2024-11-24, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hottentotteuropa
Det är av att se massa porrfilmer som man får låga testosteronnivåer. Då blir man som du, inte som jag. Försök inte projicera.

Det är ingen kvinna som vill röra en man med så låg testosteron och ett sånt simpaktigt beteende som du har, möjligen de extremt fula och de 50-åriga kvinnorna här i tråden.

Jag har sagt mina argument och resonemang till skillnad från dig som fokuserar fullhjärtat på förolämpningar i varje inlägg. Det blev för mycket för dig att ta in, så då är förolämpningar den enda knappen man kan trycka på. Fattar!

Tror inte det här har med testosteron att göra. Män med hög testosteron tänder inte nödvändigtvis på motstånd eller apati. Det är en ganska tydlig störning. (Om hon gjorde motstånd vill säga, vilket jag tror att hon gjorde så gott hon kunde.)

Tänk på det så här. En kille eller man utan sådan störning skulle snabbt bli avtänd om tjejen inte ville längre.

Det finns många exempel på män som verkar ha låg testosteron nivå som är våldtäktsmän, som till exempel är impotenta. Det finns män som inte kan få stånd om dom inte utövar våld.( Finns sådana kvinnor med, och det verkar som sådana kvinnor har ökat i antal. Det finns kvinnor som inte kan få orgasm om dom inte utsätts för våld eller låtsas våld) Det finns män (och kanske kvinnor) som är så psykologiskt störda att dom inte kan få stånd eller utlösning om inte kvinnan är DÖD först... Alltså har det inget med testosteron eller lust att göra.

Det har nog mera med nervsystemet och hur intryck har skapats under uppväxten att göra än med testosteron.
Citera
2024-11-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Hon dividerar med sin kompis om det kanske är bättre att ta på sig byxor o tröja istället för nattlinne men hon väljer nattlinne. Ett val hon gör. Hon väljer att säga till Viking att det går bra att ligga i sängen. Ett val hon gör. Hon väljer att i början inte säga något när Viking håller om henne och hennes bröst. Ett val hon gör. Hon väljer att inte kliva upp ur sängen vilket hade varit väldigt lätt. Ett val hon gör. Hon har under händelsen chans vid flera tillfällen att t.ex. låsa in sig på toaletten. Hon gör inte det. Ett val hon gör. Efter allt ihop så lägger hon sig iförd bara trosor bredvid den fasansfulla otäcka farliga av henne måste han varit hatad nu våldtäktsmannen och återigen låter hon denne fasansfulle personen hålla om henne och hålla om hennes bröst. Ett val hon gör.

Alla hennes val är lagliga.

Vi*kings val att våldta henne är dock olagligt. Och då ska han in i fängelse.

Frågor på det?
Citera
2024-11-24, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag vet inte hur jag kan lägga upp FUP, annars hade jag gjort det. Ser jag något inlägg där FUP finns, så skriver jag till dig och citerar inlägget i inlägget till dig, så att du kan läsa den!

Tack!
Citera
2024-11-24, 17:40
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hon säger genomgående att hon sagt och agerat såhär. Uppenbarligen bedömdes hon mer trovärdig än killen i detta fallet.

Man kan ju för fan inte låsa in folk i fängelse i flera år för att man uppfattar någon som trovärdig och detta hade aldrig accepterats vid något annat brott. Då krävs det bevis utom rimligt tvivel.

Här dömer man någon på bara anklagelser. Riktigt rättsvidrigt.
Citera
2024-11-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helosanbanan
https://gofile.io/d/otPIt4
(Ursprungligen postat av EchoBloom)

Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Tack!

Jag hittade den!
Citera
2024-11-24, 17:42
Avslutad
Citat:
Jag hittade den!
Stort tack
Citera
2024-11-24, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Det är en myt. Faktum är att testosteronnivåerna går upp efter utlösning. Håll i sär fysiologiska med psykologiska fenomen. Att porr är dåligt för psyket ja, men en utlösning är bra för kroppen. Män som har regelbunden utlösning har högre testo och dessutom friskare spermier.

Sluta tro på allt du läser på internet. Andrew Tate är ingen gud.

Du måste faktiskt läsa på. Du kan väldigt lite om allt möjligt hör jag.
Citera
2024-11-24, 17:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Han bad henne om olika positioner. Han bad också henne att utföra oralsex på
honom. Han sa “sug av mig” samtidigt som han tryckte ner hennes huvud mot
sin penis. Hon gjorde vad han sa eftersom hon inte visste vad som skulle hända
annars.

Det här är ett stort problem, om kvinnor inte säger något eller är tydliga så kommer det uppstå sådana här situationer. Kan man inte stå på sig som kvinna, ska man inte bjuda in en främling till sin säng.
Svårare än så är det inte.

Precis som jag inte åker till bushen i Afrika och börjar tjafsa.
Men återigen, hon är kvinna och då är konsekvensanalys ursäktad...
Som vanligt.
Hon bjuder in en kille hon påstår ha varit på henne efter hon gjorde slut med sin kille...

"Hon satt på honom en gång när han bad henne om det. Han höll fast henne i hennes höfter
och penetrerade henne. Hon satt mest still. Hon minns inte var hon hade sina
armar då men hon tror att hon höll dem mot Viking för att hålla balansen."

Jävlar vilken våldtäkt alltså.
Återigen, kan inte kvinnor stå på sig så behöver de en förmyndare.

Men det är ju också ett jävla problem när män inte hörsammar en kvinna som säger "nej jag vill inte", knuffar undan honom och försöker hålla ihop sina ben. Flera gånger innan hon ger upp pga rädsla.

Bristen på respekt för kvinnor är det stora problemet.

Sen det här med att kvinnor inte ska kunna umgås med män eller vara snälla mot män eller hjälpa män - nej för då förtjänar kvinnor att bli våldtagna och mördade och fan och hans moster. Det är en jävla inställning att ha kan jag tycka.

Så jävla tråkigt samhälle ni män vill ha. Jag förstår mer och mer kvinnor som går med i rörelser som 4B osv. Det är ju så ni män vill ha det - kvinnor ska helt enkelt inte umgås med män, precis som i Mellanöstern borde tydligen män och kvinnor separeras enligt er.
Citera
2024-11-24, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hottentotteuropa
Du måste faktiskt läsa på. Du kan väldigt lite om allt möjligt hör jag.

Det är precis det jag har gjort. Jag har läst vetenskapliga artiklar av riktiga vetenskapsmän. Inte Andrew Tate.
Citera
2024-11-24, 17:55
Avslutad
Citat:
Men det är ju också ett jävla problem när män inte hörsammar en kvinna som säger "nej jag vill inte", knuffar undan honom och försöker hålla ihop sina ben. Flera gånger innan hon ger upp pga rädsla.

Sen det här med att kvinnor inte ska kunna umgås med män eller vara snälla mot män eller hjälpa män - nej för då förtjänar kvinnor att bli våldtagna och mördade och fan och hans moster. Det är en jävla inställning att ha kan jag tycka.

Så jävla tråkigt samhälle ni män vill ha. Jag förstår mer och mer kvinnor som går med i rörelser som 4B osv. Det är ju så ni män vill ha det - kvinnor ska helt enkelt inte umgås med män, precis som i Mellanöstern borde tydligen män och kvinnor separeras enligt er.

Ja det är lite tråkigt att kvinnor inte kan umgås med våldtäktsmän och mördare. Vi får helt enkelt uppmana kvinnor att våga mer, det är ju inte deras fel om något händer ändå liksom.
Citera
2024-11-24, 17:58
Medlem
Citat:

Långt ifrån alla män vill leva i et samhälle där kvinnor är rädda för män. Jag lovar!

Men vissa män i denna tråd verkar vara av den sorten, att de tycker att kvinnor ska vara rädda för män och undvika män, annars för kvinnorna skylla sig själva om de blir våldtagna. Märkligt nog tror denna klick män att våldtäktsoffren ljuger. Så jag vet inte riktigt hur de får ihop det? Män är farliga våldtäktsförövare, men ändå ljuger kvinnor om våldtäkt?

Målsägande i detta fall har definitivt blivit utsatt för våldtäkt. Allt tyder på det. Hon gjorde vad hon kunde för att slippa mer våld...
Citera
2024-11-24, 18:00
Medlem
Kaerringbenzos avatar
Citat:
Jag hittade den!
This folder was not found
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto