misstro till huvudvittnet Emma, det kommer han, men på ett sätt som är värre än jag först trodde. Jag tror att Anjo grundlurat detta vittne, Anjo har förmodligen smörat in sig hos henne och hon har inte haft någon tanke på att det hon säger kommer användas emot henne.

Varför jag tror att det är på det här viset är för att Anjo det senaste pratat om "slasken", material som inte bedömts vara betydande för förundersökningen som ska visa hur vittnet och andra tjejer hånat målsägande efter kvällen. Anjo kommer använda det och påstå att tjejerna efteråt ångrat det och istället försöker övertyga målsägande att hon blivit våldtagen.
Detta stärks av att Anjo det senaste pratat som honom, Antonio och Anna som en part och vittnet som en motpart. Det är inte bara den minderåriga målsägande som kommer hängas ut, det är även de då minderåriga vittnena som kommer hängas ut och de figurerar med sina riktiga namn, men de har nog inte själva förstått vad de gett sig in på.

_
Citera
2025-02-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Väldigt viktigt ät att vara helt anonym för när du är ärlig kan du inte skriva fritt här.
ÖH

Allt är ditt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jocke har gett sig på Flashback-användare tidigare, man har hängt ut flera användare på sina sociala medier. Det finns en överhängande risk att Anjo kommer göra på liknande sätt.
Det ska du inte oroa dig för. Vem som än hänger ut användare för att hela sekten drabbas Deras familjer, deras vänner, deras varumärke och sen tar rättvisan vid.

Tillbakakakan innehåller mer än en standardFUP, väldokumenterad och chockläsning för fruar, vänner, familj och media att ta del av.

Det är så dom gör och efter att en sektmedlem ljög för mig om att Mumsbulle tagit livet av sig är det no mercy, no rules.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-26 kl. 00:06.
Citera
2025-02-25, 23:29
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vet inte om du har läst det, men Anjo har så här 3 dagar före premiär flera versioner av dokumentären. Det säger han rakt ut bara. Inget skyddsnät. Det låter ju som om han inte riktigt har bestämt sig för 1 version som är den riktiga och allt annat är bara klippförsök och råmanus eller något ditåt. Men nej, han har FLERA versioner.

Vitsen för Anjo är så klart att synas då han är narcissist men också är det det han försörjer sig på. För vad i hela fridens namn skulle denna 35-åriga karl jobba med. Han kan ju inte ens förstå några enkla meningar i ett domslut på två års tid. Han har så mycket fel i det han säger om det juridiska.

Tänk att han har fått juristhjälp med att förstå domen, nämligen en kvinna som varit kommunjurist i 14 år. Hon har tydligen talat ut om detta brottsfall. Det var en av Anjos följares mamma, hon ringde och sa, du borde prata med min mamma. Så då gjorde knäppisen det.

Det faktum att det finns flera versioner av en dokumentärfilm.... Ja, vad ska man säga? Omdömeslöst? Tack för att du informerade mig om den här detaljen för jag är mållös över idiotin bakom hela uppståndelsen.

Det lilla jag har läst och hört kretsar kring hans ringa kunskap om sekretessbrott och förståelse om pressetiska principer. Att han är narcissist sammanfaller nästan med yrket som "medioker" drama-youtuber, arbetsskygga typer finns det gott om tråkigt nog.
Tror Silberskys ruttna kropp kan erbjuda mer substans i ärendet än vad den här kommunjuristen (ärligt talat?) har gjort. Vad kommer härnäst? Anjo och en företagsjurist ska fria Akilov?
Citera
2025-02-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Det bästa av allt är ändå att det blev precis som jag trodde. Anjo har agerat hund åt Joakim i ett års tid, lagt upp videos, skrivit storys och riskerat förtalsmål emot sig som kan riskera i höga belopp i böter. När Anjo ska släppa det enligt honom största han gjort och som han arbetat med i 2 års tid, då är det knäpptyst ifrån hans bästa kompis Joakim Lundell. Jag kan bara se det framför mig hur det låter bakom kulisserna nu "men det här ser inte bra ut för mig heller Anjo, det kanske vore bra om du ställde in premiären".
Inte ens en simpel gilla-markering vågade Joakim ha kvar på inlägget till dokumentären. Hur känns det Anjo att din vän inte ställer upp för dig efter allt du gjort för honom? Måste kännas piss.

Eftersom jag kan läsa Anjo som en öppen bok har jag kommit fram till lite mer saker om hur dokumentären kommer utspela sig. Jag skrev tidigare om att Anjo av allt att döma också kommer försöka väcka misstro till huvudvittnet Emma, det kommer han, men på ett sätt som är värre än jag först trodde. Jag tror att Anjo grundlurat detta vittne, Anjo har förmodligen smörat in sig hos henne och hon har inte haft någon tanke på att det hon säger kommer användas emot henne.

Varför jag tror att det är på det här viset är för att Anjo det senaste pratat om "slasken", material som inte bedömts vara betydande för förundersökningen som ska visa hur vittnet och andra tjejer hånat målsägande efter kvällen. Anjo kommer använda det och påstå att tjejerna efteråt ångrat det och istället försöker övertyga målsägande att hon blivit våldtagen.
Detta stärks av att Anjo det senaste pratat som honom, Antonio och Anna som en part och vittnet som en motpart. Det är inte bara den minderåriga målsägande som kommer hängas ut, det är även de då minderåriga vittnena som kommer hängas ut och de figurerar med sina riktiga namn, men de har nog inte själva förstått vad de gett sig in på.

_

Det sjuka är också att Anjo vägrar ha fel i allt så "filmen" kommer släppas.
Citera
2025-02-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Det faktum att det finns flera versioner av en dokumentärfilm.... Ja, vad ska man säga? Omdömeslöst? Tack för att du informerade mig om den här detaljen för jag är mållös över idiotin bakom hela uppståndelsen.

Det lilla jag har läst och hört kretsar kring hans ringa kunskap om sekretessbrott och förståelse om pressetiska principer. Att han är narcissist sammanfaller nästan med yrket som "medioker" drama-youtuber, arbetsskygga typer finns det gott om tråkigt nog.
Tror Silberskys ruttna kropp kan erbjuda mer substans i ärendet än vad den här kommunjuristen (ärligt talat?) har gjort. Vad kommer härnäst? Anjo och en företagsjurist ska fria Akilov?

Ska nämnas att det är först nu han påstår att det finns flera versioner av filmen, tidigare har han påstått att den varit klar för flera månader sen. När han blivit ifrågasätt för att han umgåtts privat med gärningsmannens familj en helg i början av december har han påstått att det inte påverkar någonting för att hans film har varit helt klar långt tidigare, så därför hade det ändå inte kunnat påverka utgången av filmen.
Anjo har lite svårt att hålla koll på sina lögner, brukar bli så när man ljuger om allt mellan himmel och jord.

_
Citera
2025-02-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det sjuka är också att Anjo vägrar ha fel i allt så "filmen" kommer släppas.

Av alla människor jag någonsin haft att göra med eller överhuvudtaget följt på något sätt, så har jag aldrig varit med om en människa som har så svårt att erkänna att den gjort något fel och be om ursäkt.
Alla vet vid det här laget att han haft med målsägandes namn trots sekretessen, istället för att erkänna sitt misstag så ska han låtsas som ingenting, hitta på massa lögner om det och göra om dokumentären i smyg. Skulle inte förvåna mig om han kör med en "gotcha" när människor ser filmen och hennes namn nu har redigerats bort.

_
Citera
2025-02-25, 23:48
Medlem
Citat:
Vem är den här "Wempa"? Finns det en tråd om denna människa, som vill publicera flashbackanvändares korrekta identitet?
Wempa Fr*drik W*nnb*rg bor i Partille och arbetar på Volvo lastvagnar.
Fr*drik som är en känd Volvo nörd som älskar röda candy lackerade Volvo bilar där han mixtrar med olika Volvo delar mellan olika årsmodeller som han brukar sälja vidare på Blocket.
Wempa känner Joakim Lundell privat, han har en personlig "koppling" till Julia enligt hans egen utsaga.
Har precis flyttat för en vecka sedan till en ny lägenhet.
Wempa rött är sött?
Citera
2025-02-25, 23:48
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Ska nämnas att det är först nu han påstår att det finns flera versioner av filmen, tidigare har han påstått att den varit klar för flera månader sen. När han blivit ifrågasätt för att han umgåtts privat med gärningsmannens familj en helg i början av december har han påstått att det inte påverkar någonting för att hans film har varit helt klar långt tidigare, så därför hade det ändå inte kunnat påverka utgången av filmen.
Anjo har lite svårt att hålla koll på sina lögner, brukar bli så när man ljuger om allt mellan himmel och jord.

_

Herrejösses, vilken jävla cirkus. Det här blir bara dummare och dummare ju mer man skrapar på ytan.

Jag älskar det
Citera
2025-02-25, 23:50
Medlem
Citat:
Jag misstänker att vi kan lämna detta därhän. Oerhört tveksamt att Anjo, trots sin, enligt egen utsago, gigantiska intelligens kommer att hänga ut användare som skriver här!
varför skulle han? Han har inget incitament till det. Han har blivit utnyttjad av Jocke och fått stå för alla jockes lögner på YouTube i ett år och han kommer få ta smällen i rättegång den också.

Jocke har hävdat att det inte finns några juridiska hinder på vägen för dokumentären, att ”kontroversiellt” säljer och att allt är frid och fröjd. Re-Ally? Jocke vill bli av med Anjo, nu har hedersuppdraget gått vidare till Motvikt och Fredrik. Motvikt är den enda jag inte har nåt alls på än.

Mycket kan bli mer. Jag har en lista som är mycket längre än jockes. Jag har ”fått till mig” om trakasserier mot flashbackare här, i privatlivet och arbetsplatsen, det är otroheter, mejl med smyginspelat sex, avvikande fantasier, att falskt utge sig för att vara reporter för att få ut information som inte är officiell, efterhängsenhet gränsande till stalking, polisanmälningar om sexualbrott som blivit nedlagda, att uppmana en självmordsbenägen människa till självmord, hemlig förälskelse i annan influenser, tipsmejl till några av Sveriges största nyhetsredaktioner, sexchattar utanför förhållandet, hållhakar på kollegor i branschen, att falskt utge sig för att vara syster till ett våldtaget barn, nakenfoto på fru som skickats runt, gråtsamtal till kvinna utanför äktenskapet, nedskrivna morbida fantasier som verkar förverkliga sig i yrkeslivet, sexuellt anspelande meddelanden till tjejer, dokumenterat drogbruk, två blev bötade för att dom lekte mangas, en på YouTube och en på krogen, organiserad skatteplanering, ”odeklarerade inkomster” i miljonklass och skattefusk, dick pics, porrpreferenser, falsk ryktesspridning att bästa Mumsbulle tog livet av sig med mera.

Av av sekten och prospects 2024 och 2025.
Den enda som gynnas av uthängningarna är Jocke, men han skulle förlora allt av det. Allt, karriär, rykte, barn, fru, pengar.

Han försökte med det mot vår Mumsbulle och det stannar där.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-26 kl. 00:29.
Citera
2025-02-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt

Det har nämnts i tråden att Anjo ska ta över Palmegruppen och sen väntar JFK. Men jag tror att han ska ta över Cold Casefall och Bockstensmannens död ska få en förklaring och gärningsmännen kommer att namnges i 14 trerimmarsyoutubar.

Just det att det är versioner. De kan ju inte ha samma innehåll och inställning till händelsen för annars vore de inte versioner. Tror faktiskt att det är så illa att det hela bero på kritiken ha får de här sista 3 dagarna.

Så han vänder kappan efter vinden. Janne Josefsson my ass!

En sak som jag är väldigt nyfiken på är ju hur Lilla Anna reagerar mot den Tjocke Mannen. Hon kommer att bli så pissed om den version som visas inte framhåller Antonio så oskyldig som den gjorde när hon fick se dokumentären i december tror jag det var.

De firade jul tillsammans, Anjos familj och Annas familj den 8 december. Kan du föreställa dig Janne fira jul med kommunalrådet som han exposat som barnvåldtäktsman fast han har försökt få honom att se oskyldig ut och till och med hjälp barnvåldtäktsmannen att sätta igång en överklagan till HD? Hur tror Anjo att något sandkorn av objektivitet ens skall fastna under hans fot? Han är så jävla jävig man bara kan bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in