Citat:
Det är av att se massa porrfilmer som man får låga testosteronnivåer. Då blir man som du, inte som jag. Försök inte projicera.
Det är ingen kvinna som vill röra en man med så låg testosteron och ett sånt simpaktigt beteende som du har, möjligen de extremt fula och de 50-åriga kvinnorna här i tråden.
Jag har sagt mina argument och resonemang till skillnad från dig som fokuserar fullhjärtat på förolämpningar i varje inlägg. Det blev för mycket för dig att ta in, så då är förolämpningar den enda knappen man kan trycka på. Fattar!
Det är ingen kvinna som vill röra en man med så låg testosteron och ett sånt simpaktigt beteende som du har, möjligen de extremt fula och de 50-åriga kvinnorna här i tråden.
Jag har sagt mina argument och resonemang till skillnad från dig som fokuserar fullhjärtat på förolämpningar i varje inlägg. Det blev för mycket för dig att ta in, så då är förolämpningar den enda knappen man kan trycka på. Fattar!
Tror inte det här har med testosteron att göra. Män med hög testosteron tänder inte nödvändigtvis på motstånd eller apati. Det är en ganska tydlig störning. (Om hon gjorde motstånd vill säga, vilket jag tror att hon gjorde så gott hon kunde.)
Tänk på det så här. En kille eller man utan sådan störning skulle snabbt bli avtänd om tjejen inte ville längre.
Det finns många exempel på män som verkar ha låg testosteron nivå som är våldtäktsmän, som till exempel är impotenta. Det finns män som inte kan få stånd om dom inte utövar våld.( Finns sådana kvinnor med, och det verkar som sådana kvinnor har ökat i antal. Det finns kvinnor som inte kan få orgasm om dom inte utsätts för våld eller låtsas våld) Det finns män (och kanske kvinnor) som är så psykologiskt störda att dom inte kan få stånd eller utlösning om inte kvinnan är DÖD först... Alltså har det inget med testosteron eller lust att göra.
Det har nog mera med nervsystemet och hur intryck har skapats under uppväxten att göra än med testosteron.