2025-02-25, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vad yrar du om? Varför skulle man inte kunna skriva fritt på flashback? Utveckla?

Jocke har gett sig på Flashback-användare tidigare, man har hängt ut flera användare på sina sociala medier. Det finns en överhängande risk att Anjo kommer göra på liknande sätt.
Citera
2025-02-25, 20:38
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Nej. Det gör han inte alls. Han har bevisligen absolut ingen aning om när Anjo ljuger när det är allmänt känt eller bevisat. Som "bevis" han hade kunnat ha är slakta totalt. Han ser som ett för lätt bevis, han har ingen koll alls, men enkelt så.

Den som ljuger är ju inte nazi så varför ska Axel bru sig

Är det inte så, att när Axel "källkritisk granskat" vilka han bjöd in att få HONOM ha cred kommer han skämmas?
Citera
2025-02-25, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Nej. Det gör han inte alls. Han har bevisligen absolut ingen aning om när Anjo ljuger när det är allmänt känt eller bevisat. Som "bevis" han hade kunnat ha är slakta totalt. Han ser som ett för lätt bevis, han har ingen koll alls, men enkelt så.

Den som ljuger är ju inte nazi så varför ska Axel bru sig

Kollar vi på samma livestream?
Citera
2025-02-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jocke har gett sig på Flashback-användare tidigare, man har hängt ut flera användare på sina sociala medier. Det finns en överhängande risk att Anjo kommer göra på liknande sätt.

Jag misstänker att vi kan lämna detta därhän. Oerhört tveksamt att Anjo, trots sin, enligt egen utsago, gigantiska intelligens kommer att hänga ut användare som skriver här!
Citera
2025-02-25, 20:53
Medlem
I Skilleras content om Anjo som pratar med de där två flamsiga killarna så säger Anjo;

"Det är hamnade i mitt knä. Och just på grund av att Antonio är ett kändisbarn så kände jag att det blir ju större "snackis" än om det var en random människa. Det blir ju lite så då att vi använder Antonio - så att det här kan bli en STOR debatt."

"Det är ett stort problem att det är en himla massa oskyldiga som blir dömda. Det har kommit fram massor, jag har fått DM."

Och sen så berättar han att en i DM hade suttit häktad i 2-3 månader, blev dömd, sen kom tjejens kompis och berättade att tjejen ljög. Polisen fick henne att erkänna och frågade varför hon ljög. Hon ska då ha sagt att hon ville göra en utlandsresa."

Problemet med den historien är ju att det inte finns något som talar om att det ens har hänt, och om det har hänt på vilka grunder dömdes han. Tjejen som ville åka utomlands låter ju inte så smart, hur lyckades hon få fram ett scenario där han dömdes? Hur fick hon dem att tro på vad hon hittade på? Det bör ju stå i fup mot tjejen sen då, men det har Anjo inte lyckats ta reda på. Men sitta och hitta på historier är han ju bra på.
Citera
2025-02-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
I Skilleras content om Anjo som pratar med de där två flamsiga killarna så säger Anjo;

"Det är hamnade i mitt knä. Och just på grund av att Antonio är ett kändisbarn så kände jag att det blir ju större "snackis" än om det var en random människa. Det blir ju lite så då att vi använder Antonio - så att det här kan bli en STOR debatt."

"Det är ett stort problem att det är en himla massa oskyldiga som blir dömda. Det har kommit fram massor, jag har fått DM."

Och sen så berättar han att en i DM hade suttit häktad i 2-3 månader, blev dömd, sen kom tjejens kompis och berättade att tjejen ljög. Polisen fick henne att erkänna och frågade varför hon ljög. Hon ska då ha sagt att hon ville göra en utlandsresa."

Problemet med den historien är ju att det inte finns något som talar om att det ens har hänt, och om det har hänt på vilka grunder dömdes han. Tjejen som ville åka utomlands låter ju inte så smart, hur lyckades hon få fram ett scenario där han dömdes? Hur fick hon dem att tro på vad hon hittade på? Det bör ju stå i fup mot tjejen sen då, men det har Anjo inte lyckats ta reda på. Men sitta och hitta på historier är han ju bra på.

Vansinne. Anjo torgför konspirationsteorier här!
Citera
2025-02-25, 21:05
Medlem
BrunkeMundts avatar
För någon som inte har jättebra koll på svenska influencers/youtubers så begriper jag mig inte på hur detta mongot beter sig. Han har gjort en dokumentär om Anna B(k)oks vedervärdiga missfoster till son som är en dömd våldtäktsman, som i högre instans fått sin dom fastställd, där han ska rentvå Antonios namn? Är det här en slags korkad wt-version av Guillou-journalistik som jag beskådar i realtid?

Vad fan är det för skit? Nog att kvaliteten på underhållning har sjunkit rejält på sistone, men att det ska finnas någon glorifierad genskräp till bea-kändis som får såhär mycket medial uppmärksamhet är skrämmande.
Citera
2025-02-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
För någon som inte har jättebra koll på svenska influencers/youtubers så begriper jag mig inte på hur detta mongot beter sig. Han har gjort en dokumentär om Anna B(k)oks vedervärdiga missfoster till son som är en dömd våldtäktsman, som i högre instans fått sin dom fastställd, där han ska rentvå Antonios namn? Är det här en slags korkad wt-version av Guillou-journalistik som jag beskådar i realtid?

Vad fan är det för skit? Nog att kvaliteten på underhållning har sjunkit rejält på sistone, men att det ska finnas någon glorifierad genskräp till bea-kändis som får såhär mycket medial uppmärksamhet är skrämmande.

Det är absolut INGEN som begriper sig på hur mongot Anjo beter sig. Slut på meddelandet.
Citera
2025-02-25, 21:29
Medlem
Citat:

Den objektive dokumentärfilmaren uttalade sig också häromsistens att han hjälpt Antonio att få en advokat som ska ta upp fallet till resning är det tänkt. Anjo hjälpte den som han försöker få att framstå som oskyldig men samtidigt vill Anjo ses som objektiv och kunnig och som vill lyfta ett stort samhällsproblem.
Citera
2025-02-25, 21:31
Medlem
Citat:

Alltför att tjäna pengar, hos Skilleras så sa Anjo att han använt sig av Antonio för att han är ett kändisbarn. Han sa faktiskt "använt Antonio".
Citera
2025-02-25, 21:32
Medlem
Citat:

Ja han berättar sagor och skrönor, som en youtubeversion av råttan i pizzan!
Citera
2025-02-25, 21:33
Medlem
Citat:

Anjo har salufört sig för dokumentären genom att kalla sig själv för youtubes Janne Josefsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in