Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 18:09
Medlem
coolabananer123s avatar
Att det inte är samma lika i regler förstår alla.
Att det inte kommer vara Kamala Harris dom tar besluten när hon blir president förstår alla.
USA som den största demokratin gör bort sig men det är sen gammalt.
Media är ägda av judarna som styr demokraterna, det vet många men många förnekar det.
Kollar man ägare av medier så ser man. Om man äger medierna så kontrollerar man såklart narrativet, varför annars köpa media företag.

Jag vet inte ens om jag skulle röstat på Trump, jag bara ser vilket shithouseri det görs av sanningen.
Jag tycker han Kennedy verkade vettig.
Men alla politiker är korrupta.
Det är därför Trump anses farlig, för han har egna pengar och är inte en politiker i grunden.
Citera
2024-09-12, 18:10
Medlem
jj_6s avatar
https://www.instagram.com/dominicannationalist?igsh=MXBnZ3BzbTAwcmQ1bA==

Svart på vitt ovan hur Haitier behandlar husdjur.
Citera
2024-09-12, 18:12
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj_6
https://www.instagram.com/dominicannationalist?igsh=MXBnZ3BzbTAwcmQ1bA==

Svart på vitt ovan hur Haitier behandlar husdjur.
Ja att hundar äts är ingen nyhet, händer världen över.
Att fattiga desperata migranter snår husdjur för att äta är ingen otrolighet. Men säger man så är man rasist. Farligare att kanske va rasist ån att tala sanning
Senast redigerad av coolabananer123 2024-09-12 kl. 18:15.
Citera
2024-09-12, 18:12
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Men det är barn som är skadade man inte sticker ner en slang i halsen när de ska dö vilken timme som helst.

Detta har dock inget med abort att gör
Trump ljög inte. Punkt slut.
Citera
2024-09-12, 18:13
Medlem
Ingenstans görs det abort när barnet är livsdugligt utanför livmodern, i vissa fall när det är risk med graviditet så sätts förlossning igång i förtid men man väntar så länge som möjligt för att barnet ska kunna överleva . Men i ett land där politiker i debatt gällande abort undrat om graviditet inte kan upptäckas genom att en kvinna sväljer en kamera likt gastroskopi så är det väl inte konstigt att folk tror att det görs abort fram till förlossning
Citera
2024-09-12, 18:15
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ingenstans görs det abort när barnet är livsdugligt utanför livmodern, i vissa fall när det är risk med graviditet så sätts förlossning igång i förtid men man väntar så länge som möjligt för att barnet ska kunna överleva . Men i ett land där politiker i debatt gällande abort undrat om graviditet inte kan upptäckas genom att en kvinna sväljer en kamera likt gastroskopi så är det väl inte konstigt att folk tror att det görs abort fram till förlossning
Men abort är ju ett val i många fall. Anser sjukvården att man ska göra abort är det pga att mamman är sjuk.
Lever barnet när det kommit ut anser jag att man bör ge det vård. Men man gör inte det.
Citera
2024-09-12, 18:16
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Det är ju inget nytt med det. Folk har dödat nyfödda i alla tider. Men det är inte läkare som diskuterar med modern om hen ska mörda det nyfödda barnet. Det var en sjuk beskrivning av Trump och fårskallar inbillar sig att det är något som sker och demokraterna är okej med det.

Att ett barn läggs att dö är om det är svårt skadat och inte har en chans att överleva då är det djupt oetiskt att sticka en slang i gropen under hakan på barnet.
Men ja han överdriver. Det gör alla politiker. Men han ljög inte. Moderatorerna som är där för att hålla i debatten ska inte avbryta och döma någon till lögnare. Det är jävigt.
Citera
2024-09-12, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Men ja han överdriver. Det gör alla politiker. Men han ljög inte. Moderatorerna som är där för att hålla i debatten ska inte avbryta och döma någon till lögnare. Det är jävigt.

Det är jättebra att Trumps lögner avslöjas. Man ska inte ha kandidater som ljuger hela tiden. Så jag är tacksam för det. Det är så bra för USA.

Trump överdrev inte, han ljög. Säg som det är och tramsa inte.
Citera
2024-09-12, 18:20
Medlem
Rätt talande hur narcissisten/psykopaten inte vänder sig mot sin motståndare och hur han aldrig erkänner att han har gjort något fel, vilket han skulle ha vunnit på att göra. Det sitter så djupt inne i dessa svaga personligheter att erkänna sina egna brister.

Kamala åt upp honom till frukost, problemet är att så många sektmedlemmar och lowlifes i US gillar denna blivande diktator....
Citera
2024-09-12, 18:32
Medlem
Ett av de mer minnesvärda ögonblicken vi minns
från Trump och Harris debatt är Trumps påstående
att invandrare äter hundar. Vad kommer härnäst?
https://youtu.be/lHycpIhnFcU
Citera
2024-09-12, 18:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Sluta babbla på som ett mongo. Du har ju redan antytt att jag har rätt. Stå för vad du tycker. Ovanliga fall hit och dit. Det är tillåtet och därmed ljög inte Trump.
Om vad?
Citat:
Bedömd? Mamman vill göra abort. Av olika anledningar i olika fall. Jag lägger ingen tyngd i unika scenarion utan jag påstår att Donald Trump talade sanning.
Ja, läkaren gör en bedömning som i dessa fall betyder att fostret inte längre är livsdugligt utanför kroppen och att det är en fara för mammans liv.

Och det donalds pratar om, det vet jag inte ens om det har skett en enda gång ens.
Och även om det var hundra, så varför ska man inte abortera pga medicinska skäl och rädda mamman för???

Undrar vad donalds talade sanningen om, är det något du kan dela med oss om?
Citera
2024-09-12, 18:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ett av de mer minnesvärda ögonblicken vi minns
från Trump och Harris debatt är Trumps påstående
att invandrare äter hundar. Vad kommer härnäst?
https://youtu.be/lHycpIhnFcU
Där blev det ett vacuum och man såg hur donalds försvann in i fantasin.

Man måste undra varför donalds säger en så konstig sak för, och vad syftet skulle vara är en gåta.
För hen kan väl inte ha inbillat sig det skulle få någon och rösta på donalds pga det påståendet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in