Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 05:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ha ja ja han har haft nio år på sig och jobba med den planen.

Och förutom att invandrare ätit upp någons undulat så mördar demokrater spädbarn.

Demokrater förespråkar faktiskt att medvetet låta ett fullgånget barn dö efter förlossningen, om det är familjens vilja. I fall där barnet har allvarliga deformiteter, eller är oönskade, så kan man passivt låta det dö. https://www.youtube.com/watch?v=Z88SabQ2JAA

Edit: Har du själv barn?
Senast redigerad av skoputs 2024-09-11 kl. 05:56.
Citera
2024-09-11, 05:54
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Ärligt, vem fan hör honom svamla om baby executions, sex operations på förskolebarn, immigrants eating pets, och tänker att denna icke åtalbara sexförbrytare vill jag ska leda landet på obestämd tid?

Han gjorde det skitbra! Jag vill se mer. 😂😂💙
Citera
2024-09-11, 05:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Hörde att ABC vid ett flertal tillfällen lät Harris mikrofon vara på när Trump pratade så att hon kunde störa och avbryta. Just vad man kan förvänta sig av ett Demokratiskt nyhetshus.

Harris gjorde dock inte bra ifrån sig trots att modereringen var styrd åt hennes håll, tror hennes chanser nu definitivt är borta. Hon hade behövt nått revolutionerande i denna debatt.

Stämmer inte, Trump fick mycket mer utrymme för att prata än Harris.

Skulle nog säga att taltiden låg cirka 60% till Trumps favör, dock så svamlade Trump bort sig en hel del.

Den här debatten tillsammans med Trumps påstående häromdagen om att ingen som är 80 år eller äldre bör ha laglig rätt om att skriva under dokument trots att han själv snart är där, talar för att det inte går bra för honom
Citera
2024-09-11, 05:56
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Stämmer inte, Trump fick mycket mer utrymme för att prata än Harris.

Så upplevde jag det också, jag tyckte han pratade alldeles för mycket emellanåt och jag tycker moderatorerna var för tålmodiga med det.
Citera
2024-09-11, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Hur ska man tolka att Trump inte en enda gång tittade mot Kamala under debatten?
Han försökte hålla sig till politiska frågor och undvika att dras in i onödigt gnabbande.

Och han lyckades faktiskt bra med det.
Citera
2024-09-11, 05:57
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Han gjorde det skitbra! Jag vill se mer. 😂😂💙
Jag med. Mycket, mycket mer!
Citera
2024-09-11, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
I Haiti är det vanligt med katter och hundar som föda så varför inte när de kommer till USA?

Det är riktigt snaskiga negrer vi talar om.

Var tydligen nån lirare från Guatemala i detta fall

Citat:
Ursprungligen postat av Prickler
https://notallowedto.com/illegal-immigrant-eats-21-neighborhood-dogs/
Citera
2024-09-11, 06:03
Medlem
Hon klara det ändå bra Inatt. Där fick hon många röster tillbaka.
Citera
2024-09-11, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Ingen som står för Fair Play, står bakom Trump.

Jag hör dig, men håller inte med. Det är din åsikt, och den delas inte av alla. Tvärtom är det uppenbart att Trump inte behandlas rättvist av media. Så länge du inte är diktator får du finna dig i att människor har olika åsikter. Varför detta maniska förakt för dina medmänniskor?
Citera
2024-09-11, 06:04
Medlem
Stig-Britts avatar
https://www.realclearpolling.com/betting-odds/2024/president

Kamala Harris gick precis om Donald Trump här, men det är väldigt nära.
Citera
2024-09-11, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Demokrater förespråkar faktiskt att medvetet låta ett fullgånget barn dö efter förlossningen, om det är familjens vilja. I fall där barnet har allvarliga deformiteter, eller är oönskade, så kan man passivt låta det dö. https://www.youtube.com/watch?v=Z88SabQ2JAA

Edit: Har du själv barn?

Nej ingen demokrat förespråkar det, men av någon outgrundlig anledning så står det på vissa ställen att det skulle vara tillåtet. Jag vet inte om det står så i RvW men du kanske kan upplysa mig där?

Sen kan du ju också säga vilka kliniker som utför sådant?

Jag menar hur vet man att det händer?
Citera
2024-09-11, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Ärligt, vem fan hör honom svamla om baby executions, sex operations på förskolebarn, immigrants eating pets, och tänker att denna icke åtalbara sexförbrytare vill jag ska leda landet på obestämd tid?

Ja du, här förespråkas att ta död på födda barn. Kom ut ur din bubbla.
https://www.youtube.com/watch?v=Z88SabQ2JAA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in