2025-01-04, 14:26
Medlem
oldtimedrunks avatar
Hans målgrupp verkar vara medelålders och äldre thailandsälskande män och fjuniga ynglingar som saknar en fadersgestalt.
Citera
2025-01-04, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statemachine
Undrar hur många videos medlemmarna fått än

En (1) hittills 2025 :-) Det var en portföljgenomgång. I stort inget nytt tror jag. Det kommer nog ytterligare en portföljgenomgång inför nästa vecka. Året borde börjat bra för AA?

OM och/eller NÄR AAs aktier utvecklas bra tror jag inte hans ego kan hålla honom borta från att släppa gratis videor om det.
Citera
2025-01-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
En (1) hittills 2025 :-) Det var en portföljgenomgång. I stort inget nytt tror jag. Det kommer nog ytterligare en portföljgenomgång inför nästa vecka. Året borde börjat bra för AA?

OM och/eller NÄR AAs aktier utvecklas bra tror jag inte hans ego kan hålla honom borta från att släppa gratis videor om det.

Och om/när AAs aktier utvecklas dåligt, så kommer medlems bortfallet bli påtalande, och då börjar han släppa gratis videor för att få ökade reklamintäkter? Så hur man än vänder och vrider på det, så slipper vi inte undan
Citera
2025-01-04, 18:51
Medlem
Han är helt otrolig – ännu en video för alla att se.

Det kan inte vara många som nappat, med tanke på hur mycket han försöker värva betalande medlemmar! 😄
Citera
2025-01-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixmax
Han är helt otrolig – ännu en video för alla att se.

Det kan inte vara många som nappat, med tanke på hur mycket han försöker värva betalande medlemmar! 😄

Problemet blir väl att tilliten från folket som tvingats pröjsa nu står med rumpan bar.
Citera
2025-01-04, 19:50
Medlem
Libertarismuss avatar
Han fortsätter lägga ut gratisvideos eftersom knappt någon blivit medlem. Han behöver tittarna för pengar.
Citera
2025-01-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Han fortsätter lägga ut gratisvideos eftersom knappt någon blivit medlem. Han behöver tittarna för pengar.
Ja, helt galet roligt! Som hans "långsiktiga" investeringar, som ryker efter bara någon vecka. 😄
Citera
2025-01-04, 20:21
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
En av de mest kontroversiella personligheterna inom aktier och ekonomi i Sverige är Youtubern Aktieanalytikern, som har en Youtube-kanal som heter just Aktieanalytikern. Han pekas i maktbarometern ut som den tredje mest inflytelserika Youtube-influencern i ekonomi.

Aktieanalytikern laddar upp videos nästan varje dag där han framför en rumsavdelare pratar om främst aktier. Han använder sig av en extremt riskfylld strategi där han köper aktier som gått ner mycket och belånar portföljen maximalt.

Aktieanalytikern anser sig vara "Fire" men eftersom hans aktieportfölj efter flera dåliga år nu bara är värd ungefär 1 miljon kronor och han har levnadsomkostnader på 40-50 tusen per månad är han beroende av extremt hög avkastning för att inte behöva återgå i arbete.

Vad anser ni om Aktieanalytikern och dennes strategi? Tror ni han kommer klara att försörja sig på portföljen även på lite längre sikt?

https://medieakademin.se/wp-content/...onomi-2023.pdf

https://www.youtube.com/@Aktieanalytikern
OK, 600k i årlig avkastning på en aktieportfölj värd 1 mkr? Lycka till säger jag bara...
Citera
2025-01-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
OK, 600k i årlig avkastning på en aktieportfölj värd 1 mkr? Lycka till säger jag bara...

Notera väl att nu börjar han snacka om allt annat som han har byggt upp, som att han behöver hävda sig och visa, TITTA JAG HAR VISST LYCKATS.
Sedan läser han tråden här mest än någon annan.

Kram till dig Joakim, superbt tips att fisa under täcket för att din älskade ska bli äcklad av dig och inte vilja få lite närhet. Duktig idiot, även om jag skrattade åt din idioti.

https://youtu.be/ruU38Cy-k0c?si=05xNmwJ35vm4sUqc&t=534
Direktlänkat till aktuell fis-tid.
Senast redigerad av BamseVarBoeg 2025-01-04 kl. 21:19.
Citera
2025-01-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Han fortsätter lägga ut gratis videos eftersom knappt någon blivit medlem. Han behöver tittarna för pengar.
Exakt! Nu är det tiggeri videos istället.
Lite kul att se dom som skriver mindre positiva kommentarer i fältet får flest "tumme upp"
Istället för att ta till sig kritik så raderas det istället..
Citera
2025-01-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekongo74
Lite kul att se dom som skriver mindre positiva kommentarer i fältet får flest "tumme upp"

Fast det är väl det som gör att han kan fortsätta, att bli talad om blev han när han började yra och folket faktiskt blev förbannat över ljugeri och översitteri med mera, problemet blir att han blir fast med att behöva skapa sådant content hela tiden för att växa.

Förr i tiden så straffade folket dessa personer (kvacksalvare) med att ställa ut dem på torget och låta folk spotta på dem, nu kan de lugnt och tryggt sitta och göra youtube videor till folket.
Senast redigerad av BamseVarBoeg 2025-01-04 kl. 21:41.
Citera
2025-01-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekongo74

Ja jag läste precis. Lite humoristiskt är det allt när han får lite kritik.
Antingen har kritikern aldrig förstått honom (som härom dagen) eller så förstår han inte kritikern
Som den bakgrund som beteendevetare han har, undrar om han nån gång funderar på varför just han har så många (enligt honom då) haters?
Otur? Slump? Avundsjuka (svårt att tro iofs)? Annat?
Han kanske skulle lägga lite mer fokus på att funder över det, och kanske ändra på nått, istället för att jaga alla "haters" som det dräller av?
Eller bara slå dövörat till. Han säger ju att han inte bryr sig, samtidigt verkar det störa honom otroligt mycket? Kanske har helt fel, men det är den känslan jag får i alla fall.
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-01-04 kl. 22:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in