2025-01-18, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
B. Tveklöst.

Grejen med dig att är du precis som foliehattarna är helt inkapabel att se utanför din egna bestämda uppfattning och bubbla, betraktat din aktivitet på forumet. Säger inte att det stämmer, att vi har farkoster från andra civilisationer i vår befattning, men mycket pekar nu på att det mycket väl skulle kunna ligga något i detta.

Mitt intryck av dig är att du är skeptiker bara för att just vara skeptisk, inte för att du objektivt bedömt situationen. Du verkar ha antagit rollen som den som ska kämpa mot konspirationsteorier och foliehattar och därmed gått in i den så hårt att du i varenda delforum och tråd som behandlar någon form av konspirationsteori fäktar med klor och näbbar istället för att som sagt försöka göra en objektiv bedömning.

När det gäller detta tycker jag inte det är en korrekt bedömning att som du mena att alla andra har fel.

Det är bekräftat att många av dem här individerna faktiskt jobbat inom den amerikanska underrättelsetjänsten, på pentagon, som stridspiloter. Vi har därtill filmer från vapenkameror som inte riktigt går att förklara. Vi har historiskt så kallade "mass sightings" där tusentals vittnen, oberoende av varandra vittnar om samma sak.

Kan man med säkerhet säga att vi har blivit besökta och att vi har farkoster i vår ägo? Nej absolut inte, men det går inte heller att som du totalt avfärda allt som skitsnack utan att göra en rättvis bedömning. Du går lite väl långt med din skepticism och beter dig faktiskt nästan lika galet som den mest inbitna foliehatten, fast på andra sidan spektrat så att säga.

Att det finns annat liv i universum tror jag de allra flesta skriver under på med tanke på vad vi idag vet gällande antalet exo-planeter och stjärnor där ute. Jag vill inte vara otrevlig mot dig säger jag då jag baserat på din aktivitet här på flashback sett att du är en ganska otrevlig skribent, utan jag vill bara få dig att ta ett steg tillbaka och betrakta dig själv på lite distans. Skepticism bara för att vara skeptisk tjänar inget till.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2025-01-18 kl. 18:42.
Citera
2025-01-18, 18:47
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Är vi säkra på tiden?
Kommer man kunna se det på YT?

Säker kan man aldrig vara. Det är den informationen som finns tillgänglig nu i alla fall. Ingen aning faktiskt.

Jag är beredd på att det inte kommer vara något banbrytande som visas direkt. Så jag kommer inte bli besviken. Att både Coulthart och Elizondo säger "If this is legit" får mig att haja till, vadå "if"? Det kan ju dock också tyda på att de helt enkelt inte vet vad exakt det är för material, som kommer presenteras. Om det nu överhuvudtaget presenteras något material.
Citera
2025-01-18, 18:55
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Säker kan man aldrig vara. Det är den informationen som finns tillgänglig nu i alla fall. Ingen aning faktiskt.

Jag är beredd på att det inte kommer vara något banbrytande som visas direkt. Så jag kommer inte bli besviken. Att både Coulthart och Elizondo säger "If this is legit" får mig att haja till, vadå "if"? Det kan ju dock också tyda på att de helt enkelt inte vet vad exakt det är för material, som kommer presenteras. Om det nu överhuvudtaget presenteras något material.
Så är det. Men Greer säger ju tydligen "You’re about to have the wake-up of your life". Han vet väl vad som ska presenteras.
Hur vet vi sen att det inte bara är manipulerade bilder/videos?
Ja jag vet inte om jag behöver se en alien själv för att tro på det...
Citera
2025-01-18, 19:41
Medlem
Citat:

De kommer åtminstone visa filmen. Det är bekräftat.

Varför de säger "if" kan ha att göra med Kean's kommentar om att "det går betydligt djupare", dvs det är mer än bara ett hämtande av en landad eller kraschad UFO, men det kan förstås också bara vara en sund eller retorisk skepticism när de inte har all information. Coulthart har dock jobbat med det här i 1,5 år.

Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Så är det. Men Greer säger ju tydligen "You’re about to have the wake-up of your life". Han vet väl vad som ska presenteras.
Hur vet vi sen att det inte bara är manipulerade bilder/videos?
Ja jag vet inte om jag behöver se en alien själv för att tro på det...

Jag tror inte Greer har nåt med det här att göra, antingen har han sina egna "visselblåsare" eller också vill han bara åka snålskjuts på uppmärksamheten som det här för med sig.

Videos i sig är i det här laget värdelösa, det som är avgörande hur de kan backas upp, och han sk ha tre andra veteraner som kan stödja hans berättelse. Plus att original-formatet antagligen innehåller en massa data.
Citera
2025-01-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Jag tror inte Greer har nåt med det här att göra, antingen har han sina egna "visselblåsare" eller också vill han bara åka snålskjuts på uppmärksamheten som det här för med sig.

Videos i sig är i det här laget värdelösa, det som är avgörande hur de kan backas upp, och han sk ha tre andra veteraner som kan stödja hans berättelse. Plus att original-formatet antagligen innehåller en massa data.
Tror hans kommentar kan ha något att göra med det här.
https://x.com/Holden_Culotta/status/1880459818634199220
Dr. Greer is “cautiously optimistic” about UFO disclosure.

He revealed that late last night, he received several “Executive Order drafts” related to disclosure:

“One of them … is to establish a coordination office on UAPs/UFOs in the White House.”

“Order number two is … having all different agencies coordinate it—and they keep using the word disclosure.”

“Every one of these Executive Orders mentions the word disclosure.”

“There’s one … that’s enhanced protections for the whistleblowers.”

“That is something that we’ve been asking for for 30-some years.”
Citera
2025-01-18, 20:02
Avslutad
Dom kommer visa farkoster & möjligtvis sådana som på filmspråk kallas utomjordingar. Dom kommer förklara lite vad dom sett och vet. 9 delar lögn och en del sanning.

Något genuint stolpskott från black projects kommer att dra sin historia. Det är dom som sysslat med trafficking samt drogförsäljning. Dom har även hotat politiker & mutat flera, mördat några tusen & gjort knepiga experiment på människor. Samma typ av grupp som nämns Kabal. Det är ett kriminellt nätverk som verkar över hela världen. Allt för länge har dom manipulerat både media, politik, krig etc.

Aliens ”the grey” som dom har är biologiska synteter, dom går och rör sig & man kan ej se att det är total fake. Samma är det med farkosterna dom har, teknologin är inte våran men farkosterna är…

Finns inga aliens som det vi ser på film, dom försöker bara vinkla det på det sättet. Det är mycket värre än grå små spensliga varelser från en annan planet.

Om vi nu ändå skulle få se att dom landar utanför vita huset & en grå Alien stiger ut med en kortege av andra synteter så är det fake. Problemet är att folk har blivit groomade i sitt undermedvetna så 80% kommer att gå på detta. Samma typ av grå massa som gick på Covid.

Filmerna dom producerat från Hollywood är kraftfulla för medvetandet och hur vi tänker. Många kommer inte ens ifrågasätta dessa fake aliens.

Sen kommer dom med det ena miraklet efter det andra, ska ”lära” oss osv. Förvänta er mirakel.

Några av oss vet exakt vilka dom är, låt dom inte lura er.
Citera
2025-01-18, 20:09
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Dom kommer visa farkoster & möjligtvis sådana som på filmspråk kallas utomjordingar. Dom kommer förklara lite vad dom sett och vet. 9 delar lögn och en del sanning.

Något genuint stolpskott från black projects kommer att dra sin historia. Det är dom som sysslat med trafficking samt drogförsäljning. Dom har även hotat politiker & mutat flera, mördat några tusen & gjort knepiga experiment på människor. Samma typ av grupp som nämns Kabal. Det är ett kriminellt nätverk som verkar över hela världen. Allt för länge har dom manipulerat både media, politik, krig etc.

Aliens ”the grey” som dom har är biologiska synteter, dom går och rör sig & man kan ej se att det är total fake. Samma är det med farkosterna dom har, teknologin är inte våran men farkosterna är…

Finns inga aliens som det vi ser på film, dom försöker bara vinkla det på det sättet. Det är mycket värre än grå små spensliga varelser från en annan planet.

Om vi nu ändå skulle få se att dom landar utanför vita huset & en grå Alien stiger ut med en kortege av andra synteter så är det fake. Problemet är att folk har blivit groomade i sitt undermedvetna så 80% kommer att gå på detta. Samma typ av grå massa som gick på Covid.

Filmerna dom producerat från Hollywood är kraftfulla för medvetandet och hur vi tänker. Många kommer inte ens ifrågasätta dessa fake aliens.

Sen kommer dom med det ena miraklet efter det andra, ska ”lära” oss osv. Förvänta er mirakel.

Några av oss vet exakt vilka dom är, låt dom inte lura er.

Ok, men vilka är dom?
Citera
2025-01-18, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Ok, men vilka är dom?

Watchers, änglar som blev förälskade och gifte sig med dödliga kvinnor under Noas tid. Senare blev det Nephilim.

Paramount > Mount Hermon & vad betyder stjärnorna runt berget? Vilka är stjärnorna runt berget Mount Hermon?

Truth is stranger than fiction.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-01-18 kl. 20:32.
Citera
2025-01-18, 20:24
Avslutad
Citat:
Vi har vi det här laget hundratals visselblåsare när det kommer till UFO. Hundratals timmar av inspelade vittnesmål som vem som helst kan ta del av. Menar du på allvar att alla dom ljuger tillj 100%.?
Tror du på Gud?
Citera
2025-01-18, 20:33
Medlem
Citat:
Klockan 02:00 kommer det sändas på Newsnation. Passar mig bra då jag ändå ska vara uppe och kolla på UFC. Som tur är krockar inte detta med main card.
Tror jag sover då. Kollar imorgon när Nokia 6610-kvalitetsvideon i mörker blivit debunkad. Och Coulthart spyr kobragift på alla från X. Ett diorama igen?

Citat:
NewsNation has also obtained exclusive, never-before-seen video of one of these alleged UFO crash retrievals.
Citera
2025-01-18, 21:15
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Tror du på Gud?

Nej och jag förstår vad du vill komma. Dom religiösa säger sig med extremt få undantag sett nån gud. Jesus och Buddha åker inte runt med en vagn i skyn och deaktiverar kärnvapenramper eller leker katt och råtta med stridspiloter. Ingen från militären har kommit ut med uppgifter om att dom forskat på gud och änglar in nåt underjordiskt forskningslabb. Vad jag vet har heller inga filmer och foton på nån gud eller läckta statliga dokument.
Barn blir indoktrinerade med religion från tidig ålder och dom vet inget annat. Det är tvång i vissa länder. Haram och hädelse.
Ingen blir tvingad att tro på utomjordingar/(NHI) Där har du skillnaden mellan att tro på UFO kontra gud. Man väljer det helt själv av ren nyfikenhet. Såvida förstås du inte har oturen att gå med in eller födas i nån extrem UFO kult. Men dom är väldigt ovanliga och inte relevanta i dagens disclosure rörelse

Religion är en kontrollmekanism. Installerad för att ha koll på småfolket, dvs arbetarna och andra så kallade lägre samhällsklasser
Jag tror absolut heller inte att den ekonomiska och religiösa makteliten på jorden tror på nån gud i den meningen.
Dom är med stor sannolikhet satanister och ockultister, reptildyrkare, Frimurare, Kabbalister, Frankister
Skotska riten har 33 grader New york Rite har tio. Har du passerat dom får du möjligheten vid en speciell ceremoni att skymfa bibeln, för att därefter träda in på riktigt mörka nivåer. Det är den infon jag fått från många insiders genom åren. Det är därför jorden befinner sig i ett evigt tillstånd av brutala krig, utsugning och folkmord.

Nåt mer du undrade?
Citera
2025-01-18, 21:25
Avslutad
Citat:
Nej och jag förstår vad du vill komma. Dom religiösa säger sig med extremt få undantag sett nån gud. Jesus och Buddha åker inte runt med en vagn i skyn och deaktiverar kärnvapenramper eller leker katt och råtta med stridspiloter. Ingen från militären har kommit ut med uppgifter om att dom forskat på gud och änglar in nåt underjordiskt forskningslabb. Vad jag vet har heller inga filmer och foton på nån gud eller läckta statliga dokument.
Barn blir indoktrinerade med religion från tidig ålder och dom vet inget annat. Det är tvång i vissa länder. Haram och hädelse.
Ingen blir tvingad att tro på utomjordingar/(NHI) Där har du skillnaden mellan att tro på UFO kontra gud. Man väljer det helt själv av ren nyfikenhet. Såvida förstås du inte har oturen att gå med in eller födas i nån extrem UFO kult. Men dom är väldigt ovanliga och inte relevanta i dagens disclosure rörelse

Religion är en kontrollmekanism. Installerad för att ha koll på småfolket, dvs arbetarna och andra så kallade lägre samhällsklasser
Jag tror absolut heller inte att den ekonomiska och religiösa makteliten på jorden tror på nån gud i den meningen.
Dom är med stor sannolikhet satanister och ockultister, reptildyrkare, Frimurare, Kabbalister, Frankister
Skotska riten har 33 grader New york Rite har tio. Har du passerat dom får du möjligheten vid en speciell ceremoni att skymfa bibeln, för att därefter träda in på riktigt mörka nivåer. Det är den infon jag fått från många insiders genom åren. Det är därför jorden befinner sig i ett evigt tillstånd av brutala krig, utsugning och folkmord.

Nåt mer du undrade?
Ja, jag undrar om du menar att alla miljoner som påstår sig ha haft kontakt med Gud/Kristus/Maria/änglar ljuger till 100%? Allihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in