Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
B. Tveklöst.
Grejen med dig att är du precis som foliehattarna är helt inkapabel att se utanför din egna bestämda uppfattning och bubbla, betraktat din aktivitet på forumet. Säger inte att det stämmer, att vi har farkoster från andra civilisationer i vår befattning, men mycket pekar nu på att det mycket väl skulle kunna ligga något i detta.
Mitt intryck av dig är att du är skeptiker bara för att just vara skeptisk, inte för att du objektivt bedömt situationen. Du verkar ha antagit rollen som den som ska kämpa mot konspirationsteorier och foliehattar och därmed gått in i den så hårt att du i varenda delforum och tråd som behandlar någon form av konspirationsteori fäktar med klor och näbbar istället för att som sagt försöka göra en objektiv bedömning.
När det gäller detta tycker jag inte det är en korrekt bedömning att som du mena att alla andra har fel.
Det är bekräftat att många av dem här individerna faktiskt jobbat inom den amerikanska underrättelsetjänsten, på pentagon, som stridspiloter. Vi har därtill filmer från vapenkameror som inte riktigt går att förklara. Vi har historiskt så kallade "mass sightings" där tusentals vittnen, oberoende av varandra vittnar om samma sak.
Kan man med säkerhet säga att vi har blivit besökta och att vi har farkoster i vår ägo? Nej absolut inte, men det går inte heller att som du totalt avfärda allt som skitsnack utan att göra en rättvis bedömning. Du går lite väl långt med din skepticism och beter dig faktiskt nästan lika galet som den mest inbitna foliehatten, fast på andra sidan spektrat så att säga.
Att det finns annat liv i universum tror jag de allra flesta skriver under på med tanke på vad vi idag vet gällande antalet exo-planeter och stjärnor där ute. Jag vill inte vara otrevlig mot dig säger jag då jag baserat på din aktivitet här på flashback sett att du är en ganska otrevlig skribent, utan jag vill bara få dig att ta ett steg tillbaka och betrakta dig själv på lite distans. Skepticism bara för att vara skeptisk tjänar inget till.