Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 05:39
Medlem
Ferhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Kvällens dummaste var Trumps uttalande om att migranter snor folks husdjur (hundar) i Springfield och käkar upp 🤣🤣🤣🤣

Det är väl förmodligen knarkare och hemlösa personer som sysslar med sånt om det är sant, så frågan är väl då mer hur många av de hemlösa som är illegala invandrare. Men oavsett så lär det väl bara handla om typ högst 4-5 personer antar jag. I Kina och länder däromkring är det för övrigt rätt vanligt att man snor husdjur och sen äter upp dem eller säljer dem till restauranger, etc. Ofta hundar. Läste i nyheterna för nått år sen att folk hade fångat en sån hundtjuv i nått land där och slagit ihjäl honom.
Citera
2024-09-11, 05:40
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Tack för infon, hon är nu förbjuden i mitt hushåll. Ska även se till att blockera henne på Spotify, twitter med mer.
Igår trodde du alltså att Swift kunde vara nåt annat än ett Harris-fan? Vad fick dig att tro det?
Citera
2024-09-11, 05:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Jösses vad butt-hurt du var då, bara för att Taylor nu endorsar Kamala.

Taylor har helt säkert tittat på debatten, och nu endorsar hon Kamala.

Det tog visst hårt på dig att Taylor var så smart att hon gick ut med sitt endorsement precis efter debatten.

Trump-fanatikerna börjar fatta redan att det är kört

Jag vill bara ha fair play, det handlar inte om att vara fanatiker. Naturligtvis är det inte kört.
Citera
2024-09-11, 05:41
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ja det är klart, men du fattade alltså inte att vi alla fattade det

Nej, ibland undrar man - det finns ju ett gäng riktigt korkade skribenter på Flashback.

Citat:
Det förändrar dock inte effekten av hennes stöd. Ett väl valt tillfälle av Taylor. Hon är liksom Kamala, en smart kvinna.

Kamala är inte smart, men Taylor Swift är garanterat det, och säkerligen flera i Kamalas stab.
Citera
2024-09-11, 05:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ha ja ja han har haft nio år på sig och jobba med den planen.

Och förutom att invandrare ätit upp någons undulat så mördar demokrater spädbarn.
Nu hade jag elekrifierade hajar och batterier på plats 1, sen bacon och vindar som blåser och Hannibal Lector var en favorit.

Men jag tror det blev en bubblare att han stal Vance mumbojumbo just i DET forumet.
Spread the word around the world!

“In Springfield, they’re eating the dogs, the people that came in, they’re eating the cats.
They’re eating the pets of the people that live there.”

Nu är det ordning i stugan f.ö. bland alla fejkade AI och annat trams:
Tay is on the track.
Citera
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag vill bara ha fair play, det handlar inte om att vara fanatiker. Naturligtvis är det inte kört.

Ingen som står för Fair Play, står bakom Trump.
Citera
Medlem
Ouelets avatar
Skönt att man vågade fact-checka psykopaten. Det var viktigt. Otroligt viktigt faktiskt. Då Trumps kontroversiella politik, särskilt hans extremt aggressiva hållning gällande tullar, tillsammans med sin karaktäristiska och fullkomligt inkoherenta tankeverksamhet, skapade sådan turbulens i huvudet att han började yra om immigranter som äter husdjur. Jösses. Vilket jävla magplask. Han kommer störtdyka i pollsen efter detta. Vilket gläder mig oerhört.
Citera
2024-09-11, 05:44
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:

Inte över huvud taget...

Citat:

Hon kanske tittade, min poäng var att hon inte kom fram till att det var Kamala Harris hon skulle vurma för under tiden hon tittade på debatten.

Citat:
Det tog visst hårt på dig att Taylor var så smart att hon gick ut med sitt endorsement precis efter debatten.

Hur menar du att det skulle ta hårt på mig? Taylor är smart, men ditt resonemang är fel - det här är inte ett drag påhittat av Taylor, utan av Kamala Harris stab som strategerar och redan sedan tidigare planerat detta med Taylor Swift...

Citat:

Jag tycker inte om den här typen av retorik eftersom valet inte är än. Efter debatten verkar dock Kamala Harris ligga bättre till än innan, du kan följa allting relativt bra här: https://www.realclearpolling.com/betting-odds/2024/president
Citera
2024-09-11, 05:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Kört har det varit länge för MAGA ledaren vi vanliga har fattat det sedan ett tag, det är rätt sött se dem reagera då Swift gick ut efter Harris vinst i debatten att hon endorsat Harris/Waltz gick säkringarna...

Läst lite Republikanerna blev skärrade över hur dålig MAGA ledaren var i debatten och han inte fick ut ngt, Misstänkte som den åklagare hon är Harris så lägger hon ut ett minfält sedan då han kliver in i det drar hon åt säcken och hon gjorde det också mer effektivt än jag trodde!
Citera
2024-09-11, 05:45
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Bra tajmat och bra skrivet av henne. Detta är över. Nu får man återgå till att småfnittra åt sektens gråtande och fanatiska självbedrägerier.
Ja, hon är ju uppenbarligen en mkt stor artist med mkt inflytande. Själv har jag aldrig hört en låt av henne, men ett flertal av Beyonce och Dua lipa. Hon har helt gått under radarn för undertecknad.

Till saken. Tror inte hennes stöd till Kamala gör så stor skillnad. De väljarna har hon redan.

Men visst, det skadar väl inte.
Eller gör det?
Ännu en kändis som ställer sig bakom Kamala.
Orkar arbetarklassen mer av sånt i långa loppet?

Och nu har Kamala med sig neo-con Dick Cheney påspåret oxå. Chezzus...
Citera
2024-09-11, 05:47
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Igår trodde du alltså att Swift kunde vara nåt annat än ett Harris-fan? Vad fick dig att tro det?

Är en hopplös romantiker, så ja.
Citera
2024-09-11, 05:47
Medlem
ReijoHervonens avatar
Hörde att ABC vid ett flertal tillfällen lät Harris mikrofon vara på när Trump pratade så att hon kunde störa och avbryta. Just vad man kan förvänta sig av ett Demokratiskt nyhetshus.

Harris gjorde dock inte bra ifrån sig trots att modereringen var styrd åt hennes håll, tror hennes chanser nu definitivt är borta. Hon hade behövt nått revolutionerande i denna debatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in