Citat:
Ursprungligen postat av
Lafven
Jag sörjer, lite, att Catrin-eran är över. Dramat, detektivarbetet, att vakna varje dag och läsa om en ny lögn.
Nu är allt över. Inget är intressant med henne. Jag hoppas det kommer en ny figur jag kan följa och roas av och förfasa mig över.
Håller faktiskt med.. Det finns liksom ingenting som kan chocka en längre. Samma lögner om och om igen. Skulle hon klämma ut 3 ungar på raken inte alls förvånande..
Checklista:
Bedragare:✔️
Ljuger om ALLT från meningslösa små saker till att förstöra en familjs liv och sprida ut att mannen i familjen är pappa till hennes barn. Ljuger ihop en våldtäkt för att få ut försäkringspengar (vem faaan gör en sån sak??). Påstår att hon är basketproffs varpå en tidning intervjuar henne, tidningen får sen gå ut med en rättelse 🤦♀️. ✔️
Försöker hota sina offer till tystnad:✔️
Har absolut ingen intention what so ever att någonsin betala tillbaka ett öre till sina BS:✔️
Hånar sina BS dagligen:✔️
Lider av en personlighetsstörning:✔️
Gör allt och då menar jag ALLT för att finnas kvar i rampljuset. Där räknas den här tråden in på 1 plats.✔️
Tar absolut INGET ansvar över sina egna handlingar. Skyller på "systemet". :✔️
Hmm.. Jag har säkert glömt hur mycket som helst av alla hennes äventyr. Fyll gärna på med mer. Men du har rätt, hon är så jäkla förutsägbar. Det finns liksom ingenting kvar som kan chocka en längre 🤷♀️