Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Hälften av punkterna hade lyckats sänka den bäste.
Han manipulerar henne så grovt.
När man beter sig så själviskt som honom är det skit samma om man inte prickar in 10 av 10 i alla boxar för att bli diagnostiserad som narcissist eller liknade. Det finns människor med det klustret av diagnoser som är egoistiska, sällan eller aldrig har dåligt samvete, som inte uppför sig som Rask. Det är inte helt ovanligt att utan medfödd förmåga att känna äkta empati, ändå ha intellektuell förmåga att förstå koncept som rankas högt av andra.
Psykopater kan sätta värde i att deras handlingar ger god avkastning för dem själva. Exempelvis att aldrig vara otrogna, aldrig låta familjen gå hungriga, att vara lojal mot de man valt ut som sina närmaste. Det som ger sociala pluspoäng gynnar inte sällan även dig själv.
Jag tror de maktgalna med väldigt högt IQ och dessa personlighetsdragen blir högt uppsatta chefer, diktatorer, bedragare och maffiabossar. Och de bryr sig genuint inte om de dör ensamma, de går känslomässigt ensamma genom livet ändå.
Jag tror de med IQ som ligger strax under eller runt Mensas krav, anpassar sig. Den här gruppen vill att deras barn mår bra. De vill bli bjudna på fester, de fattar beslut som sammanfaller med vad normen tycker är moraliskt rätt.
Jag tror de normalbegåvade och under, beter sig som Rask. Bajsar där de äter. Egna likes på videos över att tala sanning. Störst går först.
Rask publicerade sexvideos på sig själv och frun, för det räckte inte att HON berömde hans kuk. Världen måste också beskåda och beundra den.
När han blev påkommen ljög han och försökte lura alla att HANS PAPPA kommit över dessa videos och postade dem. Samma pappa som gör allt för pengar till knark, har inte sålt dem vidare, har inte försökt tjäna ett öre, har inte taggat dem med hans namn för att ge igen eller utpressa för pengar utan är bara så sjuk i huvudet så han väljer en rubrik som den vi läst till förbannelse.
Sen var det Chrippas fel. Det var hans fel att folk kunde se frugan naken. Therese grät och mådde pyton. Rask ber sina följare om stöd: Chrippa-månaden, nu betalar ni hennes skulder.
Och i denna svåra stund för Therese, när alla tycker synd om henne oavsett vem man klandrar, då är fanskapet OTROGEN. Blä.