2025-02-21, 15:10
Medlem
I hyreskontrakt hos privatvärdar brukar det stå att renoveringarna ska vara "fackmannamässigt utförda".

Jag är ändå lite förvånad att den nya hyresvärden gått med på deras renoveringar. P har inget skyddspapper på golvet när hon står och målar med pensel (och man ser det droppar på väggen, så kan likväl droppa på golvet), samt målar över dörrkarmar med färgen...

Tycker att det rätt ofta ser ut att gå väldigt snabbt, och ibland lite slarvigt när de gör något. Som t.ex platssängen som J byggde där jag tyckte skivan med "molnen" inte såg riktigt symmetrisk ut. Men på långt håll för bilder ser det väl bra ut... man ska inte komma för nära bara. 😅
Citera
2025-02-21, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Ja. Hon betalar ett av HANS lån varje månad för att inte själv hamna hos kronofogden. Riktigt rutten.

Vilket svinigt beteende!!

Drar in dem i skulder, överger sin egen son och som han dessutom inte ens mäktar med att betala underhåll för...

P och J borde skämmas ögonen ur sig, och inte dra fram offerkoftan hela tiden.
Citera
2025-02-21, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
I hyreskontrakt hos privatvärdar brukar det stå att renoveringarna ska vara "fackmannamässigt utförda".

Jag är ändå lite förvånad att den nya hyresvärden gått med på deras renoveringar. P har inget skyddspapper på golvet när hon står och målar med pensel (och man ser det droppar på väggen, så kan likväl droppa på golvet), samt målar över dörrkarmar med färgen...

Tycker att det rätt ofta ser ut att gå väldigt snabbt, och ibland lite slarvigt när de gör något. Som t.ex platssängen som J byggde där jag tyckte skivan med "molnen" inte såg riktigt symmetrisk ut. Men på långt håll för bilder ser det väl bra ut... man ska inte komma för nära bara. 😅

Nu är detta en privat värd & det var ännu sämre skick än innan. Så hen bryr sig nog inte. Hon torkar av på golvet med en trasa ser man, färgen är vattenlöslig. Annars går den att skrapa bort.

Ser ut att bli supersnyggt! 😍
Citera
2025-02-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Då har du inte hela sanningen vännen.

Vi väntar på din sanning fortfarande, hade du något att bidra med?
Citera
2025-02-21, 16:35
Citat:
Vi väntar på din sanning fortfarande, hade du något att bidra med?

Nä ❤️! Men blir spännande att se hur det går för de personer som det nu väckts åtal för. Man får som sagt inte spy galla hur som helst på nätet bara för att hon är ”offentlig”

Är det eventuellt värt en prick i registret?
Citera
2025-02-21, 16:59
Medlem
Citat:
Allmän kul & nyttig information till alla i den här gruppen. Var försiktiga med vad som delas på nätet. Det kan bita er i rumpan om ni har svårt att bedöma var gränsen går. ❤️

Still, vet inte varför du skriver det till mig och inte skriver det rakt i tråden? 🙂

Jag har inte gått över någon gräns och enbart funnits i tråden för lilla T's sanning, thats it. Finns ingenting i mina texter som kan väcka åtal.

Förstår dock vad du menar, vissa kränkande kommentarer och osanningar ska alla vara försiktiga med, för de är rätt onödigt i sig. Nu vet ju jag vem du är dock väljer jag att undvika regelbrott så det är inget jag kommer att skriva här.
Citera
2025-02-21, 17:07
Citat:
Still, vet inte varför du skriver det till mig och inte skriver det rakt i tråden? 🙂

Jag har inte gått över någon gräns och enbart funnits i tråden för lilla T's sanning, thats it. Finns ingenting i mina texter som kan väcka åtal.

Förstår dock vad du menar, vissa kränkande kommentarer och osanningar ska alla vara försiktiga med, för de är rätt onödigt i sig. Nu vet ju jag vem du är dock väljer jag att undvika regelbrott så det är inget jag kommer att skriva här.

Om du vet vem jag är, vilket i princip vore väldigt konstigt så vad spelar det för roll? Har rent samvete ❤️ finns bara i denna tråd för att som du säger, vissa kränkningar är helt onödiga. Tycker Patricia är en sjukt inspirerande influencer & önskar henne allt det bästa.
Citera
2025-02-21, 17:44
Medlem
Citat:
Nu är detta en privat värd & det var ännu sämre skick än innan. Så hen bryr sig nog inte. Hon torkar av på golvet med en trasa ser man, färgen är vattenlöslig. Annars går den att skrapa bort.

Ser ut att bli supersnyggt! 😍
Ja hade varit lika snyggt om dom varit intresserade av att betala sina räkningar också 😍
Citera
2025-02-21, 17:46
Medlem
Citat:
Nä ❤️! Men blir spännande att se hur det går för de personer som det nu väckts åtal för. Man får som sagt inte spy galla hur som helst på nätet bara för att hon är ”offentlig”

Är det eventuellt värt en prick i registret?
Tror knappast det blir en prick i registret ❤️vilken lag säger att man inte får skriva på Flashback?
Senast redigerad av Kolini 2025-02-21 kl. 17:48.
Citera
2025-02-21, 17:48
Medlem
Citat:
Om du vet vem jag är, vilket i princip vore väldigt konstigt så vad spelar det för roll? Har rent samvete ❤️ finns bara i denna tråd för att som du säger, vissa kränkningar är helt onödiga. Tycker Patricia är en sjukt inspirerande influencer & önskar henne allt det bästa.
Ja, tänk om hon hade kunnat inspirera till att betala sina räkningar också ❤️
Citera
2025-02-21, 17:53
Medlem
Citat:
Allmän kul & nyttig information till alla i den här gruppen. Var försiktiga med vad som delas på nätet. Det kan bita er i rumpan om ni har svårt att bedöma var gränsen går. ❤️

Jag förstår att du bara köper det som kommer ut ur Ps mun. Men nej det kommer inte bli åtal eller ens en tillsägelse. Ta det från nån med erfarenhet inom it säkerhet.
Citera
2025-02-21, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Ja, tänk om hon hade kunnat inspirera till att betala sina räkningar också ❤️

Om så är fallet. Så väljer jag att tro att den tiden kommer. Tills dess så kommer det inte gå fortare ju mer ni sprider hat på nätet. Tänk så irriterad man hade varit om en hade vetat om allt dumt många gör!

Jag väljer bara att inte sprida hat till sådana människor. Tror inte det gör någon nytta. Ni får engagera er på annan nivå. Göra anmälan eller annat. Men HÄR gör det ingen nytta.

Ni som sprider hat & kastar eld på bensinen, vi vet innerst inne att ni inte mår bra. Gör något åt det för eran egna skull ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in