Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Hahaha ja vi får väl se hur det blir med den saken.
Du kan väl inte mena att rask har någon lysande framtid som väntar på va ?
Citat:
Ursprungligen postat av
granny-panties
Tänk dig chocken han skulle ha fått nu i vinter när elräkningarna skulle betalas.
Han var ju villig att betala 15000 kr i KALLHYRA.
Han skulle beskylla hyresvärden för att den inte informerat honom om att elel skulle dra iväg till 10000 kr eller mer vid minusgrader som det är nu.
Så varar hyresvärden; men det är alltid snackisar om elen när det är kallt. Det vet du väl?
-Nä, det vet jag inte. För jag kan inte läsa! Du skulle ha sagt det till mig, för jag är en stor youtuber!
Sen kommer 20 filmer om hans elräkningen och hur lurad han är.
Sen sitter dom fast i ett hus dom inte kan betala, och oddsen att dom får hyra något nytt ökade sjukt mycket.
Nä rask. Du ska få ett råd av mig. Inte för jag tycker om dig. Utan jag lider med dina barn. .stanna kvar i den lägenheten ni bor i. För det är den ända livlina för dina barn att ha tack över huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Helt sjuk är han, han hängde väll så gott som ut stackarna som inte ville hyra ut till han?
Hade jag ägt hundra lägenheter och alla var tomma, hade jag inte hyrt ut till han ändå.
Men nu borde det börja bli riktigt jobbigt när arvet är slut och skatter skall in med mera.
Ja, men han har inte uppvisat några hyreskontrakt eller gått ut med några namn dock.
Jag hade inte hyrt ut ett glas vatten till honom!