Att det redan innan den gått public trillar in kommentarer från bottar får inte alls mina misstankar om att Baronen köper likes och kommentarer att stärkas. Nej, nej!
Att det redan innan den gått public trillar in kommentarer från bottar får inte alls mina misstankar om att Baronen köper likes och kommentarer att stärkas. Nej, nej!
Rask berättar i sin senaste video att hans första dialog med Jocke var när Rask kontaktade Jocke och frågade om Rask fick sponsra honom med kläder, men det blev inget av det. Rask berättar i sin video att han tycker att det var bra att det inte blev någon affär, för Jocke skulle säkert tagit kläderna och stuckit, alltså lurat Rask...?
Kvällens video här ser man en helt annan Rask mot gårdagens video, nu är Rask glad igen. Jag tittade på S T Bikers länk istället för att ge Rask visning. Men vilken dålig skådis bajsmannen är. Fattar ni vad folket i Trosa måste prata, SOC måste prata, Polisen måste prata. Alla pratar om Rask..
Han sa att hon inte fungerade i större barngrupper eller något liknande.
Det handlar garanterat om att bajshäxan är fly förbannad över att behöva ta sig längre vid hämtning, de få gånger rödtotten faktiskt hämtar ungen öht. Vet att han har stoltserat med att förskolan låg så nära hemmet tidigare.
Hur firar ni beslutet om att lägga ner förskolorna i Trosa? Jag själv har gjort mig en lyxig macka med tabasco, chilisås, vitlök och lite vitlöksklyftor på det. Mums!
Det handlar garanterat om att bajshäxan är fly förbannad över att behöva ta sig längre vid hämtning, de få gånger rödtotten faktiskt hämtar ungen öht. Vet att han har stoltserat med att förskolan låg så nära hemmet tidigare.
Minns du när han skulle hämta Waltish och Eddish men han glömde ena ungen på förskolan?
JAG ÄR EN KICKASSFARSA, EN KICK-ÄSS FARSA!!! Rask 2021
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!