Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Vad menar du med att jag ska ”respektera” andras tro?’ Visst, jag kan förstå att folk tror på Gud, muhammeds läror, alienbesökare och astrologi - men för den sakens skull behöver jag ju varken hålla med dem eller avstå från att ifrågasätta eller motbevisa deras påståenden.
? För att förtydliga : skriver hur jag själv förhåller mig till andras åsikter, d.v.s vad någon bedömer som sannolikt eller inte, som t.ex i ditt inlägg där du förutspår framtiden
( btw det är inte min tro att disclosure sker inom en snar framtid, men jag vet inte mer än jag gör och finner utvecklingen som den är just nu intressant )
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej det kan man inte enligt mig - det är fullständigt ologiskt att konstant påstå att bevisen kommer nästa vecka om man aldrig lägger fram bevisen - och det är precis lika ologiskt att påstå att bevisen kommer nästa vecka om man är så hotad och rädd för att lägga fram dessa bevis så man aldrig gör det…
Håller inte med om man tar hänsyn till ett avsiktlig mörkläggande av UAP/NHI under en sådan lång tid, det är logiskt i så fall att det tar sin tid att luckra upp.
Det behöver i så fall bli en snöbollseffekt som till slut kulminerar i ett disclosure, återstår att se om detta nu är vad som egentligen pågår och det kan bara tiden utvisa, oavsett vilka förväntningar man har baserat på det förflutna och hur ologiskt eller logiskt man bedömer det hela som.