2025-11-13, 09:34
Medlem
0.1s avatar
Tror raskiboi att han kommer undan för att han inte medverkade i SVT-dokumentären? Han har i och för sig rätt i att det hade blivit ännu värre om han varit med för det blir det ju varje gång han öppnar grismunnen och försöker formulera meningar....

World record i misslyckad människa det ska han ha i alla fall...
Citera
2025-11-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Äsch han låter chatgpt föra hans talan

Det är antagligen det han tror. Det verkar vara gemensamt för idioter att de glänser med ChatGPT, trots att de inte förstår någonting av vad den spottar ut. Hade varit kul att se Baronen i rätten, hur han ställer sig till yrkandet och när han utvecklar sin talan med AI-genererade resonemang om varje post i besiktningen.

Nu har jag svårt att se att det blir en rättegång av detta. Han kan inte vara så dum att han drar det här till domstolen utan några resurser. Den där fakturan borde egentligen landat på runt 40. Han kommer vara skyldig en bit över 100 när det här är klart om han inte drar i handbromsen nu.

Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Tror raskiboi att han kommer undan för att han inte medverkade i SVT-dokumentären? Han har i och för sig rätt i att det hade blivit ännu värre om han varit med för det blir det ju varje gång han öppnar grismunnen och försöker formulera meningar....

Han kommer undan lika mycket som han gör när han inte bemöter kritik i sitt kommentarsfält eller härifrån, utan istället ”döljer användaren från kanalen” eller låtsas som att han inte läser tråden.

För hans trogna skara av fans kommer han framstå som en vinnare, för de har köpt manipulationen och tycker att Rask gör rätt som inte ställer upp i dokumentären som kommer ljuga om honom och försvara Chrippa. För alla andra kommer han framstå som en ännu större skurk. En av de värsta mobbarna som sen inte vågar svara för sig när det riktas kritik mot honom. En ynkrygg med andra ord.
Citera
2025-11-13, 12:09
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Rask skulle nog göra världen en tjänst genom att ställa upp i dokumentären och berätta sin sida och stå för sina handlingar. Annars får vi nöja oss med Chrippas version, och då lär Rask se ut som den största idioten i dramat, helt utan chans att försvara sig.

Absolut att Chrippa har haft korta sekvenser i några videos när han gjort sig rolig på Rask bekostnad, men det är inte i närheten av det förtalsmaraton Rask drog igång mot han med 100-tals videos så fort han fick tillfälle.
Citera
2025-11-13, 12:14
Medlem
Jag vill ställa honom mot väggen gällande RODENT.
När får vi se lite tagningar från repövningarna med nya kompisen? När kan vi förvänta oss ett singelsläpp?
Sen vill jag höra en tvåtimmarsrecension av någon random mötley- konsert på SunsetRIP Gärna på svengelska tack!
Citera
2025-11-13, 12:34
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
När får vi se lite tagningar från repövningarna med nya kompisen? När kan vi förvänta oss ett singelsläpp?
Sen vill jag höra en tvåtimmarsrecension av någon random mötley- konsert på SunsetRIP Gärna på svengelska tack!
"Me and one guy from Mötley Crue is bukisar"
Citera
2025-11-13, 12:58
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
https://youtube.com/shorts/DrrhUiENx...kO9ibNBvh_-l_y

Rask säger att han skiter i om hans morfar lever eller dör. Ja, du antog rätt: klippet är gammalt och före det var tal om att ärva pengar.
Citera
2025-11-13, 13:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Rask skulle nog göra världen en tjänst genom att ställa upp i dokumentären och berätta sin sida och stå för sina handlingar. Annars får vi nöja oss med Chrippas version, och då lär Rask se ut som den största idioten i dramat, helt utan chans att försvara sig.

Absolut att Chrippa har haft korta sekvenser i några videos när han gjort sig rolig på Rask bekostnad, men det är inte i närheten av det förtalsmaraton Rask drog igång mot han med 100-tals videos så fort han fick tillfälle.
Fegisen kommer aldrig ställa upp vilket gör att han kommer se ännu mer skyldig ut, det är som att sitta och säga ingen kommentar i en rättegång.

Han kommer även låtsas som att han inte kommer se den eftersom "han vet att den kommer vara vinklad", hans sinnesslöa följare kommer köpa narrativet men alla normala människor kommer se honom för den han är, amen ni fattar..
Citera
2025-11-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fegisen kommer aldrig ställa upp vilket gör att han kommer se ännu mer skyldig ut, det är som att sitta och säga ingen kommentar i en rättegång.

Han kommer även låtsas som att han inte kommer se den eftersom "han vet att den kommer vara vinklad", hans sinnesslöa följare kommer köpa narrativet men alla normala människor kommer se honom för den han är, amen ni fattar..
Det är därför det är så viktigt att jobba tillsammans för att beröva honom narrativet. Slita det ur hans händer och stampa på det.
Citera
2025-11-13, 14:37
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Va i helvete!? Jävlar vad störd han är. Och så bara "det här ju jävligt elakt asså" och så fortsätter han som om det inte vore någonting, äkta psykopat!

Asså vad är detta?
https://www.youtube.com/watch?v=h_8jIZYUr-M

Rask planerar först att (mörda?) sin vän, men sen slutar det med att Rask slår honom och att hans andra polare pissar på honom. Sen efter att vännen åkt till akuten så fortsätter dom med att förstöra Rasks mammas lägenhet. Efteråt säger Rask: "Jag hade ångest i några dagar"

Allt med Alexander Rask, nu som då, är väldigt mörkt och kladdigt, mörka kladdiga energier.....äh ni fattar!

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Sista jag hörde så hade dom inte ens kommit fram till vem som ska spela vad då båda kan spela gitarr och trummor och Mattias är bättre än Rask på båda.
Beavis & Butthead Sörmland edition.
Senast redigerad av Lailatjej 2025-11-13 kl. 14:48.
Citera
2025-11-13, 14:47
Medlem
Lailatjejs avatar
........
Citera
2025-11-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Allt med Alexander Rask, nu som då, är väldigt mörkt och kladdigt, mörka kladdiga energier.....äh ni fattar!

Sista jag hörde så hade dom inte ens kommit fram till vem som ska spela vad då båda kan spela gitarr och trummor och Mattias är bättre än Rask på båda.
Beavis & Butthead Sörmland edition.
Att ers storkukade kåthet skulle vara kunnig i gitarrspel ställer jag meig högst tvivlande till? Att han kan banka på plasttrummor och kastrullock vet vi.
Citera
2025-11-13, 16:43
Medlem
Står inget om att han är gift eller har tre barn på insta längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in