2025-02-20, 22:05
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Då har du inte hela sanningen vännen.

Berätta gärna då om du vet allt, vännen.
Citera
2025-02-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Berätta gärna då om du vet allt, vännen.

Har jag inte? Ska vi fråga lilla T's mamma? Ska jag skriva här varje gång lilla T saknar och vill träffa sin pappa? Ska jag skriva om de försök som gjorts genom familjerätten för att J ska ta sitt ansvar för lilla T? Det finns ingen överenskommelse mellan J och mamman, vad för överenskommelse skulle det vara?

Hon har kämpat för att J ska träffa sin son, som förövrigt saknar sin pappa och vill träffa honom samt är ledsen. J har bara massa dåliga ursäkter. Tror alla har tappat hoppet och accepterat att det är såhär det är och kommer att vara.
Citera
2025-02-20, 22:23
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Har jag inte? Ska vi fråga lilla T's mamma? Ska jag skriva här varje gång lilla T saknar och vill träffa sin pappa? Ska jag skriva om de försök som gjorts genom familjerätten för att J ska ta sitt ansvar för lilla T? Det finns ingen överenskommelse mellan J och mamman, vad för överenskommelse skulle det vara?

Hon har kämpat för att J ska träffa sin son, som förövrigt saknar sin pappa och vill träffa honom samt är ledsen. J har bara massa dåliga ursäkter. Tror alla har tappat hoppet och accepterat att det är såhär det är och kommer att vara.

Nu citerade du nog fel va?
Tycker J ett lika stort svin som du.
Du verkar dock ha bra koll, hur ofta träffas de? 1 gång i månaden eller ännu mer sällan?
Senast redigerad av nintendoKalle 2025-02-20 kl. 22:25.
Citera
2025-02-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Nu citerade du nog fel va?
Tycker J ett lika stort svin som du.
Du verkar dock ha bra koll, hur ofta träffas de? 1 gång i månaden eller ännu mer sällan?

Ja, sorry. Såg att det blev fel i efterhand.
I snitt 3ggr/året. När de mirakulöst sker så träffas dom bara över dagen (max några timmar).
Citera
2025-02-20, 22:48
Man märker att det inte svalnat mellan P & J iaf. Efter allt de gått igenom så verkar de så lyckliga när man ser de ihop. Såg de på stan förra helgen, verkligen nykära.
Citera
2025-02-20, 22:50
Medlem
Helt galet att gå från att träffa sitt barn 182 dagar per år till 3 dagar. Då är man inte längre värd titeln pappa/förälder.
Fy så hemskt för denna pojke och mamma.
Hoppas ni finner tröst i annat i livet och går vidare., inte värt att lägga tid på ett svin.
Citera
2025-02-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Ja håller med😍! Synd bara att hon inte är lika bra på att betala förskoleavgifter. Hon kanske borde testa göra ett samarbete med en livscoach istället? Hur gör man rätt för sig i samhället och som medborgare? 🤩

Citat:
Kul att du håller med. Får sådan lust att göra om jag med men hade aldrig gjort i närheten så fint som Patricia & Jocke.

Jada Jada… tungt för er, jag fattar!
Fattar, du kanske lägger kraft på att betala dina räkningar istället? 😍
Citera
2025-02-20, 23:03
Medlem
Citat:
Man märker att det inte svalnat mellan P & J iaf. Efter allt de gått igenom så verkar de så lyckliga när man ser de ihop. Såg de på stan förra helgen, verkligen nykära.
Kanske lätt att vara nykär när man inte betalar räkningar utan bara lever flott 😍
Citera
2025-02-21, 10:59
Medlem
På Js inlägg om skuldkänslor för spelmissbruket går att hitta följande kommentar:

"Fint skrivet, be om skuldsanering i 5år hos kronofogden, efter dessa 5år är du helt skuldfri, istället för att Kronofogden tar från din lön. ❤️❤️"

J svarar:
"tack 🙏 ja det är planen 😊"

Till en början kände jag lite med honom. Men med den inställningen att det är inte "att jag ska försöka betala av mina skulder, utan hur kan jag för att undvika att betala dem" som gör att jag tappar den medkänslan...
Citera
2025-02-21, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-

Tragiskt!! 😔

Var det inte så att J också satte lilla Ts mamma i skiten med skulder? Vet du något om det nu när han så tårdrypande skriver om sina egna?

Han förmår ju inte ens prioritera att betala sitt underhåll för Lilla T som ökningen av skuld hos Kronofogden visat...
Senast redigerad av vita.luna 2025-02-21 kl. 11:14.
Citera
2025-02-21, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
På Js inlägg om skuldkänslor för spelmissbruket går att hitta följande kommentar:

"Fint skrivet, be om skuldsanering i 5år hos kronofogden, efter dessa 5år är du helt skuldfri, istället för att Kronofogden tar från din lön. ❤️❤️"

J svarar:
"tack 🙏 ja det är planen 😊"

Till en början kände jag lite med honom. Men med den inställningen att det är inte "att jag ska försöka betala av mina skulder, utan hur kan jag för att undvika att betala dem" som gör att jag tappar den medkänslan...
Han kommer INTE att få igenom en skuldsanering. Man måste först visa att man försökt att betala på dem själv. Det har han ju inte ens börjat med att försöka göra😂.
Citera
2025-02-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Tragiskt!! 😔

Var det inte så att J också satte lilla Ts mamma i skiten med skulder? Vet du något om det nu när han så tårdrypande skriver om sina egna?

Han förmår ju inte ens prioritera att betala sitt underhåll för Lilla T som ökningen av skuld hos Kronofogden visat...

Ja. Hon betalar ett av HANS lån varje månad för att inte själv hamna hos kronofogden. Riktigt rutten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in