Citat:
Ursprungligen postat av
Bevisatsmartast
Okej.
Du har kriminella arbetskamrater i Polisen ja det vet jag också om finns gott om. Men när de högre upp för veta det så åker ni ut.
Jag har också lite bekanta som är poliser i Malmö samt haft samarbete med polisen genom mitt gamla jobb så jag vet också lite hur reglerna går hos er.
Ja om du nu verkligen var polis alltså

Jag ska då inte ens försöka mig på en diagnos på dig efter att läst dina inlägg. Citat "Du har kriminella arbetskamrater i Polisen" I polisen? Dvs rakt upp i rektum" eller vad menar du?
Samarbete med polisen genom ditt gamla jobb, som vad? Tjackis som i utbyte av diverse uppgifter i utbyte att få behålla den lille påse du har kvar för att slå i dig nästa dos?!
Isf får man ju således berömma den patrull som lät dig behålla nämnda påse för kvällen så du slapp att just för den natten bryta källarförråd osv och således kunna låta vanliga knegare få ha sina grejer ifred!
Att som patrull behöva rulla in och skriva på din fucking jävla 0,7:a av dito amfetamin eller 3-CMC med dina redan befintliga hjärnskador är slöseri med tid. Det finns all hjälp att få i Mellanmjölkens land Sverige, behandlingshem inom tex AA-NA mfl, så även om du anser dig vara sviken av samhället och inte mår bra så finns det i Sverige GRATIS hjälp av professionell advekvat dito personal!
Så även efter genomgången behandling så kan du studera på högskolan, utbilda dig till läkare osv mm utan att det kostar dig näst intill en endaste krona!
Allt är inte polisens fel i samhället när förorterna brinner osv, trappor sprängs och unga tjejer på McDonalds dödas av gamla automatkarbiner från kriget i balkan, och så även av Hitlers gamla knallpåkar som fortfarande cirkulerar i världen!
Att sitta på sin förslappade röv och göra dig själva till offer är ett enkelt val -Buhuu, det är så synd om mig för jag är svartskalle och bor i segregerade områden.
MEN mannen du har fan Världens bästa möjligheter i Sverige där medicin, skola, skolmat, tandvård för unga och sjuka, förlossning mannen när din morsa skiter ut ytterligare en unge som ni får fullt bidrag för osv ÄR fucking GRATIS!
Att komma och krypa och sen så påstå att Världens mest fitt-smiskade land SVERIGE skulle vara rasistiskt..................ja, vad säger man om det?!