2025-02-25, 16:09
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Är det radhus med kallhyra han ska flytta till?

Isf lär det bli äckligt dyrt om det redan nu kör maskiner för tusentals kronor (dygnet runt) och på det ska ska värma upp 2 våningar.
För det va 2 våningar va?
Wow 😳

Att värma upp sitt hus är INTE billigt. (Talar av erfarenhet)
Betalar han vatten också?

Bada badkar och att låta vattnet rinna i långa och utdragna duschar kostar stort för 5 pers, för att inte tala om vad det kan kosta att fylla badkaret flera ggr i månaden (för 5 pers).

Är det någon som har dessa detaljer?

Tror tyvärr el och vatten ingår. Annars hade varit hysteriskt roligt. Men som sagt, tyvärr är det nog inte kallhyra. Hade varit betydligt bättre för oss om han fått hyrs det första huset.
Citera
2025-02-25, 16:18
Medlem
Citat:

Isf lär det bli äckligt dyrt om det redan nu kör maskiner för tusentals kronor (dygnet runt) och på det ska ska värma upp 2 våningar.
Wow 😳

Bada badkar och att låta vattnet rinna i långa och utdragna duschar kostar stort för 5 pers, för att inte tala om vad det kan kosta att fylla badkaret flera ggr i månaden (för 5 pers).

Speciellt vintertid, vi är 2 pers i mitt hushåll och räkningen denna månad landade på 8000 ( vatten, el osv). Dock runt 160-170 kvm och bra isolerat hushåll. Men ja det är ju pengar, men kvastskallen tjänar väl mycket pengar?
Senast redigerad av Infinity1 2025-02-25 kl. 16:21.
Citera
2025-02-25, 16:20
Medlem
rikishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tror tyvärr el och vatten ingår. Annars hade varit hysteriskt roligt. Men som sagt, tyvärr är det nog inte kallhyra. Hade varit betydligt bättre för oss om han fått hyrs det första huset.

Nej el ingår knappast, där får han teckna eget abonnemang.
Citera
2025-02-25, 17:00
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Såg nån kommentar antingen här eller under någon video om hur Baronen satte öronen i kepsen, precis som Anjo. Tanken slog mig, Baronen har ingen egen stil. Han härmar bara den personens stil han ser upp till mest för tillfället.

Här är en bild från 2013 på Jockiboi:

https://ibb.co/SD3QZVJf

Notera sedan stilen Bajsmannen hade samma år:

https://ibb.co/JWYgTVG9

Några år dessförinnan var det sleeze-stil med smink och bandana, precis som hans idol Black Jim hade på den tiden. Han är en innehållslös person som bara apar efter. Han kommer vara som den personen som han vill ställa in sig hos för stunden.
Fan har han förvarat ena skon i arslet eller?
Citera
2025-02-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Idag fick jag 30 tusen!

Det ser likadant ut varje månad!

Och då är jag en heroinist-kokainist-stoner som varvar med psykadeliska och ecstasy.

Jag antar att man kan vara en loser men på olika nivåer. Största skillnaden är väl att jag inte bajsar i stekpannor och steker skiten, eller snackar skit om randoms på internet.

Rask, du skulle kunna tjäna storkovan som cirkusclown!
Jag har varit sjuk ett flertal dagar under månaden och trots det så fick jag ut 27 600:- och då jobbar jag inom en industri där arbetet är monotont. Tänk hur deras livssituation hade sett ut om Rask hade lagt ned kameran och faktiskt gått till närmsta fabrik och sagt "hej jag under om det finns något jobb här?" men nej så kul ska vi inte ha det för han vill ju inte ha en chef. Han vill vara chef.
Citera
2025-02-25, 17:20
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:

Wow 😳

Bajsbaronen kommer göra videos där han ringer och skriker på hyresvärden och ifrågasätter vattenkostnaden, det är min rätt som youtuber att duscha 5 timmar per dag, jag måste ju rengöra rövhålan vafan

Nu går det fort utför
Citera
2025-02-25, 17:36
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Nej el ingår knappast, där får han teckna eget abonnemang.
Värme och vatten menade jag..

Edit: Vad var det jag sa?
Att han ska "rensa" det nya boendet ....

Kolla hans IG
Senast redigerad av Crabby88 2025-02-25 kl. 17:43.
Citera
2025-02-25, 17:56
Medlem
rikishs avatar
Citat:
Värme och vatten menade jag..

Edit: Vad var det jag sa?
Att han ska "rensa" det nya boendet ....

Kolla hans IG

Nycklarna skulle troligtvis lämnas över redan ikväll ju.

När det händer och Baronen får se lägenheten som han innan inte besökt fysiskt, kommer bli en episk film där han inser fel och brister.
Citera
2025-02-25, 17:58
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Vad är det för äcklig våldporr fetish han lägger upp på sin ig
Citera
2025-02-25, 17:59
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Nycklarna skulle troligtvis lämnas över redan ikväll ju.

När det händer och Baronen får se lägenheten som han innan inte besökt fysiskt, kommer bli en episk film där han inser fel och brister.

Jaja
" Ska det vara så här? Är det meningen att en familj ska behöva stå ut med detta?"
Citera
2025-02-25, 18:00
Medlem
Citat:
Jaja
" Ska det vara så här? Är det meningen att en familj ska behöva stå ut med detta?"

Hahah ja ska han gå runt och filma alla fel i nya lägenheten nu och beklaga sig över att han minsann behövde betala för reparationer i gamla lägenheten
Citera
2025-02-25, 18:05
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Jag har varit sjuk ett flertal dagar under månaden och trots det så fick jag ut 27 600:- och då jobbar jag inom en industri där arbetet är monotont. Tänk hur deras livssituation hade sett ut om Rask hade lagt ned kameran och faktiskt gått till närmsta fabrik och sagt "hej jag under om det finns något jobb här?" men nej så kul ska vi inte ha det för han vill ju inte ha en chef. Han vill vara chef.
Hoppas du är friskare nu! Här i samhället så behöver vi såna som dig, vad du än gör, för att du gör just det! Men vi behöver inga sänken som Rask, han behöver intensivbehandlas. Han behöver få en dator och en isolerad cell och datorn har bara Word 97 installerat och han ska skriva ett CV offline utan att betala "köp-cv.nu". Seriöst idioten har gjort det, han gjorde en hel video om hur han nu äntligen ska skriva CV och han jobbar i 3 timmar, sedan avslutar han med att säga att han bara uppgett en massa värden för en hemsida som sedan skapar CV åt honom. Han köpte en CV-mall, för att börja jobba som telefonförsäljare, för att säga upp sig efter en dag och nu med nya psykiska åkommor.Han ska skriva CV så fingrarna glöder om och om igen. Det går ju iofs jävligt fort:
Citat:
2000-2025 Övertalat främmande folk på internet om diverse bestyr med bajs, bl.a. om när en bajskorv stektes

Rask behöver interneras. Han behöver inse det djupt problematiska med att romantisera fekalier, och att ta nakenbilder med lilleman i givakt, fan hade du något i arslet för att få sådan där stake eller var du bara extra upphetsad när det var en annan kvinna än din fru? Ditt jävla svin, du har alltid påstått att du är bra på uppfostran och Chrippa är ingen man, Rask skulle minsann aldrig igen kunna kalla sig för en man om han gjorde så som Chrippa gjorde, "spred deras sexfilm mot deras vilja". Rask har varje gång betett sig värre än folket han hänger ut. Seriöst, vem har vi hellre, ett jävla CP-mongo som Rasmus Pontusson eller en farlig jävla galning som Rask?

Ringer man Trosas socialtjänst så finns Alexander Rask som ett av alternativen i menyn för fan. "Tryck 1 för att lämna upplysningar om stadens kioskmongo".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in