Citat:
Ursprungligen postat av
KyleMilfHunter
Jodå, har vänner med samma intresse men alltid kul och spännande att träffa nya människor som njuter av det korta liv vi har.
Luder? De flesta paren vi känner i detta är gifta och lyckliga sen länge och har funnit fler sätt att njuta av sex och samtidigt älska varandra. Inga konstigheter alls!
Sen vill man ju klicka med dem man vill ha trevligt med på olika plan och därav är BC överlägset störst i Sverige för att kunna hitta likasinnade även om det är svårt!
Varken DS eller Hemligg är i närheten!
Ja, som sagt precis det jag skrev att ett annat slags verktyg i BC hade varit bra som tillägg för att minska nitarna man kan gå på!
Förstår inte din otrevlighet i det du skriver?
Tyder på en kraftigt omogen personlighet och en väldigt liten människa..
Jag finner ingen logik i att fråga utanför en hemsida om någon kan ge tips baserat på
dina kriterier, hur långt är ett snöre + vill du daltas med?
Tinder? Testat det?
Hinge? Finns säkert par där
Grindr? En extra skötsam snubbe, hittar du hur lätt som helst
Tradera? Finns mogna snygga kvinnor där, och yngre, lägg upp ett bra bud så klickar ni säkert
Som jag minns BC var det förvånansvärt lätt att blocka/ignorera en eller flera profiler, men det gick i vågor med seriösiteten, vissa säsongsraggar och dyker upp kontinuerligt mot sommaren och vintern med nya profiler, vissa är garanterat bara ute efter pengar, och vissa är helt labila och vill bara ha bråk. Till slut blir man ju själv en dagssökare som bara blir mer kåt än nyfiken på folks annonser.
MEN man fick själv sköta vem som passade till vad.
Jag tycker det är fel att hänga ut, och jag tycker det är fel att fråga om folks profiler så där, my 2 cents.