Citat:
Ursprungligen postat av
ReAnimater
Jag har varit sjuk ett flertal dagar under månaden och trots det så fick jag ut 27 600:- och då jobbar jag inom en industri där arbetet är monotont. Tänk hur deras livssituation hade sett ut om Rask hade lagt ned kameran och faktiskt gått till närmsta fabrik och sagt "hej jag under om det finns något jobb här?" men nej så kul ska vi inte ha det för han vill ju inte ha en chef. Han vill vara chef.
Hoppas du är friskare nu! Här i samhället så behöver vi såna som dig, vad du än gör, för att du gör just det! Men vi behöver inga sänken som Rask, han behöver intensivbehandlas. Han behöver få en dator och en isolerad cell och datorn har bara Word 97 installerat och han ska skriva ett CV offline utan att betala "köp-cv.nu". Seriöst idioten har gjort det, han gjorde en hel video om hur han nu äntligen ska skriva CV och han jobbar i 3 timmar, sedan avslutar han med att säga att han bara uppgett en massa värden för en hemsida som sedan skapar CV åt honom. Han köpte en CV-mall, för att börja jobba som telefonförsäljare, för att säga upp sig efter en dag och nu med nya psykiska åkommor.Han ska skriva CV så fingrarna glöder om och om igen. Det går ju iofs jävligt fort:
Citat:
2000-2025 Övertalat främmande folk på internet om diverse bestyr med bajs, bl.a. om när en bajskorv stektes
Rask behöver interneras. Han behöver inse det djupt problematiska med att romantisera fekalier, och att ta nakenbilder med lilleman i givakt, fan hade du något i arslet för att få sådan där stake eller var du bara extra upphetsad när det var en annan kvinna än din fru? Ditt jävla svin, du har alltid påstått att du är bra på uppfostran och Chrippa är ingen man, Rask skulle minsann aldrig igen kunna kalla sig för en man om han gjorde så som Chrippa gjorde, "spred deras sexfilm mot deras vilja". Rask har varje gång betett sig värre än folket han hänger ut. Seriöst, vem har vi hellre, ett jävla CP-mongo som Rasmus Pontusson eller en farlig jävla galning som Rask?
Ringer man Trosas socialtjänst så finns Alexander Rask som ett av alternativen i menyn för fan. "Tryck 1 för att lämna upplysningar om stadens kioskmongo".