Tog en sväng förbi favorit-hagen i kväll precis innan det började skymma när jag ändå var i närheten.
Hade kanske 40 min av "ljus" och körde ca 20 min i hyfsat mörker. Blev ett litet gäng, kanske 80-100st

Blir regn igen imorgon och måndag och sen ytterligare några dagar med milt väder, så ger mig nog ut igen på torsdag eller fredag. Sen tror jag säsongen är slut, när tempen väl sjunker nu så tror jag inte att det blir milt nog igen.