Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Jag misstänker att vi kan lämna detta därhän. Oerhört tveksamt att Anjo, trots sin, enligt egen utsago,
gigantiska intelligens kommer att hänga ut användare som skriver här!

varför skulle han? Han har inget incitament till det. Han har blivit utnyttjad av Jocke och fått stå för alla jockes lögner på YouTube i ett år och han kommer få ta smällen i rättegång den också.
Jocke har hävdat att det inte finns några juridiska hinder på vägen för dokumentären, att ”kontroversiellt” säljer och att allt är frid och fröjd. Re-Ally? Jocke vill bli av med Anjo, nu har hedersuppdraget gått vidare till Motvikt och Fredrik. Motvikt är den enda jag inte har nåt alls på än.
Mycket kan bli mer. Jag har en lista som är mycket längre än jockes. Jag har ”fått till mig” om trakasserier mot flashbackare här, i privatlivet och arbetsplatsen, det är otroheter, mejl med smyginspelat sex, avvikande fantasier, att falskt utge sig för att vara reporter för att få ut information som inte är officiell, efterhängsenhet gränsande till stalking, polisanmälningar om sexualbrott som blivit nedlagda, att uppmana en självmordsbenägen människa till självmord, hemlig förälskelse i annan influenser, tipsmejl till några av Sveriges största nyhetsredaktioner, sexchattar utanför förhållandet, hållhakar på kollegor i branschen, att falskt utge sig för att vara syster till ett våldtaget barn, nakenfoto på fru som skickats runt, gråtsamtal till kvinna utanför äktenskapet, nedskrivna morbida fantasier som verkar förverkliga sig i yrkeslivet, sexuellt anspelande meddelanden till tjejer, dokumenterat drogbruk, två blev bötade för att dom lekte mangas, en på YouTube och en på krogen, organiserad skatteplanering, ”odeklarerade inkomster” i miljonklass och skattefusk, dick pics, porrpreferenser, falsk ryktesspridning att bästa Mumsbulle tog livet av sig med mera.
Av av sekten och prospects 2024 och 2025.
Den enda som gynnas av uthängningarna är Jocke, men han skulle förlora
allt av det. Allt, karriär, rykte, barn, fru, pengar.
Han försökte med det mot vår Mumsbulle och det stannar där.