2025-02-12, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Sluta deraila tråden med pubertalt trams.
Har vi inte boots on the ground i Trosa som kan gå på mötet och kontrollera om baronen kommer filma sig själv när han håller ett brandtal?

Baronen kan bli Trosas svar på Örebros allard!

Just det ja, hur mycket tror ni det svider att hans views faller som en sten och att cluee går starkt upp?

Äggbaronen borde väl va den som står först i kön in till mötet med tanke på hans otroliga engagemang idag.

Allt annat vore sinnessjukt.
Citera
2025-02-12, 17:53
Medlem
Tror ni det sticker i ögonen på Rask när Cluee får en lång exklusiv intervju med Anjo i två delar medans Rasks senaste "intervju" med Anjo så fick han ringa typ max 5-10 minuter innan Anjo behövde fortsätta med viktigare saker
Citera
2025-02-12, 18:16
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-01-01
Varför, i hela helvetet, sitter idioten bland hela familjen på julafton och öppnar presenter, UTAN TRÖJA!??????!!!!!!!!!!!!!!

https://imgur.com/a/emQq7oN
Han tycks verkligen älska att visa upp sig barbröstad. Det hade inte jag gjort om jag hade haft den överkroppen.
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Du är klok som en bok.

Avseende Ts vlogg, den är så otroligt trist fullständigt ointressant, om inte det var för den här tre barns mamman som är med ständigt och jämt. Hon har varit synnerligen aktiv i att försvara förtalsbaronen i kommentarsfält. Vad är det för filur?

Lite roligt dock att T med emfas uttrycker hur alla bara borde börja respektera varandra. Jag håller med, men lämnar en dålig smak i munnen i och med att hon blir försörjd av en man som gjort förtal hån och mobbing till affärsmodell.
…och framförallt, har en man som inte respekterar henne.

Fast vänta lite nu… hon blir försörjd…?
Citera
2025-02-12, 18:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Han tycks verkligen älska att visa upp sig barbröstad. Det hade inte jag gjort om jag hade haft den överkroppen.

Ju mindre kläder desto bättre tänker Bajshögen, han har garanterat försök få med T på onlyfans spåret, att smygsprida deras gemensamma porrfilmer var bara ett test för att se hur hon reagerar.

https://youtube.com/shorts/0QQ2C7p2eU4?si=JcuwdXQ_Hobuoe_I

Alexander Rask har en väldigt märkligt kropp, förstår verkligen inte varför han inte tränar.

Armar & axlar som en 12 åring, oproportionerligt huvud, en alldeles för lång överkropp. Det märks att hans defekta gener även påverkat honom fysiskt.
Citera
2025-02-12, 18:21
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

Medger att det var feltänkt från min sida, men culpa!
Citera
2025-02-12, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alexander Rask har en väldigt märkligt kropp, förstår verkligen inte varför han inte tränar.

Det kräver disciplin, konsekvens och lite jävlar anamma. Du tycker det rimmar med Rask?

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ju mindre kläder desto bättre tänker Bajshögen, han har garanterat försök få med T på onlyfans spåret, att smygsprida deras gemensamma porrfilmer var bara ett test för att se hur hon reagerar.

Fattar faktiskt inte varför hon inte nappat än.
Det skulle iaf ge lite klirr i hushållskassan till skillnad från Carl Fredriks gravt döende Youtubekanal.

Han lägger ju ändå ut hennes utfläkta fitta på nätet gratis så då kan hon väl lika gärna få betalt för det istället? Oerhört genomkorkad familj det där. Ekonomiskt hjärndöda för att använda Alexanders eget uttryck.
Senast redigerad av GulfLundell 2025-02-12 kl. 18:35.
Citera
2025-02-12, 18:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Fattar faktiskt inte varför hon inte nappat än.
Det skulle iaf ge lite klirr i hushållskassan till skillnad från Carl Fredriks gravt döende Youtubekanal.

Han lägger ju ändå ut hennes utfläkta fitta på nätet gratis så då kan hon väl lika gärna få betalt för det istället? Oerhört genomkorkad familj det där. Ekonomiskt hjärndöda för att använda Alexanders eget uttryck.
Ja samhället var en bättre plats när man steriliserade avskräden som Bajsbaronen och Therese Rask. Med facit i hand så skulle dom aldrig ha avlat av sig det är helt uppenbart, även för oss som bara ser det som Karl delar med sig av, tänk då vilken katastrof det är off cam.

Riktiga SOC-fall båda två, hoppas att barnen lyckas bryta cykeln. Att växa upp med misslyckade losers till föräldrar brukar kunna vara en väldigt stark drivkraft.

Blir det någon video med knarkbrev idag eller hade amöban bara råd med 2 X?
Citera
2025-02-12, 18:45
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
I vilken video säger han detta? Länk?

Alldeles för lite könsord för att det där ska vara realistiskt. Minst 10-12 stycken får du peta in här och där. Förslag; "Framstjärtar, kuk, fitta, pungsvett, rövhål, anus, sperma, bajskorv" osv.

"Rösta på mig alla framstjärtar annars kan ni kyssa mig i äschlet och suga mitt feta grisollon för fan. Usch vad äckliga ni är! Och kom ihåg att tumma upp och följa mig på mina sociala medier *host* KUK I FITTA!"
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-02-12 kl. 18:51.
Citera
2025-02-12, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Och nu kommer en följdfråga.
Är det ekonomiskt värt?

Mycket bra fråga, tror att kortsiktigt nej, långsiktigt, mycket möjligt
Citera
2025-02-12, 19:09
Medlem
Ny video ute från dåren någon clickbait rekationsvideo som vanligt

Han är tillbaka med att ha Anjo och Jocke i titel och thumbnail igen efter att han sett hur sina visningar dalar ner i botten

Medans Cluee faktiskt har en över 60 minuter intervju med Anjo på sin kanal så använder Rask bara Anjo som clickbait hahah
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-12 kl. 19:16.
Citera
2025-02-12, 19:11
Medlem
Deimos01s avatar
Hur många förskolor har de i Trosa ifall de kan stänga 3 stycken? Rasks barn kan väl gå på en annan förskola?
Citera
2025-02-12, 19:15
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det vi ser är givetvis ett desperat försök att få visningar. Rasken vet hur mycket uppmärksamhet han fick när han själv skickade hagelkulor till sina barn för några år sedan. Det är samma bedrägeri han kör på nytt bara.

Extasypillren har han garanterat beställt själv eller tagit från Freddans knarkarkvart. Det har Rasken tagit emellanåt när familjens ADHD-mediciner varit slut eller inte haft tillräcklig effekt.
Han kör alltid om sina ”lyckade koncept” -
”Betala Thereses skulder” = Hund 2.0
”Fått knark med posten” = Hagelkulor 2.0

Han är en sann miljövän som återvinner gamla produktioner, klimatsmart och bra!
Till alla nykomlingar i tråden som är nyfikna på detta nya ”drama”:
Sponsra inte hans kanal med klick, en kanal där han de facto (oavsett om han själv ligger bakom beställningarna eller ej) utnyttjar sina barn för content. Han hade kunnat ta detta privat med endast hustrun, kanske den äldsta sonen också. Men han valde att ta det publikt inför hela Sverige. Om det nu finns en gärningsman är det precis sådant som triggar honom att fortsätta och kanske till och med göra något värre. Gör en ansvarsfull pappa så? Hur hade du reagerat om du var tio år och fick veta att du var dödshotad, hade du inte blivit livrädd?
Så, ge honom inte det han vill ha utan kolla på klippen via Bitchute genom Flashback-användaren StorTuffBiker s länkar i tråden (uppdateras dagligen). 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in