2025-01-18, 13:31
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Absolut vem tusan vet egentligen. Fast Dr Greed hävdar ju dock att konspiratörernas s.k reverse engineered tech är på sådan nivå att igen skulle misstänka det som annat än just NHI. Det är tydligen sådan tech som skall ligga bakom psyops operationer världen över, Alien abduction, cattle mutilation etc.

Phil Schneiders berättelse är sannerligen bisarr, hela Dulce som taget från någon billig fiction - skräck och sedan påståendet om de hemliga tunnlarna som byggdes ut här i Norden. Men bevisligen fann man honom mördad med piano sträng runt halsen ifall jag minns saken rätt.

Ja det är mycket som läter fullständigt bisarrt. Hade nazisterna vunnit kriget och hållit förintelsen hemlig i tjugo år, hade även det kommit som chock när det uppdagades..
För groteskt för att vara sant.

På nittotalet visste extremt få att USAs kommande elit träffas i en krypta på Yale University. I ockulta ritualer med dödskallar.
Eller att många av dom senare skulle pyssla med storskalig narkotikasmuggling och våldsam pedofillverksamhet kopplat till MkUtra/project monarch.. Samma människor som suttit och planerat lönnmord på demokratiskt valda ledare världen över för att dom inte gynnar västvärldens ekonomiska intressen. Hur mångs kände till Bilderberg för tjugo år sen? Eller operation Gladio

Dom kommer undan med det allra värsta för att den breda massan helt enkelt inte kan ta in det
Citera
2025-01-18, 14:51
Medlem
Från UAP Juan:

Citat:
Leslie Kean comments on new firsthand UAP whistleblower Jake Barber:

- Kean checked with some sources that are in a position to know and they know him [Jake].
- This is a major breakthrough because he's a firsthand witness.
- Barber has videos, and images and sensor data... which he already provided to AARO.
- This has the potential to be as significant as the David Grusch moment was.
- (Iandoli) There's more to Jake's story beyond crash retrievals, it goes pretty deep.
- (Kean) I've heard that too, I hope they roll it out in stages and not just overwhelm people... for something this explosive [I think this is the psionics element].

Intervjun med Kean: https://www.youtube.com/watch?v=iEykw0nxHTc&ab_channel=EngagingThePhenomen on

Ska tillägga att någon (Lue?) nämnde att det mycket riktigt hade lämnats in till AARO, men att de hade liksom råkat tappa bort det... Jag har för mig att AARO sa samma sak om några andra visselblåsare som vittnade. Den nya ledningen (Koslovski eller nåt sånt) skyller på den gamla ledningen (Kirkpatrick).

Det ser faktiskt väldigt positivt ut så här långt. Turner utslängd, Trump snart President och strax en förstahands-visselblåsare med fler som backar upp.

Jo, Jake Barber har gått igenom DOPSR-processen så det är inte någon "uncontrolled disclosure", han har tillstånd att prata om detta. Minns inte vem som skrev det, men jag tror de hänvisade till nån intervju med Lue.
Citera
2025-01-18, 15:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Massor med olika förklaringar ja. Som man kan vrida och vända på i all evighet Men om vi kokar ner det till en enda fråga.
Baserat på alla vittnesblåsare och civila vittnesmål vi har hittills. Vad blir det mest sannolika utfallet!

A. NHI är närbarande här på jorden.

B. Alla har fel. NHI finns inte alls här på jorden

Du får bara välja en bokstav

Obs när jag syftar pö NHI menar jag INTE delfinerr och schimpanser.
Andra intelligenta livsformer som har tillgång till och kan hantera avancerad teknik i form av ex flygande tefat och andra farkoster

B. Tveklöst.
Citera
2025-01-18, 15:37
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Zg7p-fU_NGk&ab_channel=NewsNation

"Overwhelming evidences" "Mr Barber is just the beginning, there are many more..."
Citera
2025-01-18, 15:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det är mycket som läter fullständigt bisarrt. Hade nazisterna vunnit kriget och hållit förintelsen hemlig i tjugo år, hade även det kommit som chock när det uppdagades..
För groteskt för att vara sant.
Även om detaljerna var okända så var ju knappast nazisternas förföljelse och avrättning av judar, homosexuella och andra minoriteter okänt vare sig för tysk eller annan europeisk befolkning - även om många säkert låtsas vara okunniga av skam..

Citat:
På nittotalet visste extremt få att USAs kommande elit träffas i en krypta på Yale University.
I ockulta ritualer med dödskallar.
Eller att många av dom senare skulle pyssla med storskalig narkotikasmuggling och våldsam pedofillverksamhet kopplat till MkUtra/project monarch.. Samma människor som suttit och planerat lönnmord på demokratiskt valda ledare världen över för att dom inte gynnar västvärldens ekonomiska intressen. Hur mångs kände till Bilderberg för tjugo år sen? Eller operation Gladio
Skull and bones var känt både från böcker och film - Bilderberg var vida omskrivet redan inför första mötet, exempelvis i flera artiklar i New York Times. Även här i Sverige skrevs det utförligt om Bilderberg de gånger möten hölls här (t.ex 1962 och 1973 i Saltsjöbaden).
Citera
2025-01-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
https://www.youtube.com/watch?v=Zg7p-fU_NGk&ab_channel=NewsNation

"Overwhelming evidences" "Mr Barber is just the beginning, there are many more..."
...''in the sideline' .. Jaha herregud det känns som det faktiskt är välorganiserat och noga uttänkt, nästan så man börjar fundera lite på om det inte är riggat från allra första början. Får lite blue beam vibbar.

Personer som Jim Godwall (area 51). Varför skulle han för 30 år sedan specificerat med sådan självsäkerhet att 2025 '' you will know''. Detta är alltså sagt i mitten av - 90 talet.
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-14214745/area-51-secret-government-classified-information-2025.html

Dr Greed är i alla fall på gott humör nu i sin podcast.

“For all the people who say this is a conspiracy theory … ”

“You’re about to have the wake-up of your life.”
Citera
2025-01-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
...''in the sideline' .. Jaha herregud det känns som det faktiskt är välorganiserat och noga uttänkt, nästan så man börjar fundera lite på om det inte är riggat från allra första början. Får lite blue beam vibbar.

Personer som Jim Godwall (area 51). Varför skulle han för 30 år sedan specificerat med sådan självsäkerhet att 2025 '' you will know''. Detta är alltså sagt i mitten av - 90 talet.
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-14214745/area-51-secret-government-classified-information-2025.html

Dr Greed är i alla fall på gott humör nu i sin podcast.

“For all the people who say this is a conspiracy theory … ”

“You’re about to have the wake-up of your life.”

Det är förstås planerat av de som vill ha disclosure. De är ju tvungna att se till att visselblåsarna har tillräckligt skydd och att allt är förberett. Det vi ser är hela tiden några år efter. Det märktes tydligast på hur politikerna reagerade på Grusch. De flesta var redan informerade några år innan, medan hearingen var mer för allmänheten och för att Grusch skulle kunna vara lite mer trygg när det mesta redan sagts.

Det som möjligen skulle göra mig lite konspiratorisk är snarare den andra sidans försök att stoppa det hela, vilket varit bedrövligt dålig. Men antagligen har konspirationen bara fallerat på insidan långt innan, där folk inom Lockheed Martin t.ex. ville bli av med sitt material och antagligen faktiskt ha en disclosure. Samma sak med DoD om man läser Wilson-dokumentet (som jag tror är lite stage:at också) där Wilson får hjälp att hitta rätt.

Så det är snarare en konspiration som börjar upplösas när några inte vill vara med längre. Jag menar föreställ dig att du är högsta hönset på CIA a la George Bush Sr och du får veta att någon kille tre snäpp ner i hierarkin är den som egentligen sitter på all information och att du inte har rätt att veta. Sånt kan ju irritera lite. Osannolikt att du känner någon lojalitet till en sådan konspiration som faktiskt tagit makt ifrån dig.
Citera
2025-01-18, 18:04
Medlem
Citat:
Dom kommer undan med det allra värsta för att den breda massan helt enkelt inte kan ta in det

Ja det är en ren psykologisk krigsföring som pågår. Våra medvetanden är själva slagfältet.

"Hidden in plain sight" är en taktik som passar väl in i de flesta av deras aktiviteter. De gaslightar oss hela tiden. Målet är att vi ska tvivla på oss själva, våra sinnen, tankar, vår intuition etc. När vi förlorar fotfästet och grunden vi står på så är det lätt att omforma oss så att vi passar in i deras mallar och intressen. Omedvetet så blir också deras referensramar våra egna. Vi skapar vårt eget fängelse.

Detta förfarande gäller både i UFO-frågor samt andra samhällsfrågor (Varför var det ingen som reagerade på eller undersökte Epsteins privata flygbolag "Lolita Express" medan han levde ex.)
Citera
2025-01-18, 18:25
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Klockan 02:00 kommer det sändas på Newsnation. Passar mig bra då jag ändå ska vara uppe och kolla på UFC. Som tur är krockar inte detta med main card.
Citera
2025-01-18, 18:30
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Även om detaljerna var okända så var ju knappast nazisternas förföljelse och avrättning av judar, homosexuella och andra minoriteter okänt vare sig för tysk eller annan europeisk befolkning - även om många säkert låtsas vara okunniga av skam..

Skull and bones var känt både från böcker och film - Bilderberg var vida omskrivet redan inför första mötet, exempelvis i flera artiklar i New York Times. Även här i Sverige skrevs det utförligt om Bilderberg de gånger möten hölls här (t.ex 1962 och 1973 i Saltsjöbaden).

Jag är född 79 och jag kan garantera dig att absolut ingen jag kände visste om varken Bilderberg eller Skull under mina första tjugo år. Då var ändå dom flesta jag umgicks med rätt allmänbildade.
Jag trycker in i Bilderberg i DNs sökruta, 4 träffar under nittiotalet. inget innan. Låsta artiklar.
Första artikeln i om Bilderberg SVD skrevs 2009 av Andreas Cervenka. Första gången Bilderberg nämndes kort i Aftonbladet var 2000. I expressen nämns doms första gången 2014. I övrigt rätt sparsmakat. Och ingen sa nåt endaste ord om alla elitgrupperingar i Radio och TV, inte ens på kabeltv. Jag snubblade över infon av en slump runt 2000 när jag laddade ner alternativa faktadokumentärer. från DC++
Det blev mer känt känt åtta år efter i och med Zeitgeistfilmen.

Jag vet att Anthony Sutton har skrivit en böcker om dom här ämnena för ett bra tag sen. men han var ju knappast känd i Sverige. Ännu färre vet om att Bankirmaffian i väst sponsrade bolsjevikerna och deras revolution. Något som Sutton skrivit utförligt om

Med andra ord fick vi lära oss det som etablissemanget ville vi skulle lära oss. inget mer än så. Det var faktiskt så illa att ingen nämnde kommunismens massmord under mina nio grundskoleår. Kan bara minnas nån hastig artikel om gulagerna i den tjocka historieboken vi hade i åttan. Jag frågade nån lärare om det där, han muttrade nåt om att det var onödig information och att hålla oss till läroplanen

Jämförelsen med Nazzarnas folkmord var att det är segrarna som skriver historien. Hade nazzarna vunnit hade dom säkerligen kunnat hålla folkmordet på judar hemligt ett bra jävla tag. Nu var det dom allierade som vann och dom kunde skriva sopa igen det dom hade gjort och lite till. Eisenshowers dödsläger(Rhenlägren) var ju okända ett bra tag. Och är det fortfarande idag

Givetvis ser det annorlunda ut idag med ett fritt informationsflöde. Beroende på hur nyfiken man är förstås- Minus TikTok och diverse idiotappar
Citera
2025-01-18, 18:31
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einh
Ja det är en ren psykologisk krigsföring som pågår. Våra medvetanden är själva slagfältet.

"Hidden in plain sight" är en taktik som passar väl in i de flesta av deras aktiviteter. De gaslightar oss hela tiden. Målet är att vi ska tvivla på oss själva, våra sinnen, tankar, vår intuition etc. När vi förlorar fotfästet och grunden vi står på så är det lätt att omforma oss så att vi passar in i deras mallar och intressen. Omedvetet så blir också deras referensramar våra egna. Vi skapar vårt eget fängelse.

Detta förfarande gäller både i UFO-frågor samt andra samhällsfrågor (Varför var det ingen som reagerade på eller undersökte Epsteins privata flygbolag "Lolita Express" medan han levde ex.)

Ja, jag kan bara hålla med dig
Citera
2025-01-18, 18:35
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Klockan 02:00 kommer det sändas på Newsnation. Passar mig bra då jag ändå ska vara uppe och kolla på UFC. Som tur är krockar inte detta med main card.
Är vi säkra på tiden?
Kommer man kunna se det på YT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in