2024-12-02, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Problemet är att många av dessa kriminella har ett svenskt medborgarskap och tydligen krävs det då full vårdnad av svinen så länge de lever.

Danskarna har rivit upp medborgarskap. Det handlar bara om att de inte vill.
Citera
2024-12-03, 04:53
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Danskarna har rivit upp medborgarskap. Det handlar bara om att de inte vill.

Jag vet, problemet är att i sverige så kräver det en grundlagsändring och det betyder att två regeringar efter varandra ska rösta igenom förslaget.

Så här står det om man googlar.
För att ändra en grundlag krävs att riksdagen fattar två likadana beslut och att det hålls ett riksdagsval mellan de två besluten. Väljarna ska kunna ta ställning till förslaget om grundlagsändring och välja den riksdag som tycker som de själva gör i frågan.

Jag gissar att om Tidöpartierna lägger fram förslaget under -25 så kan det gå genom och sen gäller det att de har makten även nästa period för tyvärr tror jag inte S, MP, V och C kommer lyfta upp den frågan då det bara är S som skulle kunna hålla med. De andra partierna vill ha mer flyktingar av någon jävla anledning. Tydligen har inte landet skadats tillräckligt än.
Citera
2024-12-03, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Frank Wagner?

Frank Wagner hade inte kontakt med sina bröder och farbröder/morbröder fram tills att Frank hade blivit outad. Dåligt exempel
Citera
2024-12-03, 15:10
Medlem
va1kyr1as avatar
Detta är problematiskt. Får man veta om brodern var kriminell innan polisbrorsan började plugga till polis?

Hade brodern bett polisbrorsan om hjälp och i vilken mån? Gällde det något personligt eller handlade det om business?

Vilken typ av kriminalitet var brodern inblandad i?

Alla har någon i släkt eller bekantskapskrets som har gjort något de fått böter eller fängelse för. T o m norska kungafamiljen. Många tar avstånd från den suspekta personen. Men när det gäller familj, man vore ju helt empatilös om man inte supportar en bror som har problem.
Citera
2024-12-03, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Man ska inte ens få påbörja en utbildning hos polisen med nära släktingar eller vänner i den kriminella världen. Kontroll av vänners vänner bör också göras.
Gör att vi inte kommer ha babbar i poliskåren då de kriminella alltid finns någonstans i deras närhet.
Exakt
Citera
2024-12-03, 20:28
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Inte särskilt svårt kolla upp idag. Polisen har koll på kriminella, om någon kriminell spenderar tid med dig, skickar meddelanden finns du med i register.

Här är ett extremt exempel men som visar att polisen har tid och resurser att kolla upp personer. Möjligt polisen som fick sparken också buggats.

https://www.expressen.se/kronikorer/...sens-buggning/

Men det är ju inte samma sak.
Citera
2024-12-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Okej.
Du har kriminella arbetskamrater i Polisen ja det vet jag också om finns gott om. Men när de högre upp för veta det så åker ni ut.
Jag har också lite bekanta som är poliser i Malmö samt haft samarbete med polisen genom mitt gamla jobb så jag vet också lite hur reglerna går hos er.

Ja om du nu verkligen var polis alltså

Jag ska då inte ens försöka mig på en diagnos på dig efter att läst dina inlägg. Citat "Du har kriminella arbetskamrater i Polisen" I polisen? Dvs rakt upp i rektum" eller vad menar du?
Samarbete med polisen genom ditt gamla jobb, som vad? Tjackis som i utbyte av diverse uppgifter i utbyte att få behålla den lille påse du har kvar för att slå i dig nästa dos?!
Isf får man ju således berömma den patrull som lät dig behålla nämnda påse för kvällen så du slapp att just för den natten bryta källarförråd osv och således kunna låta vanliga knegare få ha sina grejer ifred!
Att som patrull behöva rulla in och skriva på din fucking jävla 0,7:a av dito amfetamin eller 3-CMC med dina redan befintliga hjärnskador är slöseri med tid. Det finns all hjälp att få i Mellanmjölkens land Sverige, behandlingshem inom tex AA-NA mfl, så även om du anser dig vara sviken av samhället och inte mår bra så finns det i Sverige GRATIS hjälp av professionell advekvat dito personal!
Så även efter genomgången behandling så kan du studera på högskolan, utbilda dig till läkare osv mm utan att det kostar dig näst intill en endaste krona!
Allt är inte polisens fel i samhället när förorterna brinner osv, trappor sprängs och unga tjejer på McDonalds dödas av gamla automatkarbiner från kriget i balkan, och så även av Hitlers gamla knallpåkar som fortfarande cirkulerar i världen!
Att sitta på sin förslappade röv och göra dig själva till offer är ett enkelt val -Buhuu, det är så synd om mig för jag är svartskalle och bor i segregerade områden.
MEN mannen du har fan Världens bästa möjligheter i Sverige där medicin, skola, skolmat, tandvård för unga och sjuka, förlossning mannen när din morsa skiter ut ytterligare en unge som ni får fullt bidrag för osv ÄR fucking GRATIS!
Att komma och krypa och sen så påstå att Världens mest fitt-smiskade land SVERIGE skulle vara rasistiskt..................ja, vad säger man om det?!
Citera
2024-12-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Fullt rimligt. Även polisen bör väl säkerhetspröva anställda.

Bör?! Jo alltså, bara för att bli antagen till polishögskolan så ska givetvis dina papper vara i "ordning" så att säga! Du kan klara dig undan för lite ungdomsgrejer som brukar benämnas som "icke" genomtänkta bravader där det finns snatteri, ringa misshandel osv i bagaget för att sen bli godkänd enligt nämnda säkerhetsklassning!
Citera
2025-01-01, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigsnorre
A.Z. som var polis i Växjö? Hans bror är "rapparen" "Zin Kim" från Araby. Tror att A.Z. fått sluta på sin tjänst sedan innan. Han var också misstänkt för något våld mot sitt ex innan. Numera lyssnar han på drelow och har kepsen bak-o-fram

Har hört att han inte behandlar kvinnor väl
Citera
2025-01-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sivandivan38
Har hört att han inte behandlar kvinnor väl
Ja han kom dock undan den domen då han förstod att hon spelade in samtalet där han var hotfull m.m.
Citera
2025-01-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
En polis förlorar jobbet efter att ha umgåtts med sin kriminelle bror.

Facket stämde arbetsgivaren för uppsägningen – men Arbetsdomstolen slår nu fast att beslutet var korrekt.

Det handlar dels om att han umgåtts offentligt med sin kriminellt belastade bror både före och efter att arbetsgivaren uppmanat honom att sluta med det. Därtill ska polismannen ha tagit med sig familjemedlemmar till en del av polisstationen som är ett skyddsobjekt och ha haft ett affärsengagemang i ett bolag där en annan kriminell person varit inblandad.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-fick-sparken

Mohammed och Abdullah eller Jonas och Peter?
Citera
2025-01-04, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkaszorulo
Allvarligt? En organisation med över 30 000 anställda och du tar ett fåtal fall( där dom dessutom blivit dömda och avskedade) som ett argument för korruption?

Gå och lägg dig.
Du vet mycket väl att de backar upp varann. De är en klan - precis som de gängkriminella. Man kallar dem inte för Blue Klux Klan utan anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in