2025-02-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Någon som träffat någon kvinna ifrån Göteborg på bodycontact på sistone? Hur var det osv

Har hört att det är svårt att få en dejt på bodycontact som man... Men lycka till!!!
Citera
2025-02-27, 03:08
Medlem
Lyckades på badoo i måndags med en träff. Senast bodycontact funkade med träff för mig var halloween 2021. Är 30 i juni bör tilläggas. På badoo hade jag en väl ifylld profil med text och bilder. Man får ändå kämpa, men lönar sig i längden.
Citera
2025-03-02, 05:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
BC bara raderade mitt konto, de hittar inte ens mail adressen som jag hade kontot på, det där var fan oschysst, inte för jag använde den mycket men hade ändå lite kontakter där.
Citera
2025-03-02, 19:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
Lyckades på badoo i måndags med en träff. Senast bodycontact funkade med träff för mig var halloween 2021. Är 30 i juni bör tilläggas. På badoo hade jag en väl ifylld profil med text och bilder. Man får ändå kämpa, men lönar sig i längden.

Har du lika väl ifylld profil på BC?
Många män förstår inte vidden av att ha en profil som berättar lite om vem man är och vad man söker i sexväg, ONS eller återkommande och vilka sexuella preferenser som är aktuella.
Frågar för att jag upplever att majoriteten män på BC har så lite info så det finns liksom inget att lockas av eller bli nyfiken på.
Inte helt ovanligt att en man på BC har så lite info som möjligt i hopp om att inte stänga några dörrar men i verkligheten är det i princip ingen som känner sig träffad då så blir nog oftare att han kammar precis noll i stället.
Citera
2025-03-03, 10:58
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har du lika väl ifylld profil på BC?
Många män förstår inte vidden av att ha en profil som berättar lite om vem man är och vad man söker i sexväg, ONS eller återkommande och vilka sexuella preferenser som är aktuella.
Frågar för att jag upplever att majoriteten män på BC har så lite info så det finns liksom inget att lockas av eller bli nyfiken på.
Inte helt ovanligt att en man på BC har så lite info som möjligt i hopp om att inte stänga några dörrar men i verkligheten är det i princip ingen som känner sig träffad då så blir nog oftare att han kammar precis noll i stället.

Står inget så är han vanilj
Citera
2025-03-03, 15:01
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Står inget så är han vanilj

Fast det hjälper ju föga ändå.
Många vill veta om det söks ONS, återkommande, korta träffar eller långa träffar och får det ingå mat eller kaffe eller enbart knulla?
Hur han är som person spelar ju viss roll så att ha en ordentligt ifylld profil oavsett sexpreferens är viktigt om man vill ha chans att hitta någon.
Citera
2025-03-03, 15:03
Citat:
Fast det hjälper ju föga ändå.
Många vill veta om det söks ONS, återkommande, korta träffar eller långa träffar och får det ingå mat eller kaffe eller enbart knulla?
Hur han är som person spelar ju viss roll så att ha en ordentligt ifylld profil oavsett sexpreferens är viktigt om man vill ha chans att hitta någon.

Det är väldigt svårt att beskriva sig själv och oftast blir det helt fel. Finns studier på det.
Citera
2025-03-03, 16:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Det är väldigt svårt att beskriva sig själv och oftast blir det helt fel. Finns studier på det.

Så kan det vara ibland. Men om andra inte får någon som helst uppfattning om vem man är eller vad man söker, hur ska dom kunna lockas av en då?
Behöver ju finnas tillräckligt med info för att väcka intresse hos den som söker vad som beskrivs.
Skriver själv bara till killprofiler som har tillräckligt med info då det tar för mycket tid att skriva och fråga tomma profiler vem dom är, vad och vem dom söker osv.
Citera
2025-03-03, 16:26
Citat:
Så kan det vara ibland. Men om andra inte får någon som helst uppfattning om vem man är eller vad man söker, hur ska dom kunna lockas av en då?
Behöver ju finnas tillräckligt med info för att väcka intresse hos den som söker vad som beskrivs.
Skriver själv bara till killprofiler som har tillräckligt med info då det tar för mycket tid att skriva och fråga tomma profiler vem dom är, vad och vem dom söker osv.

Hur menar du att man ska locka någon till att vilja knulla?
Citera
2025-03-03, 22:14
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Innan det blur knulla av måste man ju träffas. Och en person som säger inget alls i sin profil än inte en person någon blir intresserad av att träffa. Och "vanlij" är det inte heller. Det är bara intetsägande och ointressant.
Citera
2025-03-03, 23:06
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Må ju locka till intresse för ens person eller utseende, och utan den infon lär inte särskilt många vilja knulla?
Citera
2025-03-03, 23:10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Innan det blur knulla av måste man ju träffas. Och en person som säger inget alls i sin profil än inte en person någon blir intresserad av att träffa. Och "vanlij" är det inte heller. Det är bara intetsägande och ointressant.

Ungefär så, upp till varje profilinnehavare att själv efter bästa förmåga locka till intresse utan att ljuga.
Då män är så många fler än kvinnor så borde män förstå värdet av att ha en välskriven profil för att sticka ut från mängden för att ha en chans att kunna locka till sig en kvinna.
Med intetsägande eller helt ointressant information är det lätt att dra slutsatsen att han inte orkar engagera sig, och då finns risken att han inte orkar knulla heller så inte lönsamt att ödsla energi på såna profiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in