2025-02-08, 17:58
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Om någon nu ville att han skulle "åka dit", varför då vara noga och vakumförpacka tabletten?
Hade jag velat jävlas hade jag skickat tabletter löst, kanske lite pulver i också så det lättare hade uppmärksammats. Så den teorin han har köper jag inte.
Citera
2025-02-08, 17:59
Medlem
Jag ska anmäla Carl Fredrik Alexander Rask till socialtjänsten efter det här övertrampet. Sanna mina ord.
Citera
2025-02-08, 18:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Jag ska anmäla Carl Fredrik Alexander Rask till socialtjänsten efter det här övertrampet. Sanna mina ord.
Polisen har nog redan gjort en orosanmälan. De brukar göra det när de tror att någon är på väg att spåra ur helt och det finns barn med i bilden.
Citera
2025-02-08, 18:03
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Vilket av alla övertramp syftar du på?
Citera
2025-02-08, 18:03
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Om någon nu ville att han skulle "åka dit", varför då vara noga och vakumförpacka tabletten?
Hade jag velat jävlas hade jag skickat tabletter löst, kanske lite pulver i också så det lättare hade uppmärksammats. Så den teorin han har köper jag inte.

Japp. På måndag ska jag hämta ut en 100:a burk Alvedon. Ge det till daglig verksamhet tillsammans med blå vattenfärg 🤣
Citera
2025-02-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Polisen har nog redan gjort en orosanmälan. De brukar göra det när de tror att någon är på väg att spåra ur helt och det finns barn med i bilden.
Tryggt att höra, då kan jag vila på hanen.
Citera
2025-02-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Vilket av alla övertramp syftar du på?
Relevant fråga, jag syftar inte på runkbilderna han skickar runt utan psykosen med ett piller i posten.
Citera
2025-02-08, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Gud ja! Just den där anklagelsen har jag faktiskt varit i förhör angående.
Det var så jävla dumt att tom förhörsledaren skämdes men brott är brott liksom! Det lades ner när motparten inte ville gå vidare med anmälan och detta brott inte ligger under allmänt åtal.

Spelade ingen som helst roll att jag var sambo med denne posten skickades till utan man får aldrig öppna någon annans post!

Lite OT men man blir ju onekligen nyfiken på hur det gick så långt som till rättegång?

Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

Han får nog brösta det här, visst de har varit lite petiga kan jag hålla med om

Vilket givetvis beror på att det är just honom det gäller. Hade det varit en skötsam lugn familj hade dom garanterat inte satt hälften så mycket anmärkningar. Men Rask har hotat dom, hängt ut dom, klagat, bråkat, tykat och tjatat. Hamnat i rättegång angående tidigare lägenhet. Varför skulle dom bjuda på nåt?

Jag har också flyttat från diverse lägenheter i ungdomen och det var alltid en hel del wear&tear, en del rejält som jag absolut var skyldig till. Det blev alltid; "Asch det kan väl ändå behöva tapetseras om nu så för denna gången så...." och liknande.

Citat:
Var det så jobbigt att öppna brevet med fötterna att han inte orkar ladda upp en oredigerad video? Aaahahaha

Öppna post med fötterna låter förvisso rätt utmattande, det får jag tillstå.

Citat:
Angående repig torktumlare, tänk på alla ringar och armband och annat bögigt skit han har på sig, i det trånga badrummet, och så allt runkande på det. Hans smycken har säkert dragits mot allt möjligt där inne medan han runkar kuken.

När ska jag någonsin lära mig att inte flashbacka medan jag äter middag? När!?
Citera
2025-02-08, 18:14
Medlem
Hugin86s avatar
Följer ej baroben på insta, är de där allt har hönt om post piller och allt annat. Någon som printa och visa
Citera
2025-02-08, 18:22
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Följer ej baroben på insta, är de där allt har hönt om post piller och allt annat. Någon som printa och visa
Rasks fans och haters har en sak gemensamt och det är att dom är värdelösa på att dokumentera hans förehavanden. "Gör det själv då", jag är vuxen, jag har inte instagram
Citera
2025-02-08, 18:26
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Rasks fans och haters har en sak gemensamt och det är att dom är värdelösa på att dokumentera hans förehavanden. "Gör det själv då", jag är vuxen, jag har inte instagram

Där finns någon sida där man kan se folks storys utan Instagram.
Minns inte vad den heter, någon i tråden kanske kan hjälpa till?
Citera
2025-02-08, 18:38
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Där finns någon sida där man kan se folks storys utan Instagram.
Minns inte vad den heter, någon i tråden kanske kan hjälpa till?

Den finns, men då måste det vara en öppen Instagramprofil.
Rask har väl inte sin profil öppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in