2025-01-05, 14:39
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men har du ens tänkt tanken på att Therese kanske inte vill? dom var ju med på fester förr i tiden men sen sluta rask dricka och tycker det blev jobbigt med såna tillställningar.
Barnen har ju diagnoser det kanske bara blir jobbigt för dom att åka och träffa Jocke tex, sen vet ju inte vi allt dom gör.

Så, att rask sluta dricka och inte vill gå. Det köper jag till 300% så det är inget tvivel på det. Dock är det många tillställningar som är inriktade på barnen. Så som barnkalas t.ex

Du ser inte rasks ungar där? Eller det är pga.a deras diagnoser? Nu greppar du efter halmstrå så in i helvete.
Och jo, vi vet det mest vad han gör. För han sitter i ett delat vardagsrum/sovrum och göra timmeslånga videos om en tjej som han medialt stalkar i ett år. Och så foooooort det handlar om anjo och jockibooooi (måste uttalas så som Olok k gör det)
Så är han igång och snackar om det. Bara acceptera att han inte är deras vän. Don har han som kanonmat och inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Rask blir inte längre inbjudan till familjen Lundell efter att han plockade med sig mat hem när han var där på ett poolparty.

Doris och Christian har dragit sig ur vänskapen eftersom Rask enbart skapade problem.

Visst, de är inte ovänner men det är inte detsamma som vänner.

Aldrig hört Anjo säga att Rask blir inbjudan men inte vill komma.

Länka.

Han skämde ut sig rätt rejält vill jag minnas. Somnade pga fylla och betett sig allmänt vidrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du menar hur lätt har hans pappa haft det med sådan son?

Klart man följer Rask på grund av hans freakshow som är gratis att se.

Följer endast för att se hans nedfall.
Citera
2025-01-05, 14:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Det måste ju skapas mycket trådsanningar här inne för verkligheten ser ju inte ut såhär.
Det skapas saker här inne som inte är sanna, helt sjukt!

Vet du om att Rask & Jocke pratar varenda dag tex?

Det vi vet är att Rasken ai-genererar juckes röst och pratar med denna. Det är nog så långt deras fantastiska relation sträcker sig.

För övrigt är det här en tråd där Rasken och hans idioti diskuteras. Vill du diskutera någon tjej får du vända dig till hennes tråd.
Citera
2025-01-05, 15:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
För den som vill se vem Rask var enligt honom själv för endast ett år sedan:
https://youtu.be/V27F6I336PU?si=XJ9mfq-399N1g8Hm

1 min in.

Då var han helt emot drama och hade arbetat på inre och yttra faktorer. Han pratar om att han dömts för förtal och sin förändring.

Ett absolut måste för alla som hyllar Rask för vad han sysslar med idag.
Så full av skit (som vanligt)!
…och säger att han ”har ETT bra vokabulär”.
…och ”saker som jag delar med mig OM”.

Ridå.
Citera
2025-01-05, 15:33
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Båda dessa hyresvärdar dodged a bullet, utan tvekan. Även hans nuvarande har ju varit smarta nog att använda alla tänkbara argument för att bli av med honom på sikt. Även om Baronen skulle bli av med den där betalningsanmärkningen så kommer de att hitta på något annat (med all rätt) och sen kommer det återigen komma en video om hur synd det är om honom och hur hela världen bara vill honom illa utan minsta anledning.
"Ska jag vara helt ärlig med er? Hörni, min hyresvärd, Trobo, där jobbar det en jävla alkoholiserad kärring... Jag har en god lön, ingen betalningsanmärkning, fast min fru har ju skulder, men bara för att T inte kan sköta sin ekonomi så ska det inte drabba hela familjen, det är för fan hennes skulder! Ska jag vara helt, helt ärlig med er? Vi får inte en ny lägenhet för en personal hos Trobo är en av dom anonyma flashbackarna, för jag har en direktkontakt hos polisen som lyckats spåra detta och skickat mig prints. Jag blev uppringd av polisen som bad mig att inte läcka hans identitet och jag försäkrade honom att jag respekterar människors integritet. Så det jobbar en jävla kärring hos Trobo och medan hon andas så fååår vi inte en ny lägenhet! Moment 22! Spiritualitet! Knulla mig i öronen och rulla mig naken i salt och lut och kör upp bajs i bögarslet! Nu ska vi ringa Trobo, det står att dom stänger kl 12 och jag vaknade nu kl 13 och dom borde svara när dom ser att det är en av Sveriges största youtubers som ringer"
Citera
2025-01-05, 15:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
03:17 in. Rask tar fram stödord och anteckningar.
Var det inte detta han satt och hånade Chrippa för att använda ett flertal gånger?

4:58 in kommer guldet.

”Jag kommer aldrig mer att ta personliga vendettor och vända det till kååntänt för att få nån annan att må dåligt och känna skam. Och att jag ska va den överlägsna hjälten, som egentligen är en idiot spm trycker ner andra för att må bättre själv”

1 år och 150 förtalsvideos senare ser man resultatet av Raskens gedigna arbete med ”shadow work” och ”inre och yttre faktorer”.

Fortsätter den här utvecklingen kommer han va världens bästa människa om bara något år!
Citera
2025-01-05, 16:17
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
”Jag kommer aldrig mer att ta personliga vendettor och vända det till kååntänt för att få nån annan att må dåligt och känna skam. Och att jag ska va den överlägsna hjälten, som egentligen är en idiot spm trycker ner andra för att må bättre själv”

1 år och 150 förtalsvideos senare ser man resultatet av Raskens gedigna arbete med ”shadow work” och ”inre och yttre faktorer”.

Fortsätter den här utvecklingen kommer han va världens bästa människa om bara något år!

Men det är ju vi som missuppfattat det.
Citera
2025-01-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Hela videon är guld. Rasken säger emot sig själv, och vilket forcerade tempo han har. Nästan som en amfetamin missbrukare! Jag hoppas att denna tokmänniska försvinner från jootoob fortare än en gris hinner blinka. Ikväll kommer en ny video, "tror jag " Han ska väl fortsätta med Linnea nu när Chrippa är inlåst! Jag antar att Chrippa är inlåst fortfarande!
Citera
2025-01-05, 17:34
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
I Rasks video "DET BLIR INGEN FLYTT ALLS!" från 19 September i år, så har han förklarat att han betalat en deposition och sagt upp sitt hyreskontrakt, och han har upprepat detta till förbannelse i flera tiotals minuter nu. Var 5e minut så upprepar han historian. Nu kollade jag hur långt jag kommit och jag är halvvägs igenom. "Jag skrev till honom och berättade hur äcklig jag känner mig", ahahahaha ååååååååååh Rask!!!
Citera
2025-01-05, 17:53
Medlem
GreenBatterys avatar
Och i ” MUPPEN FORTSÄTTER GNÄLLA OM BOENDESITUATIONEN!” Säger han att nytt boende måste vara löst innan december är slut för annars blir han galen.
Så då erkänner han äntligen att han är galen.
Hur många löften som aldrig infrias kan ett mähä uttala innan folk förstår att han är en mytoman och bedragare? RunkBaronen har världsrekord.

Ridå.
Citera
2025-01-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Och i ” MUPPEN FORTSÄTTER GNÄLLA OM BOENDESITUATIONEN!” Säger han att nytt boende måste vara löst innan december är slut för annars blir han galen.
Så då erkänner han äntligen att han är galen.
Hur många löften som aldrig infrias kan ett mähä uttala innan folk förstår att han är en mytoman och bedragare? RunkBaronen har världsrekord.

Ridå.
Hahaha ja på ett sätt blev han ju galen och började skicka dickpics åt alla håll. Det är säkert pga boendesituationen som runken måste runka loss bakom vardagsrumsdraperiet och klä sig i tantblus. Den där lilla killen hade rätt, Edwards pappa är helt galen.
Senast redigerad av Stallhagen 2025-01-05 kl. 18:43.
Citera
2025-01-05, 18:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hahaha ja på ett sätt blev han ju galen och började skicka dickpics åt alla håll. Det är säkert pga boendesituationen som runken måste runka loss bakom vardagsrumsdraperiet och klä sig i tantblus. Den där lilla killen hade rätt, Edwards pappa är helt galen.

Boendesituationen var ju en av de första argument han presenterade, när han hade blottat sig online och bett om en särad fitta. Det och att Therese inte såg honom. Så nog fan lär hon lägga märke till honom nu iaf, tillsammans med tiotusentals andra som tycker att han är ett jävla CP.
Citera
2025-01-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Boendesituationen var ju en av de första argument han presenterade, när han hade blottat sig online och bett om en särad fitta. Det och att Therese inte såg honom. Så nog fan lär hon lägga märke till honom nu iaf, tillsammans med tiotusentals andra som tycker att han är ett jävla CP.
Hon såg honom så mycket att hon själv drog slutsatsen att det var dags att fly till skåne några dagar medan skitskallen åmade sig i badrummet med tantblus&hatt och trodde att han var Nikki Sixx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in