2024-09-08, 20:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Stockholmarna här inne tycker annorlunda. Vi klarar oss inte utan Saletros ”fot”.
Jag har inte hört några Stockholmssupportrar tycka annorlunda. Däremot några från Solna 😘
Citera
2024-09-08, 20:04
Avslutad
Funkar ljudet hos er viaplay?
Citera
2024-09-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag är inte riktigt med på vad det är för attityd som har varit så tokig i det här fallet.

Jag tycker att båda sidorna har agerat inom sin fulla rätt.

1. JDT har tagit ut Hugo utan intention att spela honom. Det kan jag tycka är lite klandervärt.
2. JDT skiter i att spela Hugo mot Azerbadjan. Inte alls klandervärt.
3. JDT säger att anledningen till att han inte spelar Hugo är att han saknar vissa egenskaper. Vissa tycker att detta är klandervärt men det tycker inte jag. Det måste en tränare kunna säga öppet.
4. Hugo hugger tillbaka i media. Samma här, vissa tycker att det är klandervärt, men om man - som jag - accepterar JDT:s första känga så är det svårt att inte acceptera att Hugo svarar med samma mynt.
5. Hugo åker hem. Inte klandervärt.

Summa summarum, JDT vill inte spela Hugo och Hugo åkte hem. Resultatet blir att landslaget blir lite sämre eftersom Hugo är en bättre innermittfältare än alla andra som tagits ut, men vem bryr sig? Sverige slår Estland i vilket fall.

Det handlar mer att bygga inför framtiden. JDT är en katastrof vilket vi såg i Blackburn. Varningssignalerna lyste rött efter hans bravader i Blackburn..
Citera
2024-09-08, 20:12
Medlem
jarhoiss avatar
Är det någon som känner till Hugos bakgrund? Hur kan hans föräldrar fuckat up så katastrofalt i hans uppfostran?
Citera
2024-09-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Sverige fick gräva djupt för att hitta en förbundskapten.

I engelska andraligan. I ett havererande Blackburn som JDT kört i botten med sin inkompetens. Låg på 18:e plats när stollen fick sparken..

Meget muligt han er inkompetent, men han fik ikke sparket. Blackburn levede ikke op til de økonomiske løfter de havde givet ham og JDT tilbød flere gange at afslutte kontrakten før tid. Det skete så i februar.
Citera
2024-09-08, 20:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Skåningar är svenskar. Många av dem har någon dansk förfader långt tillbaka men majoriteten har större delen av sitt etniska ursprung i Sverige. Skåne är inte direkt Sveriges Baskien.

Klart det överdrivs här. Däremot kan det finnas en viss "visa tacksamhet för medverkan annars kan det vara"-attityd hos vissa MFF:are. Killar som inte vill åka till landslaget för att vara träningssparring och komplement. Det är ingen roll de trivs i.
Citera
2024-09-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Är det någon som känner till Hugos bakgrund? Hur kan hans föräldrar fuckat up så katastrofalt i hans uppfostran?

När blev ärlighet ett problem i en uppfostran? Sanningen svider. Det är bättre du ifrågasätter varför Fotbollsförbundet premierar inkompetens när de rekryterar en FK.
Citera
2024-09-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tveskaeg
Meget muligt han er inkompetent, men han fik ikke sparket. Blackburn levede ikke op til de økonomiske løfter de havde givet ham og JDT tilbød flere gange at afslutte kontrakten før tid. Det skete så i februar.

8 raka utan seger och en 18:e plats indikerar något annat..

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q1jwgo/uppgifter-jon-dahl-tomasson-lamnar-blackburn-rovers
Citera
2024-09-08, 20:22
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois

Hans mor är rektor har jag för mig.
Citera
2024-09-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
8 raka utan seger och en 18:e plats indikerar något annat..

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q1jwgo/uppgifter-jon-dahl-tomasson-lamnar-blackburn-rovers

Den artikel siger jo nøjagtig hvad jeg sagde. Han tilbød allerede om sommeren at afslutte kontrakten fordi Blackburn ikke levede op til deres økonomiske løfter. Hans afløser brugte i øvrigt ca 15 kampe på at rykke Blackburn fra nummer 18 til nummer 19.
Citera
2024-09-08, 20:29
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
5. Hugo åker hem. Inte klandervärt.

Summa summarum, JDT vill inte spela Hugo och Hugo åkte hem. Resultatet blir att landslaget blir lite sämre eftersom Hugo är en bättre innermittfältare än alla andra som tagits ut, men vem bryr sig? Sverige slår Estland i vilket fall.

Klart som fan det är klandervärt att han drar hem bara för att han inte får spela, handlar ju inte bara om matchen mot Estland utan det kommer fler samlingar. Sen ger jag inte mycket för JDT och tror inte på ett framgångsrikt landslag under hans ledning men pinsamt agerande av Hugo.
Citera
2024-09-08, 20:30
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Hugo är ju ingen startspelare i City liksom. Hur kan man då tycka att man ska få speltid i landslaget? Han är ju ingen ung Zlatan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in