2022-04-18, 23:28
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Verkar vara polisanmälan osv på g enligt senaste avsnittet. Älskar för övrigt att det är så lite aktivitet i den den här tråden nu för tiden. Funny how nature do that...
Vad menar du? Det är väl inte ens någon som lyssnar längre.
Citera
2022-04-18, 23:30
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad menar du? Det är väl inte ens någon som lyssnar längre.

Nä, inte när alla sitter på hispan...
Citera
2022-04-19, 04:29
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

STORT GRATTIS: ni ville döda den här tråden, och alla ni aktivt vill tysta är, pga finner er djupt irrelevanta, ni vann - gz
Citera
2022-04-19, 06:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Glam blev väl rädd när han blev outad och då dig den här tråden. Vad har de släppt på sistone på Patreon?
Citera
2022-04-19, 06:51
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Verkar som Haveristerna verkligen fått till nåt i kampen mot Porrfri Barndom. Enligt uppgift har PFB ”stekt hela sin hemsida” för att sopa undan oegentligheter. Om Haveristerna har varit med och bidragit till att det där korrupta parasitprojektet havererat så lyfter jag på hatten.

Vem är den här kvinnan batikhäxan (insta) som Henko postar om på twitter? Är hon kopplad till porrfri barndom?
Senast redigerad av Kvillebacken1 2022-04-19 kl. 06:54.
Citera
2022-04-19, 16:38
Avslutad
Citat:

Vem sitter på hispan? Ingen jag känner till åtminstone.

Och angående den där 6,7 kg tunga högen med utskrifter som Henko spammade polisen med kring jul så har det precis som alla andra polisanmälningar inte lett någon vart.
Citera
2022-04-19, 23:13
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
STORT GRATTIS: ni ville döda den här tråden, och alla ni aktivt vill tysta är, pga finner er djupt irrelevanta, ni vann - gz

Fattar inte om du vill inkludera mig i "ni". Jag är verkligen inte del av något "ni" när det kommer till den här podden eller deras hangarounds...

Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vem sitter på hispan? Ingen jag känner till åtminstone.

Och angående den där 6,7 kg tunga högen med utskrifter som Henko spammade polisen med kring jul så har det precis som alla andra polisanmälningar inte lett någon vart.

Hahaha...ok...
Citera
2022-04-21, 20:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vem sitter på hispan?
Citera
2022-04-22, 11:03
Medlem
Tungsvensks avatar
Jag orkar verkligen inte med att lyssna på dem längre. Det rör sig om gränslös rättshaverism där de sitter och ältar minsta lilla småsak i all evighet. Den här föreningen Porrfri Barndom gagnas av de galna herrarna som använder samma argument mot någonting som argument för när det passar dem.

Henrik och Axel borde inte få rösta. De borde för övrigt omyndigförklaras. Jag undrar hur mycket deras rättshaverism och vendettor kostat oss hederliga skattebetalare.
Citera
2022-04-24, 06:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Som jag förstått det spelade Henko in podd igår med Aron Flam. Aron fortsätter att hävda att Axel inte vågar ställa upp. Återstår att se vad utfallet blir. Är nyfiken.
Citera
2022-04-24, 10:29
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Som jag förstått det spelade Henko in podd igår med Aron Flam. Aron fortsätter att hävda att Axel inte vågar ställa upp. Återstår att se vad utfallet blir. Är nyfiken.
Sannerligen det kommer bli episkt.
Citera
2022-04-25, 13:31
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Vad tillför Sanna till podden? Om dom nu måste kvotera in en tjej varför inte ha med någon som är intresserad av ämnet och personerna som diskuteras? Therese Verdun till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in