Citat:
Har du något bevis på att hon åkt fast på COOP eller är det WT skvaller ifrån byns kebab? Jag finner det otroligt att hon skulle klara sig undan en polisanmälan med hennes bakgrund. Hon slapp fängelse på en nåder sista rättegången pga att hon såg till att vara gravid. Så det räcker i stort sett att hon släpper en fis så åker hon in.
Hon har jobbat som bartender och snodde från kassan både i sverige och utomlands. Hon fick sparken. Allt hon kan sno gör hon.. än idag scannar hon från butiker mat men ”glömmer ” att scanna dom dyraste varorna. Hon åkte dit på stora coop förut.. snodde kött och kläder. Sjukhus va samhällstjänst. Och skaffar ungar för att slippa jobba. Hon har sagt i alla år att hon tänker ej jobba. Nu ljuger hon att hon får ca 50 tusen i månaden från snapchat 🤣 hon ljög innan att hon får mammapenning 30 tusen i månaden . Idag lever hon på soc.. hennes ungar har knappt haft leksaker.. hon får gratis från folk. Hennes hem är tomt och nerpissad säng och soffa 🤮 det hon säger på snapchat är skitsnack. Hon försöker spela bättre än hon är. Hon är WT. Baba är kriminell och snor saker och tar kokain. Så om C H -As bror åkt dit 2 ggr för kokain så är han ej ensam om det.hört att han slutat med det. Många i tälje tar tyvärr kokain på helger. Inklusive baba.finns flertal domar på baba. Ska kolla catrins med. Lägger ut här sen alla domar.
Citat:
Var hygglig och posta målnummer på detta så en dom kan hämtas ut så vi alla får se vad det handlar om.
Däremot åkte baba dit för kokainbruk och försäljning för ett tag sen. Polisen tog han.
Jag hämtade ut allt på Baba i samband med domen för misshandeln och postade det i tråden. Och vad jag kommer ihåg var det ingen separat dom ang narkotika. Där var något om en MC men minnet sviker då det var 2019(?). Men har för mig att polisen hittade något i hans väska när han blev gripen för misshandeln. Men det var väldig lite vill jag minnas.