2024-12-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det behöver han inte externa människor till. Det gör han väldigt bra själv.
I hans värld är han en respekterad företagare från en mycket respekterad släkt som har drivit framgångsrika företag. Haha han har förvandlat hela efternamnet Rask till ett jävla skämt.
Citera
2024-12-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Då: dömd för förtal.

Nu: hold my beer, vet allt, kan allt.
Runkbaronen som framställer sig som logisk borde fundera på Murphys lag, "kan något gå snett så kommer det gå snett".
Citera
2024-12-16, 14:59
Medlem
Crabby88s avatar
Han snackar om missbruk hit o dit.
Men jag tror nog att hans barn hade hellre uppskattar att han var ett fyllo, än att missbruka youtube.
Citera
2024-12-16, 15:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Han vill anmäla någon hora på Instagram för att han har skickat nakenbilder till henne och hon sedan har skickat dessa till Chrippa. Han anser att hon har grovt förtalat honom genom att sprida information som Rask skickat i förtroende till henne. Att Rask inte ser självmålet han gör, då han i varje jävla video sprider information som någon annan gett i förtroende, det är irrelevant såklart.
Fatta hur jävla desperat på pengar han är när han nu flera gånger skickat runt sina runkbilder och knullfilmer för att sedan anmäla personen som han utsatt för sexuellt ofredande

Kuk-bedrägeriet fungerar inte din jävla skinnbula, kom med nått nytt.
Citera
2024-12-16, 15:19
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Men jag tror nog att hans barn hade hellre uppskattar att han var ett fyllo, än att missbruka youtube.
DAGENS SANNING!

En av ungarna på BUP sitter vid ett bord mittemot ett annat problembarn. Rasks unge frågar vad den andra "sitter inne" för då? Han svarar att han rökt en joint och försökt bryta sig in i grannens bil. Barnet frågar Rasks unge varför han är hos BUP? "Min pappa är youtuber..."

- men det är väl inte så illa?

"Rask..."

- ooooooh shit!!!
Citera
2024-12-16, 16:00
Medlem
Citat:
Varför bete sig som en idiot i bara hemmet när man kan göra det inför flera tusen?
Måste ju fylla på narcissist-tarmen.
Citera
2024-12-16, 16:03
Medlem
2020-01-01s avatar
Jag förutsätter att den där Prefab Andreas inte vågar ge sig in i leken mot Rask? Hade Rask rätt om honom alltså? En fake fegis. Tjennaaaaah!
Citera
2024-12-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fatta hur jävla desperat på pengar han är när han nu flera gånger skickat runt sina runkbilder och knullfilmer för att sedan anmäla personen som han utsatt för sexuellt ofredande

Kuk-bedrägeriet fungerar inte din jävla skinnbula, kom med nått nytt.
Jag tror faktiskt inte han har dragit in så mycket cash 2024, ska bli kul att se sen när deklarationen är inne 2025. Han vet att siffrorna kommer att störtdyka när och om Chrippa försvinner. Cachen måste in även om hsn måste offra hela sin familj "family is everything".
Citera
2024-12-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Jag förutsätter att den där Prefab Andreas inte vågar ge sig in i leken mot Rask? Hade Rask rätt om honom alltså? En fake fegis. Tjennaaaaah!
Mycket snack på den där Prefab.
Citera
2024-12-16, 16:32
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Mycket snack på den där Prefab.

Ganska säker på att Jocke/Anjo drar i bromsen där. De behöver fortfarande Baronen som köttstängsel. Så fort dramat lagt sig kan de kasta honom till vargarna.
Citera
2024-12-16, 16:43
Jag tänkte på en sak när jag var påväg hem från jobbet.

Varför snusar ens Carl-Fredrik? Har sett otaliga gånger när han drar cirkelargument om Christofer också tar han in en prilla för att sedermera spotta ut den 5-10 min senare, snacka om slöseri.

En riktig snusare byter inte prilla var 10e minut.
Citera
2024-12-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Jag tänkte på en sak när jag var påväg hem från jobbet.

Varför snusar ens Carl-Fredrik? Har sett otaliga gånger när han drar cirkelargument om Christofer också tar han in en prilla för att sedermera spotta ut den 5-10 min senare, snacka om slöseri.

En riktig snusare byter inte prilla var 10e minut.
Varför tatuerar man en kvast på sin skalle? Jag tror inte vi kan få någon rimlig förklaring på baronens sjuka upptåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in