2025-01-05, 13:52
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Hur många vänner har Linnea kvar tror du? hur många i hennes familj finns kvar?
Jo luggen & hans brud e ju kvar en så länge.

Rask har ju vänner finns ingen tvekan om det, familj har han ju också.

Finns ingen tvekan om det?

Dels har idioten själv gott ut och sagt att han inte har några vänner. Anledningen är att han inte vill ha vänner.

Sen har han ALDRIG snackat om att hängt med några vänner.
Citera
2025-01-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vilka då? Varför umgås dom aldrig då?

Du är ju bara en bitter kärring som aldrig får ligga

Christian, Doris, Jocke, Anjo för att dom inte umgås och ses betyder det inte att man inte har vänner.

Vad har mitt sexliv med detta att göra? mogen kommentar, visar ju på vad du är för person.
Citera
2025-01-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Finns ingen tvekan om det?

Dels har idioten själv gott ut och sagt att han inte har några vänner. Anledningen är att han inte vill ha vänner.

Sen har han ALDRIG snackat om att hängt med några vänner.

Man kan ha vänner utan att träffa dom personligen.
Citera
2025-01-05, 13:55
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Christian, Doris, Jocke, Anjo för att dom inte umgås och ses betyder det inte att man inte har vänner.

Vad har mitt sexliv med detta att göra? mogen kommentar, visar ju på vad du är för person.

Vänner? Alltså du räknar upp 4 st som han lärt "känna" dom sista 3 åren. Det kan man knappst kalla vänner.

Helt okej att han inte vill umgås med dom. Men om dom nu är vänner. Så kan dom ju bjuda in hans fru och barn till sina tillställningar. Men dom är heller inte inbjudna.
Kallar du det vänner?
Citera
2025-01-05, 14:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Ville bara bevisa för alla i tråden att ditt hat mot fina Linnea är helt ogrundat och byggt på falska premisser.

Angående det andra, skulle du hängt med så skulle du vetat att C & D klippte kontakten med honom sedan han förstörde för deras livepodd i SVT dom bjöd med honom på.

Du tror att Jocke & Anjo presenterar honom som vän? dom utnyttjar honom. I rest my case your honor ROFLMAO
Citera
2025-01-05, 14:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hans bror är ju en av hans bästa vänner tex, dom umgås ofta.
Hur vet du att han inte blir bjuden? hur många gånger har inte Anjo sagt detta att Rask är bjuden men väljer att inte komma.
Man måste inte umgås personligen för att vara vänner.

Hans bror köper jag. Men inte att dom umgås ofta.

Har inte hört anjo nämnt många gånger att rask är inbjuden.
Men om nu rask är så populär bland sina nya vänner sen 3 år tillbaka.

Snälla svara mig då. Varför är inte hans fru och barn på tillställningarna?
Hans barn hade varit lyckliga om dom fått träffa och hänga med den store jockeboooi (måste uttalas så som olok k säger det)

Inte en ända gång har hans familj varit med på någon tillställning.

Sen undrar jag var hans riktiga vänner är. Du vet såna han de facto har umgås med?
Barndomsvänner, kompisar från tonåren osv osv.
Var finns dom?
Citera
2025-01-05, 14:18
Medlem
Citat:
Fast där har du ju fel då Linneas mamma inte vill ha med henne att göra efter dom stack, dom tog det jättehårt, inte så kul i fikarummet på rasten när chrippa är i varje tidning. dom stöttar inte deras beteende.

Jag har räknat upp några

Jaha, är det så som du säger?

Då är det motsatsen till rask, han pissar på sin pappas kuddar, och spottar snus på han. Och gör reklam för alla dessa filmer på SVT med sin pappa. Så att alla dessa filmer får miljontals med visningar, varpå pappans missbruk ökar ännu mera så han så gott som dör, sen snor han hela pappans arv med.

Så alla ni som är vän med Rask, tänk på att han bryr sig inte om något annat än sig själv, fly medans ni har chansen.
Citera
2025-01-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jaha, är det så som du säger?

Då är det motsatsen till rask, han pissar på sin pappas kuddar, och spottar snus på han. Och gör reklam för alla dessa filmer på SVT med sin pappa. Så att alla dessa filmer får miljontals med visningar, varpå pappans missbruk ökar ännu mera så han så gott som dör, sen snor han hela pappans arv med.

Så alla ni som är vän med Rask, tänk på att han bryr sig inte om något annat än sig själv, fly medans ni har chansen.

Hans uppväxt och barndom hur lätt har han haft det med en missbrukande pappa?
Följ inte honom om ni har sånt hat.
Citera
2025-01-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hans bror köper jag. Men inte att dom umgås ofta.

Har inte hört anjo nämnt många gånger att rask är inbjuden.
Men om nu rask är så populär bland sina nya vänner sen 3 år tillbaka.

Snälla svara mig då. Varför är inte hans fru och barn på tillställningarna?
Hans barn hade varit lyckliga om dom fått träffa och hänga med den store jockeboooi (måste uttalas så som olok k säger det)

Inte en ända gång har hans familj varit med på någon tillställning.

Sen undrar jag var hans riktiga vänner är. Du vet såna han de facto har umgås med?
Barndomsvänner, kompisar från tonåren osv osv.
Var finns dom?

Men har du ens tänkt tanken på att Therese kanske inte vill? dom var ju med på fester förr i tiden men sen sluta rask dricka och tycker det blev jobbigt med såna tillställningar.
Barnen har ju diagnoser det kanske bara blir jobbigt för dom att åka och träffa Jocke tex, sen vet ju inte vi allt dom gör.
Citera
2025-01-05, 14:27
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Hans bror är ju en av hans bästa vänner tex, dom umgås ofta.
Hur vet du att han inte blir bjuden? hur många gånger har inte Anjo sagt detta att Rask är bjuden men väljer att inte komma.
Man måste inte umgås personligen för att vara vänner.

Rask blir inte längre inbjudan till familjen Lundell efter att han plockade med sig mat hem när han var där på ett poolparty.

Doris och Christian har dragit sig ur vänskapen eftersom Rask enbart skapade problem.

Visst, de är inte ovänner men det är inte detsamma som vänner.

Aldrig hört Anjo säga att Rask blir inbjudan men inte vill komma.

Länka.
Citera
2025-01-05, 14:27
Medlem
Citat:
Hans uppväxt och barndom hur lätt har han haft det med en missbrukande pappa?
Följ inte honom om ni har sånt hat.

Du menar hur lätt har hans pappa haft det med sådan son?

Klart man följer Rask på grund av hans freakshow som är gratis att se.
Citera
2025-01-05, 14:39
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Det måste ju skapas mycket trådsanningar här inne för verkligheten ser ju inte ut såhär.
Det skapas saker här inne som inte är sanna, helt sjukt!

Vet du om att Rask & Jocke pratar varenda dag tex?

Pratar?

De är väl med i samma chattgrupp?
Inte detsamma som att prata.

Har du hört Jocke eller Anjo uttrycka att de har "en fiiin vänskap" så som Rask säger - nej!

De är internetkompisar och inte vänner i verkliga livet.

Deras vänskap grundar sig enbart i ett gemensamt hat mot Chrippa och Linnea på typiskt narcissistiskt vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in