2024-11-17, 18:29
Medlem
Så denna soppa handlar om en kvinna som snappar en man och i text och röstmeddelande uttrycker till vänner öppet att hon är intresserad av denna man. Hon bjuder sedan hem denna man för att vara ”snäll” där hon meddelar även sin vän och förväntansfull inför denna mans ankomst.

Dagarna innan har hon gjort slut med sin pojkvän där hon sedan fortsätter kontakta sitt ex även fast hon gjort slut med denna man. När han inte ger henne längre några svar och bedrövar henne på hans uppmärksamhet så slår det slint. Varför inte bjuda hem en annan man hem för att få lite uppmärksamhet ? När denna man vill ha sex i utbyte så känner väl kvinnan att ja men jo det verkar vara en fair deal för denna intressanta man. Dagen efter ångrar hon sin trade och vill få det ogjort. Ja du lilla gumman det borde du tänkt på lite innan, att du nu förstör en mans liv med ditt handlande kanske du borde tänkt på innan vad du gör.

Denna kvinna bör undergå en psykologisk undersökning innan hon ställer till med mer bekymmer för samhället.
Citera
2024-11-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjalpbosnien
Så denna soppa handlar om en kvinna som snappar en man och i text och röstmeddelande uttrycker till vänner öppet att hon är intresserad av denna man. Hon bjuder sedan hem denna man för att vara ”snäll” där hon meddelar även sin vän och förväntansfull inför denna mans ankomst.

Dagarna innan har hon gjort slut med sin pojkvän där hon sedan fortsätter kontakta sitt ex även fast hon gjort slut med denna man. När han inte ger henne längre några svar och bedrövar henne på hans uppmärksamhet så slår det slint. Varför inte bjuda hem en annan man hem för att få lite uppmärksamhet ? När denna man vill ha sex i utbyte så känner väl kvinnan att ja men jo det verkar vara en fair deal för denna intressanta man. Dagen efter ångrar hon sin trade och vill få det ogjort. Ja du lilla gumman det borde du tänkt på lite innan, att du nu förstör en mans liv med ditt handlande kanske du borde tänkt på innan vad du gör.

Denna kvinna bör undergå en psykologisk undersökning innan hon ställer till med mer bekymmer för samhället.

Fel, fel, fel.

Målsägande var inte intresserad av Vi*king. Och hon ville egentligen inte att han skulle komma hem till sig. Du blandar ihop Vi*king med Kingen, detta är två olika män. Det var Kingen hon varit på dejt med, en bilrunda (om man nu kan kalla det för "dejt"?). Vi*king var bara en klasskamrat/bekant, som hade missat bussen hem och som hon därmed erbjöd sovplats hemma hos sig på sitt golv. Att hon inte ville ha Vi*king där, framgår tydligt av teknisk bevisning.

Resten får du läsa dig till i FUP och dom. Men som sagt: inte ett enda rätt har du lyckats pricka in. Vi*king är den som skulle behöva en "psykologisk undersökning". Och du behöver läsa långsammare, så du även ser vad som står.
Citera
2024-11-17, 20:18
Medlem
Citat:

Bra första inlägg efter 10 år! :-)
Citera
2024-11-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Fel, fel, fel.

Målsägande var inte intresserad av Vi*king. Och hon ville egentligen inte att han skulle komma hem till sig. Du blandar ihop Vi*king med Kingen, detta är två olika män. Det var Kingen hon varit på dejt med, en bilrunda (om man nu kan kalla det för "dejt"?). Vi*king var bara en klasskamrat/bekant, som hade missat bussen hem och som hon därmed erbjöd sovplats hemma hos sig på sitt golv. Att hon inte ville ha Vi*king där, framgår tydligt av teknisk bevisning.

Resten får du läsa dig till i FUP och dom. Men som sagt: inte ett enda rätt har du lyckats pricka in. Vi*king är den som skulle behöva en "psykologisk undersökning". Och du behöver läsa långsammare, så du även ser vad som står.

Jag tror inte du riktigt har läst. Citerar nedan ett par texter från FUP

I konversationen skriver du också; "Två olika killar Orkar nt Va har jag gjort"

"Kan jg sluta rizza omedvetet Aa Han är en fuckboy"

"Ja asså en annan kille "

Citat:
Zu: MEN INTE FUCKBOY
Mä: Nejjj
I know
Help
Zu: Nah Fuck det
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
Mä: Until this moment i wish, önska det var kingen
Zu: Och jag trodde det var kingen o därför jag bara oh my god.
Mä: Han kommer få ligga på golvet. For real. Jag bara, jag har ett
golv jag kan erbjuda.
Zu: Oh god. Alltså inte för att man ska vara den men kanske
Mjukisbyxor. Fast blä öh bror
Men usch
Asså
Mä: Hjälp typ och gå och lägga sig nej. Så jag har det liksom det jag skulle
sovit i. Ska jag byta om? Jag har ångest Ångest.
AGH
Fuckboy
Mä: Aa
Zu: Gud
Asså
Nä stackarn fr
Mä: Så han är här om tio minuter. Och det är typ jag har aldrig snackat med
honom. Det är jättestelt. oh yes
GIRL
ASÅ

Han kommer inte få fitta girl o han rizzar
Mä: Until this moment i wish, önska det var kingen
Zu: Och jag trodde det var kingen o därför jag bara oh my god.
Mä: Han kommer få ligga på golvet. For real. Jag bara, jag har ett
golv jag kan erbjuda.
Zu: Oh god. Alltså inte för att man ska vara den men kanske
Men usch
Asså
Mä: Hjälp typ och gå och lägga sig nej. Så jag har det liksom det jag skulle
AGH
Fuckboy
Zu: Gud
Asså
Nä stackarn fr
Mä: Så han är här om tio minuter. Och det är typ jag har aldrig snackat med
honom. Det är jättestelt. oh yes
GIRL
ASÅ

Han kommer inte få fitta girl o han rizzarasså girl vem
*vne kan ringa låtsas va din mamma eller nåt
Asså vad som helst ba
Mä: också det var ska jag möta honom nu så jag går bara ner. Jag tar bara
på mig en kappa för jag springer ner och öppnar dörren till honom.
Den funkar inte såklart på natten för det är lås med kod.
Asså för
Nej
Mä: Hahahahha
Zu: Ja men asså
Ska du ut nu
Omg
Girl Good luck
Mä: Ja be för mig tack
Zu: Insahallah bror
Omd girl Good luck
ASÅ GIRL
Nej asså ja ber fr
Mä: Asså
Zu: det löser sig g
Han e hemma hos mig nu
Hjälp
Zu: Ong
OMG
Mä: Vrf
Asså Vrf
Gör jag såhär mot mig själv
Zu: Good luck girl
Asså
E han skum

Här skriver tjejen att hon ska träffa en "fuckboy" , Hon frågar vilken klädsel hon ska ha på sig och varför hon gör såhär mot sig själv. Tycker du det låter som om det är en person som bara ska slagga över och sova på golvet eller att det mer troligt låter som en kille faktiskt hon är intresserad av. Om vi nu antar att det du skriver faktiskt är korrekt , vilken person hade på förhand bjudit hem en "fuckboy" där det redan på förhand är klart av vilken anledning han är där för. Det är inte så hon hade bjudit hem en mördare för att slagga på golvet om det nu är fastställt att personen i fråga vara en sådan. All logik talar emot att det faktiskt var en våldtäkt. Hon var bara attraherad av denna kille och han var just en "fuckboy" som hon tänkte släpa hem för att få ett ligg då hon mådde dåligt pågrund av sitt ex. Dagen efter ångrar hon sig då hon inser att det kanske inte var den bästa lösningen till hennes problem. Viking gör inte saken bättre med hennes konstiga känslor när han drar iväg ett sms där han förminskar henne ännu mer och bekräftar för henne att hon bara var ett ligg genom att skriva att de ska hålla tyst om det. Hade han bara gett henne lite kärlek i smset dagen därpå hade han idag inte varit dömd eller haft en åtalan emot sig.

Detta bekräftas även genom att hon genast söker bekräftelse av sitt ex. Detta ex som slutat svara henne i flera dagar. Nu har hon ställt till en scen och kan på så sätt väcka hans uppmärksamhet som hon törstar efter.

Denna tjej har med allra största sannolikhet satt dit en oskyldig man på ytterst manipulerande sätt för att dämpa sin smärta inombords. Hon behöver hjälp innan andra far illa eller hon gör sig själv illa.
Citera
2024-11-17, 21:53
Medlem
Citat:

Här skriver tjejen att hon ska träffa en "fuckboy" , Hon frågar vilken klädsel hon ska ha på sig och varför hon gör såhär mot sig själv.

Tycker du det låter som om det är en person som bara ska slagga över och sova på golvet eller att det mer troligt låter som en kille faktiskt hon är intresserad av. Om vi nu antar att det du skriver faktiskt är korrekt , vilken person hade på förhand bjudit hem en "fuckboy" där det redan på förhand är klart av vilken anledning han är där för.

Det är inte så hon hade bjudit hem en mördare för att slagga på golvet om det nu är fastställt att personen i fråga vara en sådan. All logik talar emot att det faktiskt var en våldtäkt. Hon var bara attraherad av denna kille och han var just en "fuckboy" som hon tänkte släpa hem för att få ett ligg då hon mådde dåligt pågrund av sitt ex.

Dagen efter ångrar hon sig då hon inser att det kanske inte var den bästa lösningen till hennes problem. Viking gör inte saken bättre med hennes konstiga känslor när han drar iväg ett sms där han förminskar henne ännu mer och bekräftar för henne att hon bara var ett ligg genom att skriva att de ska hålla tyst om det. Hade han bara gett henne lite kärlek i smset dagen därpå hade han idag inte varit dömd eller haft en åtalan emot sig.

Detta bekräftas även genom att hon genast söker bekräftelse av sitt ex. Detta ex som slutat svara henne i flera dagar. Nu har hon ställt till en scen och kan på så sätt väcka hans uppmärksamhet som hon törstar efter.

Denna tjej har med allra största sannolikhet satt dit en oskyldig man på ytterst manipulerande sätt för att dämpa sin smärta inombords. Hon behöver hjälp innan andra far illa eller hon gör sig själv illa.

Summa summarum: Tjej blir dissad av 3 olika män. Varav den ena har hon sex med. Denna man ser henne som bara ett ligg. Hon får kalla kårar och sätter dit honom för det. Sedan blir det dags att söka tröst hos Exet och vänner för att få den kärleken och uppmärksamheten hon vill ha. Viking har gjort en tabbe här, han förstod inte situationen. Hade han bara skött det lite smidigare så hade han fått ligga och idag inte varit åtalad. Tjejen i fråga bör dock ta ansvar för sina handlingar och inte blamea andra eller söka uppmärksamhet eller kärlek på detta sätt.
Citera
2024-11-17, 21:55
Medlem
Citat:

Här skriver tjejen att hon ska träffa en "fuckboy" , Hon frågar vilken klädsel hon ska ha på sig och varför hon gör såhär mot sig själv. Tycker du det låter som om det är en person som bara ska slagga över och sova på golvet eller att det mer troligt låter som en kille faktiskt hon är intresserad av. Om vi nu antar att det du skriver faktiskt är korrekt , vilken person hade på förhand bjudit hem en "fuckboy" där det redan på förhand är klart av vilken anledning han är där för. Det är inte så hon hade bjudit hem en mördare för att slagga på golvet om det nu är fastställt att personen i fråga vara en sådan. All logik talar emot att det faktiskt var en våldtäkt. Hon var bara attraherad av denna kille och han var just en "fuckboy" som hon tänkte släpa hem för att få ett ligg då hon mådde dåligt pågrund av sitt ex. Dagen efter ångrar hon sig då hon inser att det kanske inte var den bästa lösningen till hennes problem. Viking gör inte saken bättre med hennes konstiga känslor när han drar iväg ett sms där han förminskar henne ännu mer och bekräftar för henne att hon bara var ett ligg genom att skriva att de ska hålla tyst om det. Hade han bara gett henne lite kärlek i smset dagen därpå hade han idag inte varit dömd eller haft en åtalan emot sig.

Klockrent. Låt oss hoppas att V*kings nya ombud läser detta och inspireras.
Citera
2024-11-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrina
Klockrent. Låt oss hoppas att V*kings nya ombud läser detta och inspireras.

Han kan kontakta mig. Jag hjälper gärna till att fria denna man.

Jag tror mycket av hennes beteende kan förstås om man kikar på hennes barndoms förhållande där det kan förklara varför hennes känslor är som dom är och varför hon agerar som hon gör. Detta bör tjejen i fråga även göra för att förstå sig själv bättre. Detta är inte ett hälsosamt sätt att agera på.
Citera
2024-11-18, 06:12
Medlem
Citat:

Du läser som en kratta. Och har uppenbarligen inte läst FUP. Vi*king har missat bussen hem från den fest han varit på. En fest som även målsägande skulle ha gått på, men hon väljer at stanna hemma eftersom hon är ledsen över att hon och hennes ex har gjort slut, vilket beror på att de har ett distansförhållande.

När Vi*king berättar att han har missat sin buss hem, så erbjuder hon generöst honom att sova hos sig. Hon trodde inte att han skulle tacka ja. Själv har hon gjort sig iordning för att sova och sitter i sin nattsärk hemma. Men han tackar ja. Och hon ångrar att hon har frågat. Och som sagt: "Kingen" är inte Vi*king, utan "Kingen" är den kille hon var ute och åkte bil med. Målsägande ångrar verkligen att Vi*king ska komma till henne och diskuterar situationen med sin vän på en chatt.

Fuckboy är i övrigt inget trevligt uttryck, det är ett nedlåtande uttryck.

Jag visar nu citat och förklarar från FUP.

"Vännen: MEN INTE FUCKBOY
Målsägande: Nejjj
I know
Help
Vännen: Nah Fuck det
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
Målsägande: Until this moment i wish, önska det var kingen
Vännen: Och jag trodde det var kingen o därför jag bara oh my god.
Målsägande: Han kommer få ligga på golvet. For real. Jag bara, jag har ett
golv jag kan erbjuda.

Vännen: Oh god. Alltså inte för att man ska vara den men kanske
Men usch
Asså
"

Här ovan ser du klart och tydligt: målsägande vill inte ha Vi*king där, hon vill tom. hellre att det ska vara "Kingen" som sover över. Hon skriver "help" och att "han kommer få ligga på golvet".

"Målsägande: Hjälp typ och gå och lägga sig nej. Så jag har det liksom det jag skulle
AGH
Fuckboy
Målsägande: Aa
Vännen: Gud
Asså
Nä stackarn fr
Målsägande: Så han är här om tio minuter. Och det är typ jag har aldrig snackat med
honom. Det är jättestelt.
oh yes
GIRL
ASÅ

Han kommer inte få fitta girl o han rizzar"
Vännen: *vne kan ringa låtsas va din mamma eller nåt
Asså vad som helst ba

Läs det fetade ovan. Hon vill verkligen inte ha honom där. Hon har ångest över att Vi*king ska komma osv. Hon sitter där i sin nattsärk, hennes vän har föreslagit mjukisbyxor. Det är inte så att hon tänker "klä upp sig". Hon tänker att det kommer bli "jättestelt" när han kommer. Och se den tredje fetade raden nedifrån... Vad han inte kommer få.

Det uppenbart att målsägande inte vill ha Vi*king hos sig. Och det är även uppenbart att hon inte vill ha sex med honom.

Och hon ångrar verkligen att hon generöst erbjöd honom sovplats. Och hon önskar att det var Kingen hellre. Kingen som hon var på bil-dejt med. Hennes vän trodde att det var Kingen som skulle komma, men förstår sedan att det är Vi*king som ska komma, som båda ser som en "fuckboy" (nedlåtande epitet).

Och "vad har jag gjort". Skulle nog vem som helst känna i samma situation: bjuda över någon att sova över hos en som man inte vill ha i sitt hem. Klart som den man då undrar "varför gör jag så här mot mig själv?".

Läs nu hela FUP:et. Den röda tråden är: målsägande vill inte ha Vi*king hemma hos sig. Han våldtar henne. Hon är traumatiserad efteråt.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-11-18 kl. 06:27.
Citera
2024-11-18, 07:18
Medlem
Vad är de för jävla mongon som skriver i denna tråd…. Ni vet att en brud kan bli våldtagen och dagen efter knulla frivilligt med en annan kille? Det finns inga fucking lagar och regler för hur en kvinna ska bete sig när hon blivit våldtagen. De finns tjejer som är stenkåta på snubbar och bjuder hem dom och väl där hemma mitt i kyssandet kanske dom tappar lusten och inte vill ligga längre. Då är de bara för mannen o gilla läget, inte direkt så att bara för hon ville för fem minuter sedan så har mannen rätt att knulla henne….

Dom enda fall tjejer falskt anklagar en kille för våldtäkt är motivet i 99% av fallen hämnd och nästan aldrig för att dom tror dom ska få pengar och skadestånd som väldigt många män verkar tro.

Så summa summarum: viking är en våldtäktsman. Pankt
Citera
2024-11-18, 09:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du läser som en kratta. Och har uppenbarligen inte läst FUP. Vi*king har missat bussen hem från den fest han varit på. En fest som även målsägande skulle ha gått på, men hon väljer at stanna hemma eftersom hon är ledsen över att hon och hennes ex har gjort slut, vilket beror på att de har ett distansförhållande.

När Vi*king berättar att han har missat sin buss hem, så erbjuder hon generöst honom att sova hos sig. Hon trodde inte att han skulle tacka ja. Själv har hon gjort sig iordning för att sova och sitter i sin nattsärk hemma. Men han tackar ja. Och hon ångrar att hon har frågat. Och som sagt: "Kingen" är inte Vi*king, utan "Kingen" är den kille hon var ute och åkte bil med. Målsägande ångrar verkligen att Vi*king ska komma till henne och diskuterar situationen med sin vän på en chatt.

I know
Help
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
golv jag kan erbjuda.

Men usch
Asså
"

Här ovan ser du klart och tydligt: målsägande vill inte ha Vi*king där, hon vill tom. hellre att det ska vara "Kingen" som sover över. Hon skriver "help" och att "han kommer få ligga på golvet".

"Målsägande: Hjälp typ och gå och lägga sig nej. Så jag har det liksom det jag skulle
AGH
Fuckboy
Asså
Nä stackarn fr
Målsägande: Så han är här om tio minuter. Och det är typ jag har aldrig snackat med
oh yes
GIRL
ASÅ

Asså vad som helst ba

Läs det fetade ovan. Hon vill verkligen inte ha honom där. Hon har ångest över att Vi*king ska komma osv. Hon sitter där i sin nattsärk, hennes vän har föreslagit mjukisbyxor. Det är inte så att hon tänker "klä upp sig". Hon tänker att det kommer bli "jättestelt" när han kommer. Och se den tredje fetade raden nedifrån... Vad han inte kommer få.

Det uppenbart att målsägande inte vill ha Vi*king hos sig. Och det är även uppenbart att hon inte vill ha sex med honom.

Och hon ångrar verkligen att hon generöst erbjöd honom sovplats. Och hon önskar att det var Kingen hellre. Kingen som hon var på bil-dejt med. Hennes vän trodde att det var Kingen som skulle komma, men förstår sedan att det är Vi*king som ska komma, som båda ser som en "fuckboy" (nedlåtande epitet).

Och "vad har jag gjort". Skulle nog vem som helst känna i samma situation: bjuda över någon att sova över hos en som man inte vill ha i sitt hem. Klart som den man då undrar "varför gör jag så här mot mig själv?".

Läs nu hela FUP:et. Den röda tråden är: målsägande vill inte ha Vi*king hemma hos sig. Han våldtar henne. Hon är traumatiserad efteråt.

Hon är tydligen så traumatiserad så att hon kontaktar 4 kompisar på kort tid. Kvällen innan var hon så traumatiserad att hon inte ens kunde kliva upp ur sängen när hon påstår att hon inte ville ta emot Vikings närmanden. Det skulle vara det enda hon behövt göra, säga att hon inte ville och kliva upp ur sängen. Och nej hon var faktiskt inte i så kallat freeze mode och hon var inte traumatiserad.

Kan du förklara för mig varför hon guidar Viking till sin lägenhet? Varför korrigerar hon honom flera gånger när han går fel om hon nu så väldigt ogärna ville att han skulle komma in? Varför går hon ner och öppnar ytterporten?

Varför kommer hon inte ihåg att hon skickat en utmanande bild på sig till Viking?
Varför säger hon till sin kompis att han inte ska få fitta? Hon vet av någon anledning att han troligtvis har en förhoppning av att få ligga med henne. Kanske beroende på hur de skrivit till varandra förut och att hon själv bidragit genom att skicka den utmanande bilden till Viking?
Hon vet med sig att hon är en "svag" person och är sur på sig själv kring varför hon gör som hon gör men ändå så gör hon det igen.
Varför vill hon ligga med Kingen? Hon säger att hon nyss gjort slut med sin kille och är ledsen över det. Varför vill hon då ligga med Kingen? Är hon en fuckgirl (eller vad det kan heta)?

Vet du på vilket media målsägande och kompisen Zu skrev till varandra i samband med att Viking var på väg hem till målsägande?
Citera
2024-11-18, 13:24
Medlem
Jontelitos avatar
Bevisvärdering vid våldtäktsmål är en intressant fråga med tanke på att det ofta saknas direkt bevisning. Är bevisvärderingen för sträng lämnar det dörren fri för våldtäkt i vissa situationer och är den för mild öppnar det för falska tillvitelser. Prejudikat från Högsta domstolen innebär att beviskravet i våldtäktsmål, som enligt praxis är ställt till bortom rimligt tvivel, kan anses uppfyllt med en alltigenom trovärdig berättelse från målsäganden i förening med stödbevisning (se NJA 2017 s. 316). Detta är inga nyheter inom praxis utan går tillbaka åtminstone till 90-talet (se NJA 1991 s. 83).

Med tanke på devisen hellre nio fria brottslingar än en enda oskyldigt dömd, som ofta framhålls som en grundläggande rättsstatsprincip, kan man i ljuset av domar som den i TS anse att det vore på plats med ett strängare bevisvärderingsprejudikat i våldtäktsmål. En ordning som innebär att förekomsten av en trovärdig målsägandeutsaga och stödbevisning automatiskt kan innebära att det är ställt bortom rimligt tvivel att den tilltalade är skyldig ter sig paradoxal. För mig framstår det som orimligt med en bevisvärderingsstruktur som undergräver själva beviskravet; existerar rimligt tvivel och den tilltalade ändå döms är beviskravet inte bortom rimligt tvivel. Det verkar som att HD velat sänka beviskravet i våldtäktsmål men valt en mindre kontroversiell väg via bevisvärderingen vilket lett till logiskt otillfredsställande resultat.
Citera
2024-11-18, 15:02
Medlem
Citat:

I know
Help
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
golv jag kan erbjuda.

Men usch
Asså
"

AGH
Fuckboy
Asså
Nä stackarn fr
oh yes
GIRL
ASÅ

Asså vad som helst ba

Låt oss ponera att din tes är korrekt. Viking har missat bussen. Du vet att i Sverige finns det taxi ? Du vet att han precis varit på en fest med massor med vänner och med högsta sannolikhet kan sova hos någon av dem. Du vet att tjejen i fråga jobbar inte för röda korset så hon behöver erbjuda en sovplats för hon är så himla generös. Varför har hon tidigare inte erbjudit en sovplats för alla dessa uteliggare i Göteborg ? Det vore väl än mer generösare gest.

Säg att det var du istället för henne som bjöd hem en vän för att slagga över och ponera att du är en tjej.

Hade du då tänkt på om du ska ge "fitta" överhuvudtaget om du inte planerat detta ? Eller när du bjuder hem gäster så tänker du först på om du ska ge ditt kön till dina nya gäster.

Hade du kommit ner i underkläder och hämtat din nya gäst ?

Hade du inte viljat avstå från din gästs inbjudan till samlag eller hotat med polisen eller som hon dagen efter gjorde kommit på en lögn för att smidigt undvika situationen ?

Hade du inte skrivit till din tjejkompis att ringa polisen för att på så sätt få ut viking eller bett din kompis komma dit. Hon som redan befinner sig på snapchat och du chattar med och som även frågar dig hur det går men där du inte väljer att svara. Hade du inte viljat gå till toaletten och använt mobilen för att kontakta någon ?

Speciellt med tanke på att hon inte "vill" allt det här. Hon "vill" inte ha Viking där men ändå bjuder hem honom. Hon "vill" inte ge honom fitta kan inte det vara möjligt att hon gör det ändå. Hon vill inte allt möjligt verkar det som men gör det ändå. Det säger mig att med största sannolikhet krokar detta med hennes känslor som är i obalans. Hon vill känna sig behövd och omtyckt och älskad. Hon behöver kärlek efter att hennes ex och hon gjort slut. Viking var ett plåster på såren tyvärr tänker inte Viking på samma sätt och bara är där för ett ligg. Viking bekräftar inte hennes känslor dagen efter eller förstår henne som gör att han blir anmäld. Viking är ung och förstår inte hur en kvinna fungerar och det gör tyvärr inte du heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in