2024-10-17, 21:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jäklar vad jag stör mig på Elsa! Stackars advokaten.
Hon vill kolla Mello direkt innanför dörren,
Hon gråter av missnöjde över lägenheten hon fann

Ett litet minus till Adam skulle kunna vara att det inte går
att höra vad han säger problematiskt på scenen, han mumlar
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-17 kl. 21:58.
Citera
2024-10-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag tänkte faktiskt på det, gick igenom mitt lilla stasi-arkiv i hjärnan för att försöka komma på om nån någonsin i gvfö bott i en villa men kom inte på nån.
Visst, det är ju inte jättevanligt att bo ensam i ett hus, men det förekommer ju (bland annat jag )
Agust bodde i ett hus😀
Citera
2024-10-17, 21:20
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
1. Vidrigt att återanvända smörkniv och osthyvel utan att diska mellan användnigarna?! På riktigt, gör folk så? Har sett det beteendet hos enstaka äldre män när jag jobbade i hemtjänsten. Men de levde solo så de får väl göra som de vill. Men att komma hem till en främling och bete sig så?! Ut ur mitt hem, hade jag sagt. Inte för att jag äger nån osthyvel men ändå.

2. Smörknivar i plast (hos en ung mänscha dessutom) är nåt så in i helvete osexigt så jag blir alldeles torr på en plats jag inte ska nämna här. Sånt hör hemma på förskolor och liknande. Vuxna mänscher behöver inte leksakskniv. Hade dragit direkt. Huvva!
Jag återanvänder mina vanliga bestick om det inte finns några rena. Lite skit rensar magen osv
Senast redigerad av TaxenSixten 2024-10-17 kl. 21:29.
Citera
2024-10-17, 21:26
Medlem
Macchiatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Pajparet känns så beigea.

Alltså! Kom tillbaka säsong 10. Allt är förlåtet! Jag trodde ni var det tråkigaste som kunde ske i programseriens historia, men den här urvattnade säsongen "I VINTERSKRUD" tar ju lågvattenpriset!

Vilka jävla tapetvåder till karaktärer! (Bügarna undantaget kanske). Hur fan tänker sig de som haft hand om castingen att detta ska kunna vara personmaterial till bra reality-TV? Det där pajparet är ju som en vaniljmunk utan socker och vanilj. Är hon 27 år?! Hon har ju nasolabiala veck som en 45-åring. Varför pratar han sådär?

Vad är det för ny indisk-engelsk expert som låter som han är en svensk au-pair som försöker glömma bort sin svenska?

Nej, jag är inte här för att vara elak, men jag orkar helt enkelt inte engagera mig denna säsong. Jag tittade in. Det var trist. Väck mig 2025.
Senast redigerad av Macchiato 2024-10-17 kl. 21:57.
Citera
2024-10-17, 21:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macchiato

Vilka jävla tapetvåder till karaktärer! (Bügarna undantaget kanske). Hur fan tänker sig de som haft hand om castingen att detta ska kunna vara personmaterial till bra reality-TV? Det där pajparet är ju som en vaniljmunk utan socker och vanilj. Är hon 27 år?! Hon har ju nasolabiala veck som en 45-åring. Varför pratar han sådär?
Jag tycker precis som Elsa att du använder för avancerade ord här, nasolabiala veck får vi googla, okay nu ser jag vad det är, och sådant där är ärftligt utefter ansiktsform & inget som nödvändigtvis åldras mycket

Kul iaf när en barnsugen Nicklas känner hur hennes biologiska klocka tickar snabbare än väntat & och han frågar försynt efter att ha suttit tysta i 45 minuter, hur många ägg har du kvar i livmodern? alla verkar ha fått order av produktionen att äta pannkaka, Selma tror hon är amerikan och ska laga svenska tunna pannkakor till frukost? tyvärr fastnade den inte i hennes flottiga tak

Behöver man påtala att man är rätt nöjd med att bara sitta tyst så betyder det motsatsen, jag tror
dock att det kommer hålla i 2 år för dom
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-17 kl. 21:48.
Citera
2024-10-17, 21:39
Medlem
Newfields avatar
Elsa kvalar lätt in som en av dom värsta partners som deltagit i programmet. Hon verkar vara en riktigt oskön person.

Ledorden är: Otrevlig, omogen, energitjuv och egocentrisk.
Citera
2024-10-17, 22:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Peter Siepen är man, vad jag vet. Du är bög. Det är min bestämda uppfattning.
Rörande nattsärkar, så måste jag tyvärr meddela att det enda paret som sover nakna verkar vara bögarna i nån slags lamt försök att kulturellt appropriera mig & mina ev kvinnor, den får stå för dom

Bra att feministen Delfin ryter i mot deras ytlighet!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-17 kl. 22:46.
Citera
2024-10-17, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Jag tycker inte att hans röst låter naturlig. Vet inte om han möjligen fått något slag mot struphuvudet eller något som gett bestående men, det är så klart bara spekulation. Vid könsbekräftande behandling från kvinna mot att bli man så behandlas man ju med testosteron i gelform, har ingen aning men känner mig tveksam till att det är något som används för att dopa sig. Vanliga biverkningar när man dopar sig med steroider är väl annars humörsvängningar och nedsatt sexlust, och att döma av den mytomspunna magnifika kuken verkar inte det ha varit något problem.

Det kan bli sådär om man fått tillväxthormon som barn. Kuken kan växa enormt pågrund av tillväxthormon men rösten är kvar barn stadiet.
Citera
2024-10-17, 22:07
Medlem
machiavelliniccolos avatar
Niclas påminner mig om Olle i pistvakt på nå sätt...
Senast redigerad av machiavelliniccolo 2024-10-17 kl. 22:11.
Citera
2024-10-17, 22:09
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfield
Elsa kvalar lätt in som en av dom värsta partners som deltagit i programmet. Hon verkar vara en riktigt oskön person.

Ledorden är: Otrevlig, omogen, energitjuv och egocentrisk.

Tror hon är väldigt stressad av situationen överlag och att inte vara hemma hos sig själv. På bröllopet tyckte jag att hon och Adam passade superbra ihop, hon är rapp i käften, matchar hans energi och de har samma humor. Hoppas hon hittar ut ur den där svackan snart.
Citera
2024-10-17, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Tror hon är väldigt stressad av situationen överlag och att inte vara hemma hos sig själv. På bröllopet tyckte jag att hon och Adam passade superbra ihop, hon är rapp i käften, matchar hans energi och de har samma humor. Hoppas hon hittar ut ur den där svackan snart.

Hon verkar inte vara av det rätta virket för en kärleksrelation.
Citera
2024-10-17, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machiavelliniccolo
Niclas påminner mig om Olle i pistvakt på nå sätt...
Han är unik, nu efter att han & Ninni ledsnat på förebyggande försoningssex har man bokat in tid och plats för deras allra första låtsasbråk för att skapa lite ev tuggmotstånd i relationen, Nicklas kommer låta henne gå själv? och småhandla på Konsum
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-17 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in