2024-09-20, 03:09
Medlem
knark-kungens avatar
Det Rask utsätter ungarna för nu får människor riktig ptsd av och inge hittepå skit som Rasks selektiva agorafobi.

Att ännu en gång behöva möta klasskompisarnas blickar och berätta att deras far ljugit för dom ännu en gång, skammen måste vara total. Ber till gud att det kommer ett bättre öde för dom små liven
Citera
2024-09-20, 04:30
Medlem
B´stards avatar
Huset han skulle flytta in har inflyttning från 1 september, så det är antagligen inte särskilt lättuthyrt. (Att det är direktverkande el bidrar såklart - märklig lösning med tanke på att det är lvp till bottenvåningen...)

Kommer hans genier till fans att kontakta den tilltänkta hyresvärden nu? Kan nog bli en rejäl shitshow...
Citera
2024-09-20, 04:56
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Inte alls, bara det störande momentet att det kommer massa mail, samtal, sms eller whatever OM rask, inte vad de innehåller kan vara nog störande för att de ska backa.
Om de får sådant innan de ens flyttat in, så kan de ju bli skrajja om det ska vara sådär hela tiden framöver sen.

Svårare än så är det nog inte.
Finns inte en chans att man sitter och etiskt värderar en kommande hyresgäst.
Men jag spekulerar, som alla andra här.

Du spekulerar helt fel. Jo man värderar en hyresgäst etiskt. Kanske inte om du hyr ut massa lägenheter. Men om du äger ett hus tex som du älskar och måste hyra ut en period för omkostnaderna blivit för dyra, då är man jävligt försiktig med vem man hyr ut till. Man letar upp allt som går på nätet idag. Ingen behöver påverka hyresvärden för att denne ska backa. Två stycken vuxna som inte jobbar plus skulder.
Jag vet inte vilken drömvärld de lever i.

Jag tror rask betalade depositionen innan allt var lovat, bara för att hyresvärden inte skulle kunna backa. Vilket gjorde att hyresvärden backade ännu mer.
Citera
2024-09-20, 05:35
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Vi alla måste gå samman & göra massor med anmälningar till socialtjänsten ❤️❤️
Pappa rask är inte stabil & kapabel till att ta hand om barnen...
Snälla alla i morgon så hjälps vi åt & gör anmälningar ❤️❤️
Pappans psyke & alla lögner han för till barnen skadar deras utveckling.... Psykisk misshandel ser socialtjänsten hårt på❤️❤️❤️
Herregud lugna dig lite! Du upprepar dig väldigt mycket i den här är tråden.
Citera
2024-09-20, 06:07
Medlem
Treschows avatar
Om en individ har en tråd på Flashback som är över 4000 sidor lång, så kanske man drar öronen åt sig innan man gör affärer med vederbörande.

Det skulle i alla fall jag ha gjort.

Senast redigerad av Treschow 2024-09-20 kl. 06:30.
Citera
2024-09-20, 06:13
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Rask må vara psykiskt störd men det är jag också (fast jag jobbar och betalar skatt iaf). Med mina meriter så ska jag nu ta och förklara för dig exakt hur Rask har tänkt, och varför sådana som du känner att det känns olustigt, som att något inte stämmer.

1. Rask hittar ett hus och vill hyra det
2. Uthyraren kommer överens med Rask (eller iallafall med T)
3. Uthyraren gör en bakgrundskontroll och hittar denna tråd
4. Uthyraren hittar mängder av bevis i denna tråd som visar hur Rask hänger ut människor och bedrar människor
5. Uthyraren kontaktar Rask och säger att det trots allt inte blir någon affär
6. Rask förstår varför men måste skådespela att han inte har någon aning om vad det kan bero på

Här gäller det att smida medan järnet är varmt, att vara karl för sin hatt som Rask hade sagt, att förena nytta med nöje... Vem som helst kan alltså räkna ut att uthyraren nu har fått reda på Rasks hemligheter. Enligt Rask så är dom enda hemligheterna att han är en youtuber och att familjen Rask är skuldsatta. Men enligt alla andra så finns det fler hemligheter än så, och mycket allvarligare hemligheter. Till exempel att Rask är en brottsling, och att trots att han är dömd så fortsätter han med samma brottslighet. Rask vet att alla andra vet detta om honom, men hans hjärndöda tittare tror att det är Chrippa som har ljugit ihop allt och att det inte stämmer, så Rask måste fortsätta vinna sina tittares förtroende genom att påstå att allt är lögner och det ENDA som Rask har att skämmas över är just att han är en youtuber och skuldsatt. Men uthyraren är ett steg före, precis som alla andra är när det kommer till Rask.

7. Rask tar till sitt enda vapen - kameran
8. Rask spelar in över en timme där han kommer med självklarheter och snyfthistorier. "Vi har inte berättat för Astrid", "Grabbarna är förstörda och har ont i magen och kan inte gå till skolan", "Vi bara gråter"
9. Efter denna timme har gått och det bara kvarstår 10-20 minuter, så är det lämpligt att ta i med hårdhandskarna nu när bytet bör vara mört efter allt snyft. "Vi väntar på ett mirakel", "ChatGPT ger oss rätt och uthyraren fel", "Får uthyraren ens göra så, muntligt avtal är bindande"

Steg 1-9 är en nybörjarguide för hur en psykopat får en vanlig svenne att dansa efter ens pipa. Först kommer svennen att lyssna för att han är en svenne och har moral och heder. Sedan kommer svennen att börja bli lite blödig då han är omtänksam. Sedan kommer svennen att ge psykopaten det som han vill ha för att den empatiska svennen står inte ut med att tänka på sig själv som den typ som psykopaten fått honom att känna sig. Svennen är minsann inte på det sättet, han är en svenne! Kom här psykopaten så ska du minsann få bo här, snälla tro inte att jag är en dålig människa, självklart ska ni få bo här! Hej är det Rask? Jag vet att jag sa att ni inte får bo här, men jag såg din video och... Jag menar, jag har funderat en stund och jag har kommit fram till att jag vill visst hyra ut till er! Ni är välkomna!

När psykopaten, eller Rask får detta samtal från svennen och får höra att svennen ångrat att han ångrat sig, och vill visst hyra ut till Rask, då kommer Rask att mentalt gnida sina händer och tänka "hehehe din korkade jävel, du är minsann inte karl för din hatt, jag har manipulerat dig!", medan han verbalt ger emoji-hjärtan och kramar och öser kärlek över svennen. Rask fick vad han ville, uthyraren fick vad denne ville, men efter ca 24 timmar så uppenbaras det för uthyraren att... det är nåt som inte stämmer...

Det du skriver är klockrent! Hans snyftvideo verkar vara direkt riktad till hyresvärden. Ren känslomässig utpressning! Redan första minuten in i videon får man en känsla av att han spelar teater, jag väntade på vändningen, trodde han drev enbart för han verkade så icke genuin, som ett dåligt skådespel.

Det enda han visat hyresvärden är att han är en privat hyresvärds värsta mardröm. Skulle rasken få för sig att inte betala hyra i ett år så kan hyresvärden inte vräka dem eftersom det finns barn i hemmet.
Citera
2024-09-20, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Jag håller med dig, men tänk på att socialtjänsten i Trosa inte bryr sig om barn som far illa, dom har liksom sagt att dom hoppas att Rasks barn får fortsätta leva i den misär dom lever i nu. Dom bryr sig noll.

Verkligen vidrigt hur barnen får fara illa, lögner, förtal, sexleksaker öppet i hemmet, porrfilms inspelningar med pappan & mamman.. Pappan utsätter familjen för fara då han sitter hemm & retar upp & hänger ut oskyldiga människor. Som kan göra att barnen bor i en otrygg miljjö... Pappan är psykiskt sjuk en okontrollerad bomb, som är kapabel till det mesta...
Han har filmat sig själv och tror att Jesus är hans kompis, barnen måste bort från detta vansinne..
Rädda barnen gör orosanmälningar till Trosa socialtjänsten i dag❤️❤️

I dag hjälps vi åt och räddar barnen i familjen rask❤️❤️❤️
Citera
2024-09-20, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Herregud lugna dig lite! Du upprepar dig väldigt mycket i den här är tråden.

Viktigt att prata i klartext, så alla kan göra en välgärning❤️

I dag så gör vi vår plickt & skyldighet, rädda barnen.
Anmäl er oro till socialtjänsten i Trosa, tillsammans kan vi hjälpa barnen till ett bättre liv❤️❤️
Även pappa rask kan få ett boende på något gruppboende, med rätt mediciner så han landar ❤️

Tessan kanske kan få hamna på något kvinnohus, med rätt psykolog team så kanske hon kan leva i egen bostad om 4-6 år 😥❤️❤️

Kom igen i dag så ska barnen räddade från denna missär ❤️❤️
Citera
2024-09-20, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det Rask utsätter ungarna för nu får människor riktig ptsd av och inge hittepå skit som Rasks selektiva agorafobi.

Att ännu en gång behöva möta klasskompisarnas blickar och berätta att deras far ljugit för dom ännu en gång, skammen måste vara total. Ber till gud att det kommer ett bättre öde för dom små liven
Så sant, tänk barnens glädje som gång på gång bara slits ur deras kroppar😢😢.
Att ha en sån skithög till pappa sätter verkligen sina spår 😢😭
Gäller inte bara detta, ingen i familjen vet vem har pappa i dag hängt ut & förnedrat på sin kanal?? Vems liv har pappa rask i dag skrotat, nej nej nu kommer han med sin kamera igen filmar oss.. Eller ska pappa gå in i kojan med mamma nu & göra porrfilm?
#socialtjänsten Trosa hör vår bön efter dagens alla orosanmälningar ❤️❤️
Citera
2024-09-20, 07:42
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Anmäl er oro till socialtjänsten i Trosa, tillsammans kan vi hjälpa barnen till ett bättre liv❤️❤️
Även pappa rask kan få ett boende på något gruppboende, med rätt mediciner så han landar ❤️

Tessan kanske kan få hamna på något kvinnohus, med rätt psykolog team så kanske hon kan leva i egen bostad om 4-6 år 😥❤️❤️

Snälla du, skärp dig!

Att uppmana till massanmälningar till socialtjänsten med tveksam agenda förstör bara deras viktiga arbete.

För att inte tala om de onödiga extrakostnader det innebär för Trosaborna.

Du vet väl att det är skattemedel som driver runt en redan ansträngd socialtjänst?
Fast det tänkte du inte på va?
Citera
2024-09-20, 07:47
Medlem
Hahahah ren underhållning att kunna observera hur patetiska människor försöker motivera att det är fullt rimligt att random personer ringer och förstör för glada människor. Mår ni bra?? 😂😂😂 Har folk verkligen så lite eget liv att detta är det man sysselsätter sig med? Hahahahha fyfan va patetiskt. Inväntar att mina tankar bekräftas i svaren.
Citera
2024-09-20, 07:50
Medlem
Citat:

Hahaha jävlar vilket underbart och givande liv du måste ha för att motiveras att förstöra för random människor på nätet. 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in