2024-12-15, 23:28
Medlem
Nu är rättshaveristen igång igen. Han förstår fortfarande inte hur ruinerad han kan bli på den här maniska uthängningsorgien han ägnat sig åt under det här året.

Sedan tycker jag det är helt uppenbart att han köper likes. Visningarna är inte speciellt höga, runt 11 k i skrivande stund. Han har ändå lika många tummar upp som han kan ha på en video med 30 000 visningar på tiden när han fortfarande var omtyckt av de flesta som kollade.

Nu är Carl-Fredrik skakad. Han kan till och med betala pengar för att upprätthålla sitt luftslott.
Citera
2024-12-15, 23:35
Medlem
https://youtu.be/Ge_DTG6L6Rs?si=ilnuvV4SMvrY4dsg

Räknar likes, jämför med tummar ned. Den stora majoriteten står på mitt led.
Citera
2024-12-15, 23:53
Medlem
Spritnotas avatar
Hur löd Linnéas "fruktansvärda sms" till Therese "mitt i natten" och vilket datum sändes det? Finns inte på kartan jag lägger en sekund på Rask för att bli blåst av clickbait han tjänar på. Usch.
Citera
2024-12-16, 00:10
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Vad är det för kvastar han har på skallen?
Ska det symbolisera något enligt han, eller?

Det är loggan för hans mycket framgångsrika städfirma där han var CHEF.
Citera
2024-12-16, 00:27
Medlem
Spritnotas avatar
88 likes: "Nästa värst är han säger att hon inte bidrar med pengar men han har använt henne för att få sina svarta pengar att går runt genom hennes konto"

Helt sant. Vilka av Rask eller Chrippas fruar talar vi om? Jag föraktar Chrippa men Rask menar att han är hederlig. Han fick restskatt på Swish pga anmäld, men ska vi gå till botten med allt nu när hans content IGEN är hänga ut andra?

Låt oss börja med vad farfar Alfs bolag vad registrerat syssla med, och hur Alex blev enda de betalade lön eller arvode till? Var det ett åkeri?
Citera
2024-12-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det här låter som något Baronen själv skulle skriva. Det är precis det där han lever på. Att det inte är via YouTubes sida, så man kan ifrågasätta det. Men titta istället på min print här från appen, den visar en stor majoritet likes.

Jag går in via flera sidor, och får upp samma count på samtliga verktyg. Det talar för att det inte är framtrollade siffror utan de baseras på något verkligt.

De verktygen gissar lite.
De kollar hur många som har en addon och samtidigt dislikat eller likeat.

Sen kommer verktyget köra samma ratio på de faktiska likesen.

Så om 100 har addonet och 20% dislikear. Så kommer de anta att den riktiga ration är ungefär likadan.

Kanske otydlig men ska sova nu, godnatt 🙂
Citera
2024-12-16, 00:35
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
De verktygen gissar lite.
De kollar hur många som har en addon och samtidigt dislikat eller likeat.

Sen kommer verktyget köra samma ratio på de faktiska likesen.

Så om 100 har addonet och 20% dislikear. Så kommer de anta att den riktiga ration är ungefär likadan.

Kanske otydlig men ska sova nu, godnatt 🙂
Helt rätt, jag är själv en jootuber och dislikes har varit dolda ett tag nu, för alla förutom uppladdaren. Dock kan ett addon användas för att få tillbaka dislikesen. Detta addon fungerar ju dock inte på så sätt att det magiskt hackar youtubes servrar och hämtar hur många dislikes klippet har, utan om användaren klickar på dislikes så snappar addonet upp det och klippet har nu 1 dislike. Om 100 personer laddar ner addonet och dislikar så har det 100 dislikes. Detta har dock noll koppling till den faktiska mängden, förutom att 100 dislikes fortfarande är 100 dislikes, även för Rask, addon eller ej.
Citera
2024-12-16, 03:39
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask blir bara tokigare och tokigare. Efter 10 år på tuben är han förpassad till att sitta i sin säng ute i vardagsrummet bakom skynken med en häxkvast tatuerad på äggskallen.

Manipulerad av analys-baronen POV:
https://streamable.com/kcy6uc

Är det någon som har funnit någon som helst röd tråd i Rasks senaste video eller tar han bara tjack och låter kameran rulla? Har växlat ord med folk som dragit ladd och inte sovit på ett dygn som pratat med mer röd tråd än vad tjackis-baronen gör i sin senaste video.

Han är även ute på Instagram och lägger ut massa stories halv 3 natten till en vardag, VILKEN PAPPA GÖR SÅHÄR?!

Någon som vet om bajs-baronen fortsatt med sin eminenta rengöring efter varje gång han skiter. Tvål och fingra sig hela vägen upp i analen, sen varvar han det med att vara runk-baronen och skicka lite bilder efteråt samt hänga ut lite löst folk. Föregående är antagligen hur hela Rasks nästa vecka ser ut… Lågoddsare att han har varit i kontakt med psykiatrien och var på psykakuten.
Citera
2024-12-16, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Rask blir bara tokigare och tokigare. Efter 10 år på tuben är han förpassad till att sitta i sin säng ute i vardagsrummet bakom skynken med en häxkvast tatuerad på äggskallen.

Manipulerad av analys-baronen POV:
https://streamable.com/kcy6uc

Är det någon som har funnit någon som helst röd tråd i Rasks senaste video eller tar han bara tjack och låter kameran rulla? Har växlat ord med folk som dragit ladd och inte sovit på ett dygn som pratat med mer röd tråd än vad tjackis-baronen gör i sin senaste video.

Han är även ute på Instagram och lägger ut massa stories halv 3 natten till en vardag, VILKEN PAPPA GÖR SÅHÄR?!

Någon som vet om bajs-baronen fortsatt med sin eminenta rengöring efter varje gång han skiter. Tvål och fingra sig hela vägen upp i analen, sen varvar han det med att vara runk-baronen och skicka lite bilder efteråt samt hänga ut lite löst folk. Föregående är antagligen hur hela Rasks nästa vecka ser ut… Lågoddsare att han har varit i kontakt med psykiatrien och var på psykakuten.
Någon borde ringa upp honom och be honom dra åt helvete precis som han gjorde med Borlänge kommun.
Citera
2024-12-16, 08:01
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det är loggan för hans mycket framgångsrika städfirma där han var CHEF.

Anade att det var något sådant
Citera
2024-12-16, 08:48
Medlem
2020-01-01s avatar
Idag är jag sjuk, så det blir att spendera dagen med hemmajobb för att slippa löneavdrag, och då passar det ju ypperligt att se på en massa Rask-videos!

Har vi någon här som kan ge några tips? För en gångs skull så uppskattar jag att hans videos är 1 timme. Första 10 minutrarna så spyr han ur sig något helt hjärndött. Sedan för att verka smart så upprepar han sig nästa 10 minuter fast med andra ord. Sedan byter han ämne och upprepar 2 gånger till. Då kan jag sitta här och knacka på tangentbordet och bara höra hjärndödheten spelas i mina öron. Skrattar högt ibland när jag hör vad han säger, som igår när han på mindre än 1 minut lyckades presentera sig med ett "Hej" och avsluta med "Dra åt helvete!" när han pratade med socialtjänsten.

Så vad rekommenderar ni Flashback? Jag vill se Rask-videos, något riktigt roligt och hjärndött! Bonuspoäng ifall det finns speglat någonstans så man slipper ge skitkorvstekaren pengar.
Citera
2024-12-16, 09:39
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Idag är jag sjuk, så det blir att spendera dagen med hemmajobb för att slippa löneavdrag, och då passar det ju ypperligt att se på en massa Rask-videos!

Har vi någon här som kan ge några tips? För en gångs skull så uppskattar jag att hans videos är 1 timme. Första 10 minutrarna så spyr han ur sig något helt hjärndött. Sedan för att verka smart så upprepar han sig nästa 10 minuter fast med andra ord. Sedan byter han ämne och upprepar 2 gånger till. Då kan jag sitta här och knacka på tangentbordet och bara höra hjärndödheten spelas i mina öron. Skrattar högt ibland när jag hör vad han säger, som igår när han på mindre än 1 minut lyckades presentera sig med ett "Hej" och avsluta med "Dra åt helvete!" när han pratade med socialtjänsten.

Så vad rekommenderar ni Flashback? Jag vill se Rask-videos, något riktigt roligt och hjärndött! Bonuspoäng ifall det finns speglat någonstans så man slipper ge skitkorvstekaren pengar.

Här finns mycket av hans hjärndöda content:
https://www.bitchute.com/channel/bwu9pWOi3GJj/

Till sist: köpa viiijuvuz för peeengarna, och flyga ut över ängarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in