2025-01-05, 19:19
Medlem
Crabby88s avatar
Blir det film idag tror ni?
Citera
2025-01-05, 19:27
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Givetvis skäms ungarna oerhört över deras far det är underförstått. Minns när dom var mindre när han försökte övertyga oss om att barnens kompisar tyckte han var cool som jobbade med yt hahaha.

Den där kommentaren från en unge på barnens skola som kommenterade ett klipp är snarare sanningen.

Det där är Edwards pappa hahaha, han är heeelt sjuk

Nytt år, ärvet är typ slut, går inte lösa in kapitalförsäkringen. Idioten går säkert och funderar på vad han ska tatuera på äggskallen härnäst 🤣

Stämningen kan ju inte vara bra där i råtthålet, det är så litet att ungarna inte kan studera i ro (hans egna ord), i. Samtidigt sitter Kickass pappisch bakom skynket och snackar skit om en tjej som är ung nog att vara hans dotter. Fy fan så skämmig människa asså
Det stämmer nog, mitt inlägg var mest riktat som en pik - ”hellre en farsa/make som är socfall än en som är drama-youtuber”. Och jag är helt seriös med det. Att vara socfall är ett (litet, men ändå, åtminstone om man är ett permanent sådant) snäpp över att dra in cash på att mobba folk (skiter i om mobboffren ”förtjänar” det, det är ändå ett så jävla tattigt ”yrke” ).

Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det vi vet är att Rasken ai-genererar juckes röst och pratar med denna. Det är nog så långt deras fantastiska relation sträcker sig.

För övrigt är det här en tråd där Rasken och hans idioti diskuteras. Vill du diskutera någon tjej får du vända dig till hennes tråd.
Tack för det inlägget, vem fan bryr sig om någon Linnea och huruvida hon har en framtid eller inte, herregud vad man får sålla i inläggen…
Citera
2025-01-05, 19:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hon såg honom så mycket att hon själv drog slutsatsen att det var dags att fly till skåne några dagar medan skitskallen åmade sig i badrummet med tantblus&hatt och trodde att han var Nikki Sixx
Vad handlade skåneresan om egentligen, har hon sett igenom masken på Baron af Särad fetta?
.
Eller orkade hon bara inte höra hans tjackpladder om Chrippa och Linnea?

Vi vet att hon försökt lämna flera gånger förut, men har förmodligen stannat efter löfte om betalda skulder.

Nu finns det ju inget incitament för henne att stanna. Väljer hon att göra det ändå så ska hon ha det klart för sig att med Runkbaronen vid sin sida kommer det aldrig bli tal om någon flytt eller några utomlandsesor. Blir möjligtvis en heldag i Vagnhärad sommaren 2025 men räcker det ännu en gång?
Citera
2025-01-05, 19:33
Medlem
GreenBatterys avatar
Då vi VET att RunkBaronen af Otrogen läser här så kan vi sätta oss tillrätta och vänta på nästa video där han kontaktar Jocke via FaceTime så att han kan skriva oss på näsan om hur fel vi har!
…eller så kör han ett tafatt försök med AI-Jocke igen. Hur som helst är han körd. Som vanligt.

Ridå.
Citera
2025-01-05, 19:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Om dom klippt kontakten varför la Doris upp en bild på honom bara för några dagar sen? låter konstigt tycker jag.

Det är absolut inte falskt, Linnea själv kanske kan berätta vad som hände med mamma i fikarummet.

Jag litar nog mer på Anjo i den frågan en dig
Det kallas för gråstensmetoden och det är den bästa strategin man kan använda för att narcissisten inte ska få ett narc-rage.

Dom har spelat det väldigt smart, slutat svara / svarar bara ibland, tar aldrig eget initiativ, förut kom dom förbi Trosa men det var längesedan. Dom märkte väl hur det alltid var dom som fick betala för aktiviteter/ fika, sånt tär på en relation.

Men dom var vänner förut det ska jag ge dig, han var även vän med Black Jim (innan Rask blåste honom på kamerainsamlingen,). Vill du ha en realistisk bild av Rask, läs Jims kommentarer om honom...
Citera
2025-01-05, 19:42
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Någon hjälte har laddat upp när Rask bjöd till fight i skidbacken

https://www.youtube.com/watch?v=KtOjAKMtJB8
Citera
2025-01-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Tack! Detta är exakt vad jag saknar med Rasken. Jag hoppas han tar till flaskan snart igen, och ramlar över några 100 tusen i samma veva så han riktigt kan leva ut.

Hoppas året 2025 blir året då rask vinner 1 mille på trisslott. Hade nog bara tagit en timme så hade han köpt kostym och klocka och övriga attiraljer för 100k.

Hur lång rid tror ni det hade tagit från 1 mille ner till ännu mera skulder för Rask om han vann på triss? Jag tror 4 månader
Citera
2025-01-05, 19:53
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tack! Detta är exakt vad jag saknar med Rasken. Jag hoppas han tar till flaskan snart igen, och ramlar över några 100 tusen i samma veva så han riktigt kan leva ut.

Hoppas året 2025 blir året då rask vinner 1 mille på trisslott. Hade nog bara tagit en timme så hade han köpt kostym och klocka och övriga attiraljer för 100k.

Hur lång rid tror ni det hade tagit från 1 mille ner till ännu mera skulder för Rask om han vann på triss? Jag tror 4 månader

De där fyllerantsen han höll på med var riktigt festliga.
Han ställde väl in vevet i skidbacken dagen efter när Ludde talat honom till rätta?

11:30 svär han på sin farmors grav att dyka upp men struntade i det.
Citera
2025-01-05, 19:59
Medlem
Citat:
De där fyllerantsen han höll på med var riktigt festliga.
Han ställde väl in vevet i skidbacken dagen efter när Ludde talat honom till rätta?

Haha ja stackars Ludde som får lugna ner kungen af trosa då och då.

Helvete vad rolig han är, omedvetet då han själv säkert tro han är cool.

Det finns ju en till när han är riktigt rolig, det är efter någon tillställning med Jocke och Jonna. Vet du vilken jag menar? Isåfall vet du vart den finns?
Citera
2025-01-05, 20:08
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:

Underbart!
Och som andra sagt: givetvis ballade han ur och dök inte upp. Och givetvis var det någon annans fel att han inte dök upp. Ludde tyckte han skulle slita i det och då gjorde han det MEN han hade gått dit om det inte var för Ludde.

Hur kan han stå utan ryggrad och med kulen i ärslet? Ingen vet.

Ridå.
Citera
2025-01-05, 20:14
Medlem
Idioten har lagt upp en ny video och skriver att det är sista videon om detta på en stund, så han gör väl uppehåll imorgon då.
Citera
2025-01-05, 20:14
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Haha ja stackars Ludde som får lugna ner kungen af trosa då och då.

Helvete vad rolig han är, omedvetet då han själv säkert tro han är cool.

Det finns ju en till när han är riktigt rolig, det är efter någon tillställning med Jocke och Jonna. Vet du vilken jag menar? Isåfall vet du vart den finns?

Tror du menar den här

https://www.bitchute.com/video/zXUHIzLGdsD5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in