2025-02-22, 09:43
Medlem
Nattspliffens avatar
Är ju ändå märkligt att hon kan gå hemma hela dagarna år efter år (bortsett från när hon har varit mammaledig).
Jag trodde att det var rätt hårda krav på att komma ut i någon slags sysselsättning om man får pengar från socialtjänsten men hon kanske inte får något därifrån.
Citera
2025-02-22, 20:05
Medlem
Jag undrar hur Catrin har tänkt att få ett vettigt liv när hon blir lite äldre? Som kriminell är hon inte speciellt framgångsrik om man ser till utbytet av det hon gjort. Det handlar om småsummor som hon dessutom förbrukar snabbare än hon hinner få in dem. Hon har knappast något pensionssparande och med tanke på hennes arbetshistorik så lär hennes pension bli minimal.

Inte heller hennes pojkvän (de är väl inte gifta?) lär spara undan några större summor som de kan leva på när de blir äldre.

Hon borde ägna mer tid åt att fundera på detta än på att posta meningslösa inlägg på sociala medier eller lura oskyldiga på vad som för dem är pengar de förmodligen behöver men som för Catrin i förlängningen ändå bara är småbelopp. Det kanske räddar hennes dag eller vecka, men sett till hela hennes liv gör det knappast någon större skillnad.
Citera
2025-02-25, 09:20
Medlem
Tyvärr så vart jag blockad här pga nån här ute. Men i vilket fall så allt jag har skrivit om catten WT är sanning. Och på tal om hennes mor. Så tycker jag nästan synd om henne. Mycket ensam person och har inga vänner, sen agerar hon mamma till cattens barn när hon ska bara vara mormor. Det värsta jag har sett var när catten WT stod och dansade framför spegeln till musik 2 timmar innan hennes pappas begravning. Detta är sjukt. Riktigt tragisk familj är det. Och ni som undrar över Orsa stuguthyrning.. ring dit. Socfall och bedrägeri är cattens liv. Hon kommer aldrig att sluta med det.
Citera
2025-03-03, 17:40
Medlem
Någon mer än jag som får lite wannabe "Mickan i soldidan" vibbar av henne. Pratar på bred stockholmska som att hon vore societet Och skryter om att både "Babbas" och barnen minsann är så kräsna: "AAh babas vill ju bara äta nylagad mat minsann". Och nu idag: "Jag bara bakar och fryser in, bakar och fryser in, baarnen vill ju baara ha nybakat brööd från uugnen!"

Så sitter hon där och lever på bidrag i en TREA med tjugotre ungar! Fattar dock inte hur det går ihop med att hon köper mat hela tiden för närmare 20 lakan i månaden...? Sen det enda hon pratar om i sin snapchat är all mat hon lagar och hundpromenader.
Citera
2025-03-06, 22:43
Medlem
Aktiv med en live på TikTok just nu. Eller någon som heter exakt som hon, har inte varit inne och kollat om det verkligen är hon.

För att återgå till trådämnet så är det fascinerande att hon stoltserar med sitt namn trots alla brott.
Särskilt om hon nyligen begått det där brottet med fjällstugan och har polisen i hasorna.

Dumhet? Narcissism? Eller helt enkelt ett uttryck för desperation och tanken att hennes (tveksamma) "varumärke" är det enda hon har som kan ge henne något här i livet.
Citera
2025-03-07, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Jag undrar hur Catrin har tänkt att få ett vettigt liv när hon blir lite äldre? Som kriminell är hon inte speciellt framgångsrik om man ser till utbytet av det hon gjort. Det handlar om småsummor som hon dessutom förbrukar snabbare än hon hinner få in dem. Hon har knappast något pensionssparande och med tanke på hennes arbetshistorik så lär hennes pension bli minimal.

Inte heller hennes pojkvän (de är väl inte gifta?) lär spara undan några större summor som de kan leva på när de blir äldre.

Hon borde ägna mer tid åt att fundera på detta än på att posta meningslösa inlägg på sociala medier eller lura oskyldiga på vad som för dem är pengar de förmodligen behöver men som för Catrin i förlängningen ändå bara är småbelopp. Det kanske räddar hennes dag eller vecka, men sett till hela hennes liv gör det knappast någon större skillnad.

Stötte ihop med Diesel Josef i Södertälje han verkar hassla altaner svart nu med några släktingar så där går nog skatteverket fortfarande bet. Syrianerna är ju normalt inte sugna på att betala skatt eller rimliga priser och Josef har inga problem med åka och hämta material på annan adress. Men det blir ju bara överlevnadspengar.
Citera
2025-03-07, 22:52
Medlem
Nu såg jag att det verkligen är hon som kör live på Tik-Tok. Hennes fejs dök upp precis.
Citera
2025-03-14, 10:26
Medlem
Baron21s avatar
Ett sjätte barn på G
Citera
2025-03-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Ett sjätte barn på G

Jajamen och alla trängs i en sketen hyreslägenhet med två sovrum😎 häromdagen skröt hon om hur han hade fått sova ut själv i en säng medans alla andra trängdes i alla andra sängar…hennes (skönhets?)sömn går före barnens. Bara hon får sova så hon kan städa och laga mat hela dagarna spelar det ingen roll hur alla andra har det.

Sjukt att skaffa barn när ingen av föräldrarna har stabilitet nog att bo drägligt. Och hunden de har på avbetalning är tydligen ett åbäke enligt henne som inte lyssnar alls. I wonder why….
Citera
2025-03-25, 05:21
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Jajamen och alla trängs i en sketen hyreslägenhet med två sovrum😎 häromdagen skröt hon om hur han hade fått sova ut själv i en säng medans alla andra trängdes i alla andra sängar…hennes (skönhets?)sömn går före barnens. Bara hon får sova så hon kan städa och laga mat hela dagarna spelar det ingen roll hur alla andra har det.

Sjukt att skaffa barn när ingen av föräldrarna har stabilitet nog att bo drägligt. Och hunden de har på avbetalning är tydligen ett åbäke enligt henne som inte lyssnar alls. I wonder why….

Vad heter hon på Insta ?
Citera
2025-03-26, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Vad heter hon på Insta ?

5barnsmamman_
Citera
2025-04-26, 10:38
Medlem
Citat: