2025-02-25, 22:23
Medlem
Fp
Citera
2025-02-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hahahaha 10.000 kcal 🤣🤣

Det e bra mycket. Tror en sumo snittar på typ 5000. Men å andra sidan rör dom sig och är något djävulusiskt mycket och bra vältränade.

Jag tror anjo har någon som kallas BED, Binge Eating Disorder.
Måste tvångsmässigt trycka i sig mat. Men för stt få i sig 10k kcal så skulle han förutom sin obligatoriska McDonalds frullen behöver han dropp med en mix av bakverk, pizza, pommes son legat i Coca marinad, och sen en nål som är typ 2-3 cm bred 😂

Vilken jävla bild jag fick upp nu hahaha
🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2025-02-25, 22:26
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ja men VAD ska han göra med informationen när han tror bevisa för 100-300 trogna följare att informationen hjälper?

Att man kanske ska vara lite mer PR-tränad innan man återberättar vad ens indolenta följarskara tycker och tänker? Det är ju såna här idiotiska uttalanden som kommer ge en omvänd effekt i ett senare skede. Det låter bara väldigt onyanserat och tagen ur luften att titulera sig själv som "Youtubes Janne Josefsson". Vad ska det ens betyda? Gick precis in i fanskapets yt-kanal och kollade några minuter på en av "dokumentärerna". Vad för jävla allmänintresse finns det med att titta på en egotrippad snyftfilm där mongot läser olika utdrag från sin dagbok?

Tror pysen behöver rannsaka sig själv innan han ger sig ut på djupt vatten. Men å andra sidan förstår jag inte vitsen med att vara en uppmärksamhetshora på nätet. Min förlust?
Citera
2025-02-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag har också fått ta emot hot på både YouTube och här.

Det är hårt mot hårt som gäller. No mercy. Dom har mer att förlora än oss och vi, 400Ben och Mums vet för mycket, jag skulle råda hundarna och ägaren att sluta gläfsa nu

Rikta ilskan åt rätt håll. Dom flesta i sekten har ”kontakter” och ”vänner” som skriver biblar och skickar runt till oss och sprider rykten om varandra och ler i mjugg och hoppas på att ”en vän” snart kommer krossas.

”Keep your friends close, but your enemies closer.”

Vilka fan tror Anjo, Leo Carmona och övriga hantlangare att dem är egentligen?!

Gammgubben Carmona, med demens, har jag redan kontaktat och han var relativt spak.

Frågan är om Anjo, som gav uppdraget till Leo, vill fortsätta denna "tango"?!
Därför att Anjo har inga vänner i denna hans vanföreställning. Kanske dags att sluta hota folk nu Anjo?
Citera
2025-02-25, 22:34
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vilka fan tror Anjo, Leo Carmona och övriga hantlangare att dem är egentligen?!

Gammgubben Carmona, med demens, har jag redan kontaktat och han var relativt spak.

Frågan är om Anjo, som gav uppdraget till Leo, vill fortsätta denna "tango"?!
Därför att Anjo har inga vänner i denna hans vanföreställning. Kanske dags att sluta hota folk nu Anjo?

Hans enda vän kommer nog bli spritflaskan
Citera
2025-02-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den jakten började Jocke med 2023, men det är klart Anjo skulle säkert se det som sin våta dröm att göra jobbet åt Jockiboi. Har för mig att musen Motvikt pep något om det också
Wempa ”jobbar” med det tydligen. Får han lön från Jocke och Jonna AB, det får Anjo.

Anjo uttrycker att han inte är orolig för sin ekonomi eller att han ska bli cancellerad, för han har jobb som producent vid sidan av. Rätta mig om jag har fel.

Hur kan jobbet som ”producent” för en liten podd på Voyd som gör ett avsnitt i veckan ge mat på bordet åt Anjos barn?

En podd som förmodligen skulle dra in pengar för att kunna ge Olivia en dräglig tillvaro.

Olivia fick 13-15k i månadslön 2023.

Podden försörjer 2 vuxna, ger VOYD en del och Jonna tar en del gissningsvis?

Edit: jag har ett genuin lösning Anjo, köp lite näsgodis, ta en god natts sömn. Imorgon läser du några artiklar om Nytorgsmannen, skrivet ut dom riktiga fuparna och domarna och läser. Bara läs, lösningen kommer komma till dig.

Edit: hundragubben din har kontakter (för att hitta näsgodis i en stad nära dig).
Senast redigerad av Pallal 2025-02-25 kl. 23:09.
Citera
2025-02-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Wempa ”jobbar” med det tydligen. Får han lön från Jocke och Jonna AB, det får Anjo.

Anjo uttrycker att han inte är orolig för sin ekonomi eller att han ska bli cancellerad, för han har jobb som producent vid sidan av. Rätta mig om jag har fel.

Hur kan jobbet som ”producent” för en liten podd på Voyd som gör ett avsnitt i veckan ge mat på bordet åt Anjos barn?

En podd som förmodligen skulle dra in pengar för att kunna ge Olivia en dräglig tillvaro.

Olivia fick 13-15k i månadslön 2023.

Podden försörjer 2 vuxna, ger VOYD en del och Jonna tar en del gissningsvis?

Edit: jag har ett genuin lösning Anjo, köp lite näsgodis, ta en god natts sömn. Imorgon läser du några artiklar om Nytorgsmannen, skrivet ut dom riktiga fuparna och domarna och läser. Bara läs, lösningen kommer komma till dig. Jag kan ge dig lekmannamässig juridisk vägledning om du känner dig osäker på något.

Vem är den här "Wempa"? Finns det en tråd om denna människa, som vill publicera flashbackanvändares korrekta identitet?
Citera
2025-02-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Att man kanske ska vara lite mer PR-tränad innan man återberättar vad ens indolenta följarskara tycker och tänker? Det är ju såna här idiotiska uttalanden som kommer ge en omvänd effekt i ett senare skede. Det låter bara väldigt onyanserat och tagen ur luften att titulera sig själv som "Youtubes Janne Josefsson". Vad ska det ens betyda? Gick precis in i fanskapets yt-kanal och kollade några minuter på en av "dokumentärerna". Vad för jävla allmänintresse finns det med att titta på en egotrippad snyftfilm där mongot läser olika utdrag från sin dagbok?

Tror pysen behöver rannsaka sig själv innan han ger sig ut på djupt vatten. Men å andra sidan förstår jag inte vitsen med att vara en uppmärksamhetshora på nätet. Min förlust?

Vet inte om du har läst det, men Anjo har så här 3 dagar före premiär flera versioner av dokumentären. Det säger han rakt ut bara. Inget skyddsnät. Det låter ju som om han inte riktigt har bestämt sig för 1 version som är den riktiga och allt annat är bara klippförsök och råmanus eller något ditåt. Men nej, han har FLERA versioner.

Vitsen för Anjo är så klart att synas då han är narcissist men också är det det han försörjer sig på. För vad i hela fridens namn skulle denna 35-åriga karl jobba med. Han kan ju inte ens förstå några enkla meningar i ett domslut på två års tid. Han har så mycket fel i det han säger om det juridiska.

Tänk att han har fått juristhjälp med att förstå domen, nämligen en kvinna som varit kommunjurist i 14 år. Hon har tydligen talat ut om detta brottsfall. Det var en av Anjos följares mamma, hon ringde och sa, du borde prata med min mamma. Så då gjorde knäppisen det.
Citera
2025-02-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Tänk då att det är värre än så - det är Anna Book som tagit sin minderåriga sons livs värsta händelse i alla bemärkelser (hittar inte orden) och lämnat ut hans handlingar.

För att själv sen kunna sitta och lipa med sina äckliga tårar i ansiktet i intervju efter intervju både i dokumentären och var det hos Jonna (?) och eventuellt någon mer podd för det varit så hemskt för henne det fruktansvärda året 2017

Det har flimrat förbi i mina storys så jag minns inte exakt men är bara såå sjukt!

Hade sonen varit över 18 så hade hon inte fått en skriven rad skickad till sig.

Hon tror dessutom det kommer ge henne något gott ur det här, kanske pengar berömmelse och kärlek för att hon är en sån god människa som bara vill andra väl. Hon som alltid blir så missförstådd.

Hon skulle skyddat sin son inte hängt ut hans byk! Mama bear i helvete heller.

Japp så är det. Det hela höll väl på att lägga sig och Antonio har säkert framgent allt mer sluppit att kopplas ihop med en våldtäktsdom 2018. Samma för den andra killen och även våldtäktsoffret. De fick sin barndom uppfuckad men nu ska deras början i vuxenlivet också ställas på huvudet. Lät barnen vara Anna!
Citera
2025-02-25, 23:10
Medlem
Vem tror ni att hoppar av sjunkande Anjo skeppet först i sekten? Tror nog att det blir Rask först.
Sen Jockiboi.
Sen Anjo själv men sjunker ändå.
Sen sjunker motvikt och vad är problemet
Citera
2025-02-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vem tror ni att hoppar av sjunkande Anjo skeppet först i sekten? Tror nog att det blir Rask först.
Sen Jockiboi.
Sen Anjo själv men sjunker ändå.
Sen sjunker motvikt och vad är problemet

De är alla rätt körda medialt...
Citera
2025-02-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
De är alla rätt körda medialt...

De har vare sig ryggrad eller utvecklingspotential. Ingen av dem kan kavla upp ärmarna och ta itu med något öht. Deras följare verkar ju dock jubla över vad fan som helst men även de växer ju upp. Så vem vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in