2024-12-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Tänk om rask hade lagt alla sina youtube-timmar på ett bra jobb eller en utbildning. Då hade han kunnat ha bra med pengar sparat på banken just nu. Men nej de vill han inte

Han slutar aldrig förvåna mig /: undra hur hans pension blir, fy fan
Jag kan knappt föreställa mig att baronen skulle kunna spara pengar över tid.
Citera
2024-12-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Det kan tala för att de använder samma API:er. Det rätta antalet dislikes publiceras i alla fall inte via Youtube (annat än för kanalägaren förstås). Var god att läs FAQ på vilket verktyg som helst du använder så kommer de erkänna att de inte är exakta (för de inte har siffrorna).

Jag ogillar Baronen enormt, men jag tror inte han ljuger om likes/dislikes i det här fallet.
Mer troligt att när han tar bort/rensar kommentarer så tas även disliken bort för honom men andra kan se den riktiga dislike-statistiken då dislikes inte syns på YT men det gör kommentarer.
Citera
2024-12-15, 22:05
Hur skäms han inte när han visa upp vad T hade skrivit? Herregud människa du har barn varför visa sånt
Citera
2024-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Hur skäms han inte när han visa upp vad T hade skrivit? Herregud människa du har barn varför visa sånt
Vad skrev T?
Citera
2024-12-15, 22:12
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
T: Jalla ja behöver knulla
T: Sen massage

Hur gör dom ens när dom knullar? Eller ojdå, nu utgick jag från att dom på något sätt gömmer sig själva inför barnen när det vankas stjärtsnusk, men dom vet ju att barnen får veta allt som pappa spelar in på youtube och nu visar som sagt pappa hur deras mamma pratar när barnen inte hör. Dom knullar väl i den där soffan som barnen sitter i och spelar playstation, precis som dom gjorde i en av sina första offentliga porrfilmer.
Citera
2024-12-15, 22:13
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Vad skrev T?
45:55 in i videon. "Jalla ja behöver knulla, sen massage"
Citera
2024-12-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
45:55 in i videon. "Jalla ja behöver knulla, sen massage"
Jalla? Jag trodde inte runkbaronen tillät sådant språk. Han påtalar ofta om vikten av att prata korrekt och tydlig svenska.
Jag kanske börjar bli gammal men vem fan säger jalla som helsvensk? Förutom T då
Senast redigerad av antonio-puerta 2024-12-15 kl. 22:27.
Citera
2024-12-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Varför har inte den självgode svagbegåvade idioten provat att ladda upp sina egna videos till Chat GPT och bett den analysera?

Hur många gånger så han ”den förkrympta anabolakuken”? Han är smygbög och vill verkligen ha Chrippa!

Det som många redan spekulerat i länge blir allt mer uppenbart för varje video. Rasken är gay och suktar efter Chrilles lem. I kvällens video försöker han inte ens dölja det längre. Vid 09:20 erkänner Rasken "Ja är Chrippas dream-wife". Följt av en lång utläggning om hur han vill vara Chrilles drömfru. Superay confirmed!

https://www.bitchute.com/video/SEek8DDEjh35
Citera
2024-12-15, 23:05
Medlem
Citat:

Hur gör dom ens när dom knullar? Eller ojdå, nu utgick jag från att dom på något sätt gömmer sig själva inför barnen när det vankas stjärtsnusk, men dom vet ju att barnen får veta allt som pappa spelar in på youtube och nu visar som sagt pappa hur deras mamma pratar när barnen inte hör. Dom knullar väl i den där soffan som barnen sitter i och spelar playstation, precis som dom gjorde i en av sina första offentliga porrfilmer.

Ja nu verkar ju master bedroom vara förpassat till en del av vardasrummet, avskärmad med en tunn presenning. Så den fladdrar väl i vinden när de gökar, medans barnen springer till och från kök och badrum. Det är nog inte så bra ljudisolering i den där presenningen heller.
Citera
2024-12-15, 23:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Frågan är om det kommer blir en vit jul i år?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...s-juldrickande

Får pundarfarsan komma förbi bara han klarar det obligatoriska urinprovet på julaftonsmorgonen?
Citera
2024-12-15, 23:16
Medlem
Citat:

Inte en chans att det är Therese som har skrivit det där. För det första skulle hon aldrig använda ordet "Jalla" o för det andra vem vill ha massage efter ett knull? Isf innan man ligger.
Citera
2024-12-15, 23:25
Medlem
Baron21s avatar
Vad är det för kvastar han har på skallen?
Ska det symbolisera något enligt han, eller?
Senast redigerad av Baron21 2024-12-15 kl. 23:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in