2024-10-17, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Köpte komikern ett nytt likartat spänne till Elsa som plåster på såret
eller ändrade? han sig på uppstuds! & köpte henne en vit T-shirt istället? som skulle få henne likna Gynning forever i hans fantasi!, jag börjar ifrågasätta denne karls mognad, väldigt lik den där T-shirten som var inuti nitlådan i Bingolotto förutom att det stod Binglotto på den bara.

Nej jag ser nu att han köpte hårspännet också, det såg mer ut som en sån där jävel som
satt fast på träslöjdbänkarna som man kunde veva på för skojs skull
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-17 kl. 22:43.
Citera
2024-10-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Tror hon är väldigt stressad av situationen överlag och att inte vara hemma hos sig själv. På bröllopet tyckte jag att hon och Adam passade superbra ihop, hon är rapp i käften, matchar hans energi och de har samma humor. Hoppas hon hittar ut ur den där svackan snart.

Hon är vuxen och borde klara av sådant.
Citera
2024-10-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag tänkte faktiskt på det, gick igenom mitt lilla stasi-arkiv i hjärnan för att försöka komma på om nån någonsin i gvfö bott i en villa men kom inte på nån.
Visst, det är ju inte jättevanligt att bo ensam i ett hus, men det förekommer ju (bland annat jag )

Golf-tanten med snickaren?
Citera
2024-10-17, 23:32
Medlem
Elsa är en sån där tjej som är "snygg" utan att vara särskilt attraktiv i mina ögon. Ninni är mycket mer i min smak. Elsas läppar och allt det där självupptagna som måste ligga bakom en sån grej är fruktansvärt avtändande. Är något med hennes utseende som är off. Inte bara läpparna utan det är nåt mer också. Är hon lite grov och manhaftig där under den feminina ytan?

Adam är väl ok. Tyckte han hanterade hennes nedstämdhet och besvikelse bra.

Tycker inte Niclas röst är så ljus. Den är lite nasal kanske. Han och Ninni är vanliga människor som längtar efter kärlek. Måste alla vara så jävla "roliga" hela tiden?

Exakt vad är det som gör bögarna så roliga förresten förutom lite bögmanér? Fjolliga skratt och böjda handleder...

Selma och vad han nu heter går bättre än jag trodde. Trodde det skulle bli årets katastrof och det kan det ju fortfarande bli men finns tecken på annat.
Citera
2024-10-17, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Tror hon är väldigt stressad av situationen överlag och att inte vara hemma hos sig själv. På bröllopet tyckte jag att hon och Adam passade superbra ihop, hon är rapp i käften, matchar hans energi och de har samma humor. Hoppas hon hittar ut ur den där svackan snart.

Jag funderar på om det är alkoholen. Utan alkohol är hon så här obalanserad, låg energi. De borde ha låtit henne bo med Adam i sin egen lägenhet istället, tror det varit tryggare för henne.
Citera
2024-10-18, 01:15
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Rörande nattsärkar, så måste jag tyvärr meddela att det enda paret som sover nakna verkar vara bögarna i nån slags lamt försök att kulturellt appropriera mig & mina ev kvinnor, den får stå för dom

Bra att feministen Delfin ryter i mot deras ytlighet!

Så den står inte för din tillfälliga fru? Trots att hon sover naken?
Citera
2024-10-18, 01:29
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Elsa är en sån där tjej som är "snygg" utan att vara särskilt attraktiv i mina ögon. Ninni är mycket mer i min smak. Elsas läppar och allt det där självupptagna som måste ligga bakom en sån grej är fruktansvärt avtändande. Är något med hennes utseende som är off. Inte bara läpparna utan det är nåt mer också. Är hon lite grov och manhaftig där under den feminina ytan?

Adam är väl ok. Tyckte han hanterade hennes nedstämdhet och besvikelse bra.

Tycker inte Niclas röst är så ljus. Den är lite nasal kanske. Han och Ninni är vanliga människor som längtar efter kärlek. Måste alla vara så jävla "roliga" hela tiden?

Exakt vad är det som gör bögarna så roliga förresten förutom lite bögmanér? Fjolliga skratt och böjda handleder...

Selma och vad han nu heter går bättre än jag trodde. Trodde det skulle bli årets katastrof och det kan det ju fortfarande bli men finns tecken på annat.

Vad är det som är feminimt hos Elsa? Tycker hon är lite "grabbig". Inget fel med det, tvärtom.

Det är nåt som är lite obehagligt med Adam...? Svårt att sätta fingret på vad det är. Han är så korrekt. Nästan tillgjort korrekt. Som om han bara spelar snäll. Han berömmer Elsa på ett lite nedsättande sätt, som om han var hennes lärare eller nåt, som om han är experten och hon är hans elev, även om det antagligen inte är menat så. Och som nån nämnde tidigare så är det lite gaslight-varning på honom han liksom projicerar sitt eget nissnöje på Elsa och på nåt sätt vänder det till att det är hon som är den gnälliga. Tänker på exempelvis scenen när de klär på sig och är på väg ut. Svårt att förklara hur jag menar. Det är nånting som... Ja, jag vet inte. Inte helt otippat att Elsa känner sig obekväm.

Jag tycker att Mange verkar skeptisk. Hector är överförtjust i hela situationen. Äntligen har han värsta sexiga mannen och livet han drömt om! Mange verkar tänka "hur ska det här gå...?".

Selmas man verkar ha blivit hypnotiserad. Han är superkär och allt Selma säger och gör är fantastiskt punkt, typ. Han bara ler förälskat och håller med henne om allt.
Citera
2024-10-18, 01:34
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag återanvänder mina vanliga bestick om det inte finns några rena. Lite skit rensar magen osv

Är du gift?
Citera
2024-10-18, 01:39
Citat:
Ursprungligen postat av Newfield
Elsa kvalar lätt in som en av dom värsta partners som deltagit i programmet. Hon verkar vara en riktigt oskön person.

Ledorden är: Otrevlig, omogen, energitjuv och egocentrisk.

Jag tycker att hon är mänsklig och ärlig och vågar visa sig sårbar. Och jag tycker att det är bra att hon står upp för sig själv när hon tycker att Adam har fel. Att hon kritiserade Adams inredning så fort hon klev in genom dörren tycker jag däremot var otrevligt och onödigt.
Citera
2024-10-18, 01:41
Citat:
Ursprungligen postat av machiavelliniccolo
Niclas påminner mig om Olle i pistvakt på nå sätt...

Ja!!!
Citera
2024-10-18, 02:15
Medlem
Här beskriver Elsa lite mer i detalj varför hon var så ledsen och uppriven hemma hos Adam. Hon tyckte att det var jobbigt att flytta från Göteborg till Stockholm och saknade Annie och sin mamma.

https://www.hant.se/noje/gift-vid-fo...-hant/10468733

Och så har vi Andreas som åker från Järvsö till Malmö och tycker att det är som att han äntligen får uppleva världen.
Vad är det för deltagare de har krafsat ihop? En del är totalt oerfarna på förhållanden, andra har inte varit utanför sin by, andra klarar inte att skiljas från mamma.
Citera
2024-10-18, 05:32
Medlem
Nicklas har samma röst som Henrik i podden ”somna med Henrik”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här