2025-02-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Av alla människor jag någonsin haft att göra med eller överhuvudtaget följt på något sätt, så har jag aldrig varit med om en människa som har så svårt att erkänna att den gjort något fel och be om ursäkt.
Alla vet vid det här laget att han haft med målsägandes namn trots sekretessen, istället för att erkänna sitt misstag så ska han låtsas som ingenting, hitta på massa lögner om det och göra om dokumentären i smyg. Skulle inte förvåna mig om han kör med en "gotcha" när människor ser filmen och hennes namn nu har redigerats bort.

_

Han har ju förklarat att han självklart inte har med hennes namn. Att förklara att han inte fattat att det inte var rätt var för att han hade Anna Books fup med understrykningar och kommentarer. Han har antagligen bara tagit hennes förklaringar rakt av i tron att hon vet vad hon pratar om. Men hon är ju lika jävla blåst hon.
Citera
2025-02-25, 23:56
Medlem
Deimos01s avatar
Va fan är det som händer?
Första "jagar" kinesen medvikt.
Nu ska Anjo hänga ut en följare pga det Anjo själv sagt till henne.
Och plötsligt har Anjos dokumentär blivit kortare, först var den över 2 timmar, det har Anjo stolt berättat, och nu är den 1 timme och 54 minuter
???
Citera
2025-02-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
varför skulle han? Han har noll incitament till det. Han har blivit tagen bakifrån av Jocke och blivit lurat och fått stå för alla jockes lögner på YouTube i ett år. Jocke har hävdat att det inte finns några juridiska hinder på vägen för dokumentären, att ”kontroversiellt” säljer och att allt är frid och fröjd.

Jocke vill bli av med Anjo, nu har hedersuppdraget gått vidare till Motvikt. Han är den enda jag inte har nåt alls på än.

Det är trakasserier mot flashbackare, otroheter, mejl med smyginspelat sex, avvikande fantasier, att falskt utge sig för att vara reporter, att hetsa människor till självmord, hemlig förälskelse i annan influenser, tipsmejl till några av Sveriges största nyhetsredaktioner, sexchattar utanför förhållandet, att falskt utge sig för att vara syster till ett våldtaget barn, gråtsamtal till kvinna utanför äktenskapet, nedskrivna morbida fantasier, sexuellt anspelande meddelanden till tjejer, drogbruk, nudes, porrpreferenser, falsk ryktesspridning att bästa Mumsbulle tog livet av sig med mera.

Allt har skett inom sekten med prospects inkluderat.

Sjukare än så här blir det knappast. Någon hugad borde göra en dokumentär angående Anjos dåraktiga illusioner.
Citera
2025-02-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Va fan är det som händer?
Första "jagar" kinesen medvikt.
Nu ska Anjo hänga ut en följare pga det Anjo själv sagt till henne.
Och plötsligt har Anjos dokumentär blivit kortare, först var den över 2 timmar, det har Anjo stolt berättat, och nu är den 1 timme och 54 minuter
???

Dokumentären har till och med blivit flera stycken nu. Klippta på lite olika sätt.
Citera
2025-02-26, 00:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Dokumentären har till och med blivit flera stycken nu. Klippta på lite olika sätt.
Herregud. Varför kan inte bara Anjo äga det, hur svårt är det att säga "jag gjorde fel, förlåt, jag har pga det behövt ändra lite i dokumentären så jag inte bryter emot sekretessen"

Hade Anjo gjort det hade det inte varit något att prata om, nu blir det ju värsta snackisen hur Anjo ljuger och beter sig som en idiot. Det är inte positivt även om Anjo tror det.
Jag tror inte Anjo är förmögen att säga förlåt eller säga att han gjorde fel.
Citera
2025-02-26, 00:14
Medlem
Citat:
Herregud. Varför kan inte bara Anjo äga det, hur svårt är det att säga "jag gjorde fel, förlåt, jag har pga det behövt ändra lite i dokumentären så jag inte bryter emot sekretessen"

Hade Anjo gjort det hade det inte varit något att prata om, nu blir det ju värsta snackisen hur Anjo ljuger och beter sig som en idiot. Det är inte positivt även om Anjo tror det.

Anjo är helt enkelt allvarligt störd? Han vägrar ens erkänna att han begått fel - han beordrar dessutom den lågbegåvade och alzheimerstörda låtsasgangstern Leo Carmona att springa hans ärenden genom att hota kritiker HELT ÖPPET på youtube!
Citera
2025-02-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Synd då att folk nu kallar honom YouTubes Kapten klänning
Kapten sektkåpa
Citera
2025-02-26, 00:15
Medlem
Citat:

Jag undrar i vilken omfattning Anjo förstår hur mycket fel han har om allt angående rättsfallet och domen mot Antonio och Robin?

Det tog ju lång tid innan han fattade att han inte bara kunde outa namnet hur som helst. Han satt och förklarade att om han inte hade trott att Antonio var oskyldig så hade han inte sagt namnet utan kallat henne målsägande. "Men nu är det ju inte så." säger han.

Och sen ljuger han ihop att namnet naturligtvis är onämnt i filmen. Jaha, men varför satt han och försvarade sitt uthängande av brottsoffret i typ en vecka då?

Sen satt han i går och erkände att han "fått detta i sitt knä" och att då Antonio var ett kändisbarn så utnyttjade "vi" Antonio för att det hela skulle bli mer uppmärksammat.

Sen har han ju förstås inte kommit på något själv, utan bara läst Annas noteringar och läst hennes understrykningar av någon idiotisk anledning inte orkat kolla något själv på två års tid.

Detta ska bli intressant. Om han lägger ut en version som inte försvarar Antonio särskilt mycket så kommer Anna att bli gaaalen.
Citera
2025-02-26, 00:20
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjo är helt enkelt allvarligt störd? Han vägrar ens erkänna att han begått fel - han beordrar dessutom den lågbegåvade och alzheimerstörda låtsasgangstern Leo Carmona att springa hans ärenden genom att hota kritiker HELT ÖPPET på youtube!
Ja något mentalt fel är det absolut. Han är ju helt oförmögen att förstå när han har gjort fel. I hans värld är han perfekt och alla som inte älskar honom är hatare.
Citera
2025-02-26, 00:25
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag undrar i vilken omfattning Anjo förstår hur mycket fel han har om allt angående rättsfallet och domen mot Antonio och Robin?

Det tog ju lång tid innan han fattade att han inte bara kunde outa namnet hur som helst. Han satt och förklarade att om han inte hade trott att Antonio var oskyldig så hade han inte sagt namnet utan kallat henne målsägande. "Men nu är det ju inte så." säger han.

Och sen ljuger han ihop att namnet naturligtvis är onämnt i filmen. Jaha, men varför satt han och försvarade sitt uthängande av brottsoffret i typ en vecka då?

Sen satt han i går och erkände att han "fått detta i sitt knä" och att då Antonio var ett kändisbarn så utnyttjade "vi" Antonio för att det hela skulle bli mer uppmärksammat.

Sen har han ju förstås inte kommit på något själv, utan bara läst Annas noteringar och läst hennes understrykningar av någon idiotisk anledning inte orkat kolla något själv på två års tid.

Detta ska bli intressant. Om han lägger ut en version som inte försvarar Antonio särskilt mycket så kommer Anna att bli gaaalen.
Anjo verkar inte fatta. Han verkar tro att han är smartare än flera advokater och flera domare.
Att han kan se saker polisen, advokaterna och domarna missade.

Han har ju försvarar varför han hade hennes namn i dokumentären. Undra hur han ska förklara att han censurerat hennes namn när dokumentären släpps?

Anjo sitter i skiten. Det bästa han kan göra är nog att släppa den och sen be om ursäkt när kritiken kommer.
Dock verkar inte Anjo förmögen att be om ursäkt.
Citera
2025-02-26, 00:28
Medlem
Deimos01s avatar
Hittade detta
Citat:
Personlighetssyndrom narcissistisk form innebär ett stort behov av att hävda sig själv, en mycket överdriven självbild och en brist på medkänsla inför andra människor. Man tror sig ofta ha stora talanger och fantiserar om stor framgång, makt, skönhet, och status. Man förväntar sig beundran från andra och kan vara arrogant mot andra människor. Man vill få speciella förmåner och utnyttjar ofta andra för sina egna behov.
Citera
2025-02-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Av alla människor jag någonsin haft att göra med eller överhuvudtaget följt på något sätt, så har jag aldrig varit med om en människa som har så svårt att erkänna att den gjort något fel och be om ursäkt.
Alla vet vid det här laget att han haft med målsägandes namn trots sekretessen, istället för att erkänna sitt misstag så ska han låtsas som ingenting, hitta på massa lögner om det och göra om dokumentären i smyg. Skulle inte förvåna mig om han kör med en "gotcha" när människor ser filmen och hennes namn nu har redigerats bort.

_

Eftersom filmen kortats ner så ser iaf jag signaler på att han jobbar hårt för att vända och vrida filmen innan release.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in