Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Elsa är en sån där tjej som är "snygg" utan att vara särskilt attraktiv i mina ögon. Ninni är mycket mer i min smak. Elsas läppar och allt det där självupptagna som måste ligga bakom en sån grej är fruktansvärt avtändande. Är något med hennes utseende som är off. Inte bara läpparna utan det är nåt mer också. Är hon lite grov och manhaftig där under den feminina ytan?
Adam är väl ok. Tyckte han hanterade hennes nedstämdhet och besvikelse bra.
Tycker inte Niclas röst är så ljus. Den är lite nasal kanske. Han och Ninni är vanliga människor som längtar efter kärlek. Måste alla vara så jävla "roliga" hela tiden?
Exakt vad är det som gör bögarna så roliga förresten förutom lite bögmanér? Fjolliga skratt och böjda handleder...
Selma och vad han nu heter går bättre än jag trodde. Trodde det skulle bli årets katastrof och det kan det ju fortfarande bli men finns tecken på annat.
Vad är det som är feminimt hos Elsa? Tycker hon är lite "grabbig". Inget fel med det, tvärtom.
Det är nåt som är lite obehagligt med Adam...? Svårt att sätta fingret på vad det är. Han är så korrekt. Nästan tillgjort korrekt. Som om han bara spelar snäll. Han berömmer Elsa på ett lite nedsättande sätt, som om han var hennes lärare eller nåt, som om han är experten och hon är hans elev, även om det antagligen inte är menat så. Och som nån nämnde tidigare så är det lite gaslight-varning på honom han liksom projicerar sitt eget nissnöje på Elsa och på nåt sätt vänder det till att det är hon som är den gnälliga. Tänker på exempelvis scenen när de klär på sig och är på väg ut. Svårt att förklara hur jag menar. Det är nånting som... Ja, jag vet inte. Inte helt otippat att Elsa känner sig obekväm.
Jag tycker att Mange verkar skeptisk. Hector är överförtjust i hela situationen. Äntligen har han värsta sexiga mannen och livet han drömt om! Mange verkar tänka "hur ska det här gå...?".
Selmas man verkar ha blivit hypnotiserad. Han är superkär och allt Selma säger och gör är fantastiskt punkt, typ. Han bara ler förälskat och håller med henne om allt.