Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Gud ja! Just den där anklagelsen har jag faktiskt varit i förhör angående.
Det var så jävla dumt att tom förhörsledaren skämdes men brott är brott liksom! Det lades ner när motparten inte ville gå vidare med anmälan och detta brott inte ligger under allmänt åtal.
Spelade ingen som helst roll att jag var sambo med denne posten skickades till utan man får aldrig öppna någon annans post!
Lite OT men man blir ju onekligen nyfiken på hur det gick så långt som till rättegång?
Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Han får nog brösta det här, visst de har varit lite petiga kan jag hålla med om
Vilket givetvis beror på att det är just honom det gäller. Hade det varit en skötsam lugn familj hade dom garanterat inte satt hälften så mycket anmärkningar. Men Rask har hotat dom, hängt ut dom, klagat, bråkat, tykat och tjatat. Hamnat i rättegång angående tidigare lägenhet. Varför skulle dom bjuda på nåt?
Jag har också flyttat från diverse lägenheter i ungdomen och det var alltid en hel del wear&tear, en del rejält som jag absolut var skyldig till. Det blev alltid; "Asch det kan väl ändå behöva tapetseras om nu så för denna gången så...." och liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av
NFC
Var det så jobbigt att öppna brevet med fötterna att han inte orkar ladda upp en oredigerad video? Aaahahaha
Öppna post med fötterna låter förvisso rätt utmattande, det får jag tillstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
NFC
Angående repig torktumlare, tänk på alla ringar och armband och annat bögigt skit han har på sig, i det trånga badrummet, och så allt runkande på det. Hans smycken har säkert dragits mot allt möjligt där inne medan han runkar kuken.
När ska jag någonsin lära mig att inte flashbacka medan jag äter middag? När!?