Citat:
Ursprungligen postat av
Deimos01
Herregud. Varför kan inte bara Anjo äga det, hur svårt är det att säga "jag gjorde fel, förlåt, jag har pga det behövt ändra lite i dokumentären så jag inte bryter emot sekretessen"
Hade Anjo gjort det hade det inte varit något att prata om, nu blir det ju värsta snackisen hur Anjo ljuger och beter sig som en idiot. Det är inte positivt även om Anjo tror det.
Jag tror inte Anjo är förmögen att säga förlåt eller säga att han gjorde fel.
Jag undrar i vilken omfattning Anjo förstår hur mycket fel han har om allt angående rättsfallet och domen mot Antonio och Robin?
Det tog ju lång tid innan han fattade att han inte bara kunde outa namnet hur som helst. Han satt och förklarade att om han inte hade trott att Antonio var oskyldig så hade han inte sagt namnet utan kallat henne målsägande. "Men nu är det ju inte så." säger han.
Och sen ljuger han ihop att namnet naturligtvis är onämnt i filmen. Jaha, men varför satt han och försvarade sitt uthängande av brottsoffret i typ en vecka då?
Sen satt han i går och erkände att han "fått detta i sitt knä" och att då Antonio var ett kändisbarn så utnyttjade "vi" Antonio för att det hela skulle bli mer uppmärksammat.
Sen har han ju förstås inte kommit på något själv, utan bara läst Annas noteringar och läst hennes understrykningar av någon idiotisk anledning inte orkat kolla något själv på två års tid.
Detta ska bli intressant. Om han lägger ut en version som inte försvarar Antonio särskilt mycket så kommer Anna att bli gaaalen.