Citat:
Ursprungligen postat av
Teddy Picker
Både Dovin och JWZ var indisponibla. Men håller med, måste ändå finnas nån mer lämplig.
Emil Forsberg tex verkar hålla på att fasas ut, var inte med senast heller. Men Nordfeldt fortsätter att komma med. Obegripligt.
Noel Törnqvist hade varit betydligt mer intressant än Nordfeldt.
Inte helt säkert att det blir några fler landskamper för Forsberg, han ska bli 34 i höst och kanske håller på 2 år till innan karriären är över. Även Claesson och Augustinsson verkar ha blivit utkonkurrerade, i Claessons fall är nästan helt säkert att man har sett det sista av honom.
Bolin har inte presterat så pass bra i Allsvenskan denna vår för att vara värd en plats, Swedberg har gjort bra denna säsong i La Liga med bland annat mål mot Real Madrid och är mer än värd att testas nu.