Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 17:30
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Underskatta inte debattens betydelse i USA. De sitter och hejar på skiten som om det vore en boxningsmatch. Debatten i förrgår kommer inte att hjälpa Trump om man säger så.

Den Trump man fick se var en trött bitter gubbe utan klara visioner. Det vara gnäll, konspirarioner, självförhärligande och återigen mer gnäll.

Jo.. fast om man är övertygad om att Harris är del av ett ondskefullt, satanistiskt närverk eller whatever så röstar man ju givetvis på Trump ändå. Sådana djupa övertygelser försvinner väl knappast för att någon plockar poänger i en debatt, eller?
Citera
2024-09-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Det är ingen osäker väljare som väljer Trump för att han pratar om döda hundar och katter som har dödats enligt ingen.

"Enligt ingen" stämmer inte, men skit samma.

Om en osäker väljare bor i ett samhälle som riskerar att utsättas för samma behandling som Springfield, Ohio så kommer han att rösta på Trump även om han inte tror på just den biten om husdjuren.

20 00 haitier till ett litet samhälle med 50 000 invånare. Det var smart av Trump att fästa allas uppmärksamhet vid detta.
Citera
2024-09-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Jo.. fast om man är övertygad om att Harris är del av ett ondskefullt, satanistiskt närverk eller whatever så röstar man ju givetvis på Trump ändå. Sådana djupa övertygelser försvinner väl knappast för att någon plockar poänger i en debatt, eller?

Ja hans riktiga supportrar kommer knappast att överge honom, det är förstagångsväljarna, soffpotatisarna och de som är mellan valet och kvalet som jag syftar på.
Senast redigerad av Kimma7 2024-09-12 kl. 17:36.
Citera
2024-09-12, 17:45
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ja hans riktiga supportrar kommer knappast att överge honom, det är förstagångsväljarna, soffpotatisarna och de som är mellan valet och kvalet som jag syftar på.

Gissar att de inte avgör valet. Men vi får se! Alla yngre jag talar med är konspirationsteoretiker på en rent förbluffande nivå kan jag säga 😁
Citera
2024-09-12, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
"Enligt ingen" stämmer inte, men skit samma.

Om en osäker väljare bor i ett samhälle som riskerar att utsättas för samma behandling som Springfield, Ohio så kommer han att rösta på Trump även om han inte tror på just den biten om husdjuren.

20 00 haitier till ett litet samhälle med 50 000 invånare. Det var smart av Trump att fästa allas uppmärksamhet vid detta.

Något mer än det hade han ju inte att komma med i debatten.

Tveksamt om Trumps one trick ponys kommer att hålla ända till slutet. Dessutom ska han ta emot något slags straff den 18 september efter att blivit fällt på 32 punkter (Felon)

Beroende på hur han hanterar detta så kommer han att spela över i vanlig ordning.
Citera
2024-09-12, 17:49
Avslutad
Tycker Trump satt sin prägel som den gamle
som ville mycket men spårade ur som vanligt.
Senast redigerad av Slotify 2024-09-12 kl. 17:54.
Citera
2024-09-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Något mer än det hade han ju inte att komma med i debatten.

Tveksamt om Trumps one trick ponys kommer att hålla ända till slutet. Dessutom ska han ta emot något slags straff den 18 september efter att blivit fällt på 32 punkter (Felon)

Beroende på hur han hanterar detta så kommer han att spela över i vanlig ordning.

Straffet är framskjutet till efter valet då det eventuellt kan blir fängelse eller home confinement. Och då upplopp om det vara före valet.

Jag håller med dig den här tanken att man i en debatt ska prata om ett exempel om en person som är si och så gammal och tala om problemet där så gjorde Trump det liksom baklänges och lämnade ute personer som drabbats och det är så klart då ingen person har fått sin hund och katt uppäten av en haitier och det fanns inte heller någon som fött sitt barn och bett en läkare på en klinik att döda barnet och då gör hen det.
Citera
2024-09-12, 18:01
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag minns bara att han sa att demokrater tyckte det var ok att döda födda barn efter 9 månader. Det är som sagt rent nonsens.
Men det är ju inte nonsens. Man får tycka så, Trump pekar ut dom. Man får tycka olika. Men Trump ljuger inte i den här frågan.
Citera
2024-09-12, 18:02
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Är ungen ute redan, så är det mord istället
Och det kan jag inte se fram, för mig att någon åklagare någonsin kommer låta bli att åtala för.

Du verkar missa dessa EXTREMT ABNORMT få aborterna, det är av att barnet har dåliga utsikter och moders liv är i fara.
Går barnet att rädda så gör de kejsarsnitt.

Ja, jag är GIVETVIS för rädda moderns liv, är inte du?
Sluta babbla på som ett mongo. Du har ju redan antytt att jag har rätt. Stå för vad du tycker. Ovanliga fall hit och dit. Det är tillåtet och därmed ljög inte Trump.
Citera
2024-09-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Men det är ju inte nonsens. Man får tycka så, Trump pekar ut dom. Man får tycka olika. Men Trump ljuger inte i den här frågan.

Det är ju inget nytt med det. Folk har dödat nyfödda i alla tider. Men det är inte läkare som diskuterar med modern om hen ska mörda det nyfödda barnet. Det var en sjuk beskrivning av Trump och fårskallar inbillar sig att det är något som sker och demokraterna är okej med det.

Att ett barn läggs att dö är om det är svårt skadat och inte har en chans att överleva då är det djupt oetiskt att sticka en slang i gropen under hakan på barnet.
Citera
2024-09-12, 18:05
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
= Åtal!
Och varför ska man återuppliva foster som redan har blivit medicinskt bedömda att inte klara sig?

Och vad ska vi göra med dina extremt få exempel?
Och det som vi inte sagt tillräckligt många ggr, det är ju att dessa mödrar har redan köpt in barnvagnar, sängar, kläder, berättat för hela världen att de är med barn.
SÅ inbillar du dig att de skulle vilja döda sitt barn helt plötsligt och helt utan anledning.
Bedömd? Mamman vill göra abort. Av olika anledningar i olika fall. Jag lägger ingen tyngd i unika scenarion utan jag påstår att Donald Trump talade sanning.
Citera
2024-09-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Sluta babbla på som ett mongo. Du har ju redan antytt att jag har rätt. Stå för vad du tycker. Ovanliga fall hit och dit. Det är tillåtet och därmed ljög inte Trump.

Men det är barn som är skadade man inte sticker ner en slang i halsen när de ska dö vilken timme som helst.

Detta har dock inget med abort att gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in