2019-01-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Men det är väl ändå helt fantastiskt att Catrin ska bli samboende! Det betyder att hon är skyldig att anmäla detta till försäkringskassan och att de då kommer att reducera bostadsbidrag mm. 👏👏 För att Catrin skulle väl aldrig komma på att "hustla" "systemet"?!

Glömmer hon att anmäla detta så gör vi det så gärna åt henne.
Citera
2019-01-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Glömmer hon att anmäla detta så gör vi det så gärna åt henne.

Exactly my point. Hon behöver inte oroa sig för det. Vi står gärna till tjänst
Citera
2019-01-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Det är lite tragikomiskt att hennes blogg byggs på vad vi skriver och ifrågasätter på Fb eller i kommentarsfältet på BB.
"Ni är många som undrat" Vart då? Inte en enda fråga om det på bloggen eller instagram från någon?
Utan tråden här kommer hennes blogg ha noll innehåll och kommentarerna på BB upphöra.

😂 🤣 Jag veeet. Det är lika roligt varje gång. "Ni är många som har undrat"
Citera
2019-01-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
😂 🤣 Jag veeet. Det är lika roligt varje gång. "Ni är många som har undrat"

Jag sörjer, lite, att Catrin-eran är över. Dramat, detektivarbetet, att vakna varje dag och läsa om en ny lögn.
Nu är allt över. Inget är intressant med henne. Jag hoppas det kommer en ny figur jag kan följa och roas av och förfasa mig över.
Citera
2019-01-05, 11:07
Medlem
Citat:
Jag sörjer, lite, att Catrin-eran är över. Dramat, detektivarbetet, att vakna varje dag och läsa om en ny lögn.
Nu är allt över. Inget är intressant med henne. Jag hoppas det kommer en ny figur jag kan följa och roas av och förfasa mig över.

Håller faktiskt med.. Det finns liksom ingenting som kan chocka en längre. Samma lögner om och om igen. Skulle hon klämma ut 3 ungar på raken inte alls förvånande..
Checklista:
Bedragare:✔️
Ljuger om ALLT från meningslösa små saker till att förstöra en familjs liv och sprida ut att mannen i familjen är pappa till hennes barn. Ljuger ihop en våldtäkt för att få ut försäkringspengar (vem faaan gör en sån sak??). Påstår att hon är basketproffs varpå en tidning intervjuar henne, tidningen får sen gå ut med en rättelse 🤦‍♀️. ✔️
Försöker hota sina offer till tystnad:✔️
Har absolut ingen intention what so ever att någonsin betala tillbaka ett öre till sina BS:✔️
Hånar sina BS dagligen:✔️
Lider av en personlighetsstörning:✔️
Gör allt och då menar jag ALLT för att finnas kvar i rampljuset. Där räknas den här tråden in på 1 plats.✔️
Tar absolut INGET ansvar över sina egna handlingar. Skyller på "systemet". :✔️

Hmm.. Jag har säkert glömt hur mycket som helst av alla hennes äventyr. Fyll gärna på med mer. Men du har rätt, hon är så jäkla förutsägbar. Det finns liksom ingenting kvar som kan chocka en längre 🤷‍♀️
Citera
2019-01-05, 11:12
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Enligt hennes instagram är det samma bild på samma kille som när hon var på Gran Canaria i höstas. Enligt henne är han både guld och huvudvärk.

Sedan kan man ju fråga sig om inlägget med ny kille, planerad flytt etc. är sant. Man tycker väl att det i så fall borde finnas en mer nytagen bild som hon kunde posta

Och inte helt överraskande så svalde hon betet, vips kom en nytagen bild på "pojkvännen".
Citera
2019-01-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Och inte helt överraskande så svalde hon betet, vips kom en nytagen bild på "pojkvännen".

Verkligen. Hon sväljer betet snabbare än en influencer.
Hon insåg att hennes försök att få igång graviditetsspekulationer inte fungerade, så det är slutsnackat om illamående och inga fler bilder på en uppblåst mage har publicerats.
Hade vi nappat hade hon spunnit vidare på den tråden.
Åh hon är som en öppen bok.
Citera
2019-01-05, 12:42
Medlem
Citat:
Verkligen. Hon sväljer betet snabbare än en influencer.
Hon insåg att hennes försök att få igång graviditetsspekulationer inte fungerade, så det är slutsnackat om illamående och inga fler bilder på en uppblåst mage har publicerats.
Hade vi nappat hade hon spunnit vidare på den tråden.
Åh hon är som en öppen bok.

Och nu försöker hon med en ring på fingret😂😂😂 fantastiskt! Vi alla vet att den är fejk om hon inte kan lägga ut stämplarna som ska finnas i ringen. Ska bli spännande med ett bröllop😎🍿
Citera
2019-01-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Och nu försöker hon med en ring på fingret😂😂😂 fantastiskt! Vi alla vet att den är fejk om hon inte kan lägga ut stämplarna som ska finnas i ringen. Ska bli spännande med ett bröllop😎🍿

😂 🤣 Som jag säger.. Såå förutsägbar 😴
Hur många grr är det förresten hon har kört det här med ringgrejen?! Fan Catten vidga dina vyer
Citera
2019-01-05, 12:55
Medlem
Är det ingen som vet vem han är? Eller rättare sagt, vet han inte vem Catrin är? Tycker han inte det är lite märkligt att lägga ut fejkade magar och lögner hela tiden? Han borde ju ha vänner om inte annat som har koll på hennes historia, det är ju ett klick bort. Varför vill han synas med henne? Vem fan är han???

Frågorna är många!
Citera
2019-01-05, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Är det ingen som vet vem han är? Eller rättare sagt, vet han inte vem Catrin är? Tycker han inte det är lite märkligt att lägga ut fejkade magar och lögner hela tiden? Han borde ju ha vänner om inte annat som har koll på hennes historia, det är ju ett klick bort. Varför vill han synas med henne? Vem fan är han???

Frågorna är många!
Han ser arabisk eller syrian, kanske är han bosatt i Södertälje, lite spekulationer från mig.
Han kan ju googla henne får han reda på vem hon är, den dömda bedragerskan som är full av lögner.
Citera
2019-01-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han ser arabisk eller syrian, kanske är han bosatt i Södertälje, lite spekulationer från mig.
Han kan ju googla henne får han reda på vem hon är, den dömda bedragerskan som är full av
lögner.

Han är 24 år, bodde fram till för ett par månader sedan hos sina föräldrar i Södertälje
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in