Så du är alltså en moralisk nihilist - vilket är ännu värre.
En massa ord när du istället bara kunde ha skrivit att du, som moralisk nihilist, inte erkänner några moraliska sanningar, och därmed inte kan se t.ex. mord, våldtäkt, tortyr eller vad som helst som något omoraliskt eller fel. Allt du har är en egen subjektiv preferens - kanske tycker du personligen inte om det, men du kan inte fördöma en mördare utefter din egen moral, bara hans egen subjektiva moral kan göra det, i vilken mördaren kanske anser det vara helt moraliskt att döda människor, och mördaren har då inte begått någon omoralisk handling.
Se hur enkelt jag sammanfattade din position ovan? Du behöver inte skriva enormt långa raljerande inlägg.
Sen kan man fråga sig varför du blev så upprörd när jag påpekade att du helt saknar moral och etik för att i nästa inlägg bekräfta det.
Citat:
Ted Bundy gjorde inget moraliskt fel är alltså vad du säger.
Citat:
Jag är inte det minsta upprörd... förvånad? Ja, kanske lite. Förvånad över hur otroligt dåligt du argumenterar för att abort skulle vara etiskt, ja. Till och med feministerna som härjar i tråden som genuint är IQ70 gör ett bättre jobb. De jämför åtminstone inte sig själva med islamister som skär halsen av folk för att på något bisarrt sätt försöka rättfärdiga abort som du gjorde.