Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Det är inte synonymt med att vilja ha sex och de har jag inte påstått heller jag argumenterar emot lögnen ni sprider om att hon inte ville ha Viking, just för att hennes agerande tydligt visar att hon vill ha honom där.
Jaså jag är mytoman för att jag vet saker som inte passar in på din feministiska propaganda? Intressant definition på ordet
Lögnen? hon har ångest över att han ska komma till henne. Finns teknisk bevisning som styrker vad hon tyckte om han ankomst.
feministisk propaganda? nejdu, du låter som en tvättäkta mytoman då du skapar ett helt nytt konto på FB och först skriver om fallet och använder diverse otrevliga epitet om målsägande. sedan utger du dig för att känna den dömde för att få substans i det du skriver. när det inte biter så påstår du plötsligt att du känner målsägande och börjar
grovt förtala både målsägande och även hennes vänner. sammantaget får det dig att framstå som en tvättäkta mytoman. du har helt enkelt väldigt smutsigt mjöl i påsen, så som du beter dig i tråden. varför ska vi lita på dig? en anonym skribent som redan från början visat sin ståndpunkt? nejdu, det gör iaf. inte jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Hon är judomästaren och armbrytning mästare hon hade slagit ner Viking utan problem om hon inte hade velat ligga med honom nu ville hon dock det. Du förlöjligar muskelknutten genom att tro att hon skulle vara så svag hon kan stå på sig
finns våldtäktsoffer som kan bita våldtäktsförövare i dolmen och göra illa deras pung och på så vis ta sig loss. men i en våldtäktssituation blir flertalet rädda och handlingsförlamade på ett eller annat sätt. gäller även starka manliga offer. du har dålig koll på detta med psykologiska faktorer som kan spela in. hur stark man än må vara rent fysiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Nej det är klart har man en god chans att få 250 k för några timmars jobb så varför chansa,? Man måste vara garanterad pengarna för att prova. Bättre att köpa en trisslott du är lika pinsam som vanligt
några timmars "jobb"?
snarare månader och år. märk väl: om en person ljuger om en sådan här sak, behöver personen spela i månader och år och underkasta sig flera polisförhör, jobbiga rättsmedicinska undersökningar osv. allt som allt är då 250 000 inte alls mycket pengar. och det är dessutom pengar man förmodligen inte ens får se röken av, mer än som en siffra i domen. så.... du tänker helt fel här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Nä okej hörsägen är inte supertunn bevisning haha det kan knappast bli tunnare 🤣
nejdu, hennes vänner såg och träffade målsägande själva, märkte av att hon var traumatiserad. det är alltså inte hörsägen, utan självupplevt av vittnena. det du håller på med är dock hörsägen. förmodligen totalt lögnaktigt hörsägen. och dessutom grovt förtal. tänk på det. ip-nummer går att kolla upp av polisen, vet du.
Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Jo hennes version är fullkomligt osannolik det skriker efterhandskonstruktion av den, krystad och konstruerad är den
det tycker du, som har dålig koll på psykologiska mekanismer hos ett brottsoffer.