2025-01-05, 12:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det är farfars veckopeng och tessans lön som han levt på.
Just precis så.

Utan dom skulle han levt på skattebetalarna redan för 15 år sedan.

2025 kommer bli det år han kommer prövas på riktigt. Det sista arvet är låst i 30 år och T är på randen till skilsmässa. Vem ska nu försörja honom, ska Edward hoppa av skolan och börja knega?

Sök en utbildning din jävla bajshög. Du kmr tacka mig om ett år.
Citera
2025-01-05, 12:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Just precis så.

Utan dom skulle han levt på skattebetalarna redan för 15 år sedan.

2025 kommer bli det år han kommer prövas på riktigt. Det sista arvet är låst i 30 år och T är på randen till skilsmässa. Vem ska nu försörja honom, ska Edward hoppa av skolan och börja knega?

Sök en utbildning din jävla bajshög. Du kmr tacka mig om ett år.

Och jo, man kan låsa upp kapitalförsäkringar. Rask vill bara inte använda den på henne. Han har inte tvingat henne att ta lån. Hennes skuld är hennes.
Hans pengar är hans. Men hennes pengar är deras
Citera
2025-01-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag tror faktiskt inte att hon har det om hon ska fortsätta samma bana som nu.

Spelar ingen roll vilken bana någon är på, en som idag blir dömd till 6 års fängelse, säg för grovt hot och rån, har en ljusare framtid än rask.

Rasks framtid är så mörk så hans egna spåkula pekar finger åt han, och han försöker sälja sina framtida inkomster redan idag.

Rasks pappas framtid är ljusare än rasks egna.
Citera
2025-01-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Spelar ingen roll vilken bana någon är på, en som idag blir dömd till 6 års fängelse, säg för grovt hot och rån, har en ljusare framtid än rask.

Rasks framtid är så mörk så hans egna spåkula pekar finger åt han, och han försöker sälja sina framtida inkomster redan idag.

Rasks pappas framtid är ljusare än rasks egna.

Hahaha ja vi får väl se hur det blir med den saken.
Citera
2025-01-05, 13:01
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Tittar på en gammal film där han sitter ned offerkoftan uppe vid trosas skidbacke. Kan inte släppa att han fick ett krav gällande inspelning i det hus dom skulle hyra.

Hade inte själv velat ha den sjuka varelsen i ett hus jag äger. Som han hade hittat anledningar att kräva reducerad hyra för några obskyra anledningar.

Han jade hängt ut en som aldrig förr. Tänk er videos med titlar som "Sveriges sämsta hyresvärd"
"Är detta hus värt X kronor i månaden"
Fy fan vilket helvete.

Tänk dig chocken han skulle ha fått nu i vinter när elräkningarna skulle betalas.

Han var ju villig att betala 15000 kr i KALLHYRA.

Han skulle beskylla hyresvärden för att den inte informerat honom om att elel skulle dra iväg till 10000 kr eller mer vid minusgrader som det är nu.
Citera
2025-01-05, 13:03
Medlem
Citat:

Tittar på en gammal film där han sitter ned offerkoftan uppe vid trosas skidbacke. Kan inte släppa att han fick ett krav gällande inspelning i det hus dom skulle hyra.

Hade inte själv velat ha den sjuka varelsen i ett hus jag äger. Som han hade hittat anledningar att kräva reducerad hyra för några obskyra anledningar.

Han jade hängt ut en som aldrig förr. Tänk er videos med titlar som "Sveriges sämsta hyresvärd"
Fy fan vilket helvete.

Helt sjuk är han, han hängde väll så gott som ut stackarna som inte ville hyra ut till han?

Hade jag ägt hundra lägenheter och alla var tomma, hade jag inte hyrt ut till han ändå.

Men nu borde det börja bli riktigt jobbigt när arvet är slut och skatter skall in med mera.
Citera
2025-01-05, 13:14
Medlem
Citat:

Ja som du ser har jag ingen högre tro på Rasks framtidsutsikter, men tyvärr är det så det ligger till.
Citera
2025-01-05, 13:15
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Fy fan vilket helvete.

Båda dessa hyresvärdar dodged a bullet, utan tvekan. Även hans nuvarande har ju varit smarta nog att använda alla tänkbara argument för att bli av med honom på sikt. Även om Baronen skulle bli av med den där betalningsanmärkningen så kommer de att hitta på något annat (med all rätt) och sen kommer det återigen komma en video om hur synd det är om honom och hur hela världen bara vill honom illa utan minsta anledning.
Citera
2025-01-05, 13:16
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Du kan väl inte mena att rask har någon lysande framtid som väntar på va ?

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Tänk dig chocken han skulle ha fått nu i vinter när elräkningarna skulle betalas.

Han var ju villig att betala 15000 kr i KALLHYRA.

Han skulle beskylla hyresvärden för att den inte informerat honom om att elel skulle dra iväg till 10000 kr eller mer vid minusgrader som det är nu.

Så varar hyresvärden; men det är alltid snackisar om elen när det är kallt. Det vet du väl?
-Nä, det vet jag inte. För jag kan inte läsa! Du skulle ha sagt det till mig, för jag är en stor youtuber!

Sen kommer 20 filmer om hans elräkningen och hur lurad han är.
Sen sitter dom fast i ett hus dom inte kan betala, och oddsen att dom får hyra något nytt ökade sjukt mycket.
Nä rask. Du ska få ett råd av mig. Inte för jag tycker om dig. Utan jag lider med dina barn. .stanna kvar i den lägenheten ni bor i. För det är den ända livlina för dina barn att ha tack över huvudet.

Citat:
Helt sjuk är han, han hängde väll så gott som ut stackarna som inte ville hyra ut till han?

Hade jag ägt hundra lägenheter och alla var tomma, hade jag inte hyrt ut till han ändå.

Men nu borde det börja bli riktigt jobbigt när arvet är slut och skatter skall in med mera.

Ja, men han har inte uppvisat några hyreskontrakt eller gått ut med några namn dock.

Jag hade inte hyrt ut ett glas vatten till honom!
Citera
2025-01-05, 13:23
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Det har alltid varit det märkliga med Rask att på något sätt hankar han sig fram.

Inte konstigt alls, många personer skulle ha problem att klara sig på grund av att de har en moralisk gräns eller nivåer de aldrig skulle sjunka till för att behålla sin värdighet. Tar du bort de kan du överleva ganska gott. Baronen har inga moralisk gräns, han hänger ut sin farsa och snuvar honom på arvet, hänger ut allt och alla because förtal money is still green. Vi snackar om mannen som spred nakenbilder på Jessica för att bevisa att hon är en dålig mamma och skrek "VILKEN MAMMA GÖR SÅHÄR?!"

Hade Rask haft moral och självinsikt hade han inte pumpat ut 100 videos om Chrippa och skulle han firat jul i fattigstugan
Citera
2025-01-05, 13:27
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag har förstått det och jag känner samma med Linnea, men vi tänker olika.

[quote=Pino555|90606338]
Citat:
Du kan väl inte mena att rask har någon lysande framtid som väntar på va ?

Vi får väl se vad som händer i framtiden, ingen kan ju veta det egentligen, som jag skrev till Husky att jag tror inte direkt på Linneas framtid men jag kan ju inte veta för jag kan inte spå framtiden.

Ställer man dom sida vid sida, har Linnea betydligt ljusare framtid. Rask är född att vara värdelös. Linnea har så mycket mer att hämta av livet. Bara ej sån liten sak, som en utbildning. Hon har jobbat.

Sen med det, säger jag inte att jag är något större fan av henne. Tycker genuint synd om henne.
Medans rask, har jag ett befogat förakt.
Citera
2025-01-05, 13:28
Avstängd
granny-pantiess avatar
För den som vill se vem Rask var enligt honom själv för endast ett år sedan:
https://youtu.be/V27F6I336PU?si=XJ9mfq-399N1g8Hm

1 min in.

Då var han helt emot drama och hade arbetat på inre och yttra faktorer. Han pratar om att han dömts för förtal och sin förändring.

Ett absolut måste för alla som hyllar Rask för vad han sysslar med idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in