2024-09-08, 20:33
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
''Det är klart att jag är jättebesviken över att komma hit och vänta på en enda minut mot Azerbajdzjan borta, speciellt efter den start jag haft i Tyskland där jag gjort poäng i nästan varje match. Jag hoppades väl få fortsätta flyta på den form jag har, säger han''
Ja snubben verkar tro att han är Ronaldo, KDB eller något med sina 3 mål och 2 assist på 40 matcher. Jag vet inte? Han borde respektera tränaren och göra allt för landslaget i alla fall. Inte gråta om mobbning efter en bänkmatch mot Azerbaijan.
Att han som 20 åring, lirar i Frankfurt med dom statsen tror att han är en självklar startspelare i landslaget bevisar vilken jävla mentalitet snubben har. Han har ju storhetsvansinne!

Och då syftar han ju på denna säsongen? Sluta tramsa.
Citera
2024-09-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hugo är ju ingen startspelare i City liksom. Hur kan man då tycka att man ska få speltid i landslaget? Han är ju ingen ung Zlatan

Har du tagit en kort kik på vilka han konkurrerar med? Jag kan avslöja att konkurrenterna inte är jättenära City heller…
Citera
2024-09-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Är det någon som känner till Hugos bakgrund? Hur kan hans föräldrar fuckat up så katastrofalt i hans uppfostran?
Han har Cetinkaya som agent så jag tror det förklarar saken
Citera
2024-09-08, 20:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Har du tagit en kort kik på vilka han konkurrerar med? Jag kan avslöja att konkurrenterna inte är jättenära City heller…
Brighton bara två poäng ifrån.
Citera
2024-09-08, 20:37
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:

Just därför är det tränaren som bestämmer . Han tar ut startelvan ,inte Hugo Larsson
Citera
Medlem
Sverige har haft som ursäkt att vi hamnat där vi befinner oss..att spelare inte är startspelare i sina klubblag.

Då har vi fått en startspelare i en toppklubb ( 6:a i Bundersliga förra året) i en av världens bästa ligor,..och så har vi i stället fått en i FK som försöker att leka att han är Guardiola..

Detta lovar INTE gott inför framtiden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Brighton bara två poäng ifrån.

Haha ja och en annan i allsvenskans mittenlag. Är Ayari startspelare i Brighton? Helt ny info för mig.
Citera
2024-09-08, 20:38
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Haha ja och en annan i allsvenskans mittenlag. Är Ayari startspelare i Brighton? Helt ny info för mig.
Inte helt ordinarie än tror jag, men jag såg en riktigt fin match han gjorde som tidig inhoppare mot Arsenal. Ayari har engelsk toppfotboll i sig, det syntes.
Senast redigerad av baggebo1 2024-09-08 kl. 20:40.
Citera
2024-09-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Inte helt ordinarie än tror jag, men jag såg en riktigt fin match han gjorde som tidig inhoppare mot Arsenal.

Han är inte nära en ordinarie startplats. Han spelar i landslaget eftersom han haft JDT som tränare i Blackburn. Givetvis går Larsson före honom just nu. Den dagen han är ordinarie i PL är han intressant.
Citera
2024-09-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Sverige har haft som ursäkt att vi hamnat där vi befinner oss..att spelare inte är startspelare i sina klubblag.

Då har vi fått en startspelare i en toppklubb ( 6:a i Bundersliga förra året) i en av världens bästa ligor,..och så har vi i stället fått en i FK som försöker att leka att han är Guardiola..

Detta lovar INTE gott inför framtiden..
Frankfurt är inte någon toppklubb. Om de kommer topp 4 så kan vi börja diskutera saken. Som Ljungberg sade, han är inte 25 år, startspelare i City och kapten i landslaget. Han är 20 år och har spelat en ynka säsong i Bundesliga.
Citera
2024-09-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cl18241
Frankfurt är inte någon toppklubb. Om de kommer topp 4 så kan vi börja diskutera saken. Som Ljungberg sade, han är inte 25 år, startspelare i City och kapten i landslaget. Han är 20 år och har spelat en ynka säsong i Bundesliga.

Förstår inte varför Larsson måste ha ett sånt gediget CV när hans konkurrenter inte bevisat någonting. Det är ju det vi diskuterar här, att han inte spelar trots utebliven konkurrens.
Citera
2024-09-08, 20:47
Medlem
Citat:
Förstår inte varför Larsson måste ha ett sånt gediget CV när hans konkurrenter inte bevisat någonting. Det är ju det vi diskuterar här, att han inte spelar trots utebliven konkurrens.
Nej, det är inte det vi diskuterar. Jag tycker också han borde vara ordinarie. Problemet är hans attityd och uttalanden, och uppblåsta självbild, där Lagerbäck även poängterade skillnaden mot när t ex Ljungberg och Zlatan kom upp, att han aldrig sett en ung spelare prata på det här sättet när de börjar komma in i landslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in