2024-12-10, 09:39
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Hatad, Skulder, Betalningsanmärkning, Ingen arbetserfarenhet, Koja med 3 kids, Otrogen, Porrfilm med frun, Inga vänner, Inga talanger, Börjar bli gammal, Ingen fast inkomst, Fläkt ut sina egenheter på nätet, Inget content...

Jag hade haft lite ångest... Kanske tagit ett kallt bad eller något

Glöm inte en missbrukande far som är roten till allt ont och en mamma han kallat ”jävla fitta” när hon inte ville vara barnvakt. Sen en äggskalle som en Alien som kliver av ett UFO skulle vara stolt över. 👽 <- Rask
Citera
2024-12-10, 10:53
Medlem
Undrar om RUNKBARONEN har masat sig upp än idag? Halva dagen har gått redan. En spark i "ääschlet" skulle han ha.
Citera
2024-12-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Hatad, Skulder, Betalningsanmärkning, Ingen arbetserfarenhet, Koja med 3 kids, Otrogen, Porrfilm med frun, Inga vänner, Inga talanger, Börjar bli gammal, Ingen fast inkomst, Fläkt ut sina egenheter på nätet, Inget content...

Jag hade haft lite ångest... Kanske tagit ett kallt bad eller något

Över 10 års erfarenhet inom Business
Hur många miljoner omsatte hans företag som sålde skäggoöja? 🤔
Citera
2024-12-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Undrar om RUNKBARONEN har masat sig upp än idag? Halva dagen har gått redan. En spark i "ääschlet" skulle han ha.

Han måste också få vila. Han jobbar så jävla mycket!
Citera
2024-12-10, 11:07
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hälften av punkterna hade lyckats sänka den bäste.

Han manipulerar henne så grovt.

När man beter sig så själviskt som honom är det skit samma om man inte prickar in 10 av 10 i alla boxar för att bli diagnostiserad som narcissist eller liknade. Det finns människor med det klustret av diagnoser som är egoistiska, sällan eller aldrig har dåligt samvete, som inte uppför sig som Rask. Det är inte helt ovanligt att utan medfödd förmåga att känna äkta empati, ändå ha intellektuell förmåga att förstå koncept som rankas högt av andra.

Psykopater kan sätta värde i att deras handlingar ger god avkastning för dem själva. Exempelvis att aldrig vara otrogna, aldrig låta familjen gå hungriga, att vara lojal mot de man valt ut som sina närmaste. Det som ger sociala pluspoäng gynnar inte sällan även dig själv.

Jag tror de maktgalna med väldigt högt IQ och dessa personlighetsdragen blir högt uppsatta chefer, diktatorer, bedragare och maffiabossar. Och de bryr sig genuint inte om de dör ensamma, de går känslomässigt ensamma genom livet ändå.

Jag tror de med IQ som ligger strax under eller runt Mensas krav, anpassar sig. Den här gruppen vill att deras barn mår bra. De vill bli bjudna på fester, de fattar beslut som sammanfaller med vad normen tycker är moraliskt rätt.

Jag tror de normalbegåvade och under, beter sig som Rask. Bajsar där de äter. Egna likes på videos över att tala sanning. Störst går först.

Rask publicerade sexvideos på sig själv och frun, för det räckte inte att HON berömde hans kuk. Världen måste också beskåda och beundra den.

När han blev påkommen ljög han och försökte lura alla att HANS PAPPA kommit över dessa videos och postade dem. Samma pappa som gör allt för pengar till knark, har inte sålt dem vidare, har inte försökt tjäna ett öre, har inte taggat dem med hans namn för att ge igen eller utpressa för pengar utan är bara så sjuk i huvudet så han väljer en rubrik som den vi läst till förbannelse.

Sen var det Chrippas fel. Det var hans fel att folk kunde se frugan naken. Therese grät och mådde pyton. Rask ber sina följare om stöd: Chrippa-månaden, nu betalar ni hennes skulder.

Och i denna svåra stund för Therese, när alla tycker synd om henne oavsett vem man klandrar, då är fanskapet OTROGEN. Blä.
Citera
2024-12-10, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Nej, det är 3år efter att man tog på sig skulden.
Så om man fick skuld för 3 år sedan och betalar idag så försvinner den direkt

Normalt försvinner en betalningsanmärkning hos ett kreditupplysningsföretag efter tre år. Så om du menar med skuld att den har hamnat hos kfm så har du rätt.

Men menar du att man har gått och tagit ett lån så har du fel.
Citera
2024-12-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Över 10 års erfarenhet inom Business
Hur många miljoner omsatte hans företag som sålde skäggoöja? 🤔
"-hur kan vi komma runt er så att säga?" Fråga till Läkemedelsverket 🤣
Skäggolja kanske?
Citera
2024-12-10, 11:25
Medlem
Hillsongsekts avatar
Skäms för att säga det men jag ser fram mot när Baronen släpper nästa spadtag ned i gropen.
Tror nog inte det förens nu riktigt lossnat för mig hur otroligt oberäknelig Baronen är när han är stressad och följarna sviker. Nästa video kan vara allt från förlåt till en AI-låt om hur liten kuk chrippa har.
Citera
2024-12-10, 11:44
Medlem
Spritnotas avatar
Det är så genomskinligt, att han enbart tänker på sig själv, när han säger "min fru", eller "min fru och jag".

Det som är bäst för HONOM, är att hon inte lämnar äktenskapet.

Vad som är bäst för henne, vetefan.

Hon är kär, lojal, skuldsatt pga honom, inte i toppform att älska sig själv, har barn som behöver henne så inte läge att bara dra och skita i dem som han gör, hon får mängder med digitala styrkekramar och hjärtan. Hon får förmodligen även extra mycket äkta kärlek från sina riktiga vänner, och hon har ÄNTLIGEN ett moraliskt övertag i vardagen på sin make som garanterat håller sig på mattan av skräck för att inte förlora henne.

Både psykologiskt och praktiskt sett, är det fullt begripligt att hon inte lämnar nu. Varför gå, när hon äntligen får lite utdelning för allt hon arbetat för under flera år.
Citera
2024-12-10, 11:52
Medlem
Jag har varit på botten i livet också. Rädd för människor, arbetslös osv osv. Precis som Rask.

Varje gång han skyller på sin socialafobi så blir jag lite provocerad.
Han ser det som ett argument för att vara hemma hela livet och fortsätta vara rädd för människor/socialasammanhang.

Grejen med livet är ju att man ska möta livet trots sina rädslor för att bli en bättre människa och samtidigt lära sig "Detta var ju inte så farligt".

Tror i många situationer så används rädsla som en undanflykt för att inte göra saker som tex att resa, jobba träffa folk.

Vad jag har sett på Therese vloggar så verkar de uppfostra sina barn till att vara lika rädda som föräldrarna genom att printa in att det är skönt när det är lite folk, resa är jobbigt (vi trivs hemma osv) klart barn tar efter detta.

Om du läser här rask. Första steget för att bättra dig själv: sluta förvänta dig livet att anpassa sig till dina rädslor. Möt dem istället.

Vill du verkligen lära dina barn att leva i rädsla och fly mentalitet istället för att möta rädslor.
Det är ju det man växer som person av.

När du är gammal så kommer du ångra att du levde ett liv av rädsla.
Citera
2024-12-10, 12:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Han har förmodligen nyss vaknat efter att ha suttit uppe och jobbat hela natten.
Citera
2024-12-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har förmodligen nyss vaknat efter att ha suttit uppe och jobbat hela natten.

Allt runkande gör runkbaronen trött undrar om han redigerar sina runkvideos innan de skickas ut?
Usch vad det måste lukta runk i den trångbodda bostaden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in