2024-09-08, 18:55
Medlem
Nordfelt är ett annat exempel på en AIK:are som vars uttagning är ett mysterium.
Citera
2024-09-08, 18:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Japp Granqvist och Sebastian L är extremfall där bägge skulle hållits långt borta från landslaget långt tidigare. Jag vidhåller att Saletros inte vore nära en svensk landslagstrupp om inte herr Larsson vore assisterande coach. Varför har inte denna supertalang lirat tidigare? Varför är han inte såld till Chelsea?
Vilken jävla nivå. Jovisst jag förstår att Saletros är utbytbar och kan ersättas med andra spelare i AS men vänd på steken. Han var rätt bra mot Azerbajdzjan och nej det handlar inte om nån AIK kvotering hur jävla illa du än vill ha det så.
Citera
2024-09-08, 18:59
Medlem
Citat:
Japp Granqvist och Sebastian L är extremfall där bägge skulle hållits långt borta från landslaget långt tidigare. Jag vidhåller att Saletros inte vore nära en svensk landslagstrupp om inte herr Larsson vore assisterande coach. Varför har inte denna supertalang lirat tidigare? Varför är han inte såld till Chelsea?

Nu tycker jag att Hugo Larsson är vår mest lovande framtida mittfältare och han borde få speltid men jag fattar verkligen inte allt tjaffs om Saletros.

Han är ju ändå lite annorlunda mittfältare från vad vi har annars i truppen och tyckte hans inhopp var rätt logiskt.

Erfaren och komplett mittfältare, tycker inte han ska starta men han är en bra spelare att ha ifall det man behöver få mer stabilitet på mittfältet, även om denna Eric Smith kanske hade varit ett bättre alternativ, har dock helt ärligt aldrig sett honom spela.
Citera
2024-09-08, 19:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Nordfelt är ett annat exempel på en AIK:are som vars uttagning är ett mysterium.
Han har för fan varit uttagen sen låååångt jävla innan han spela I AIK och har varit andremålvakt hela tiden. Förbundet måste ha en enastående jävla spåkula för att denna teori ska hålla.
Citera
2024-09-08, 19:02
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vilken jävla nivå. Jovisst jag förstår att Saletros är utbytbar och kan ersättas med andra spelare i AS men vänd på steken. Han var rätt bra mot Azerbajdzjan och nej det handlar inte om nån AIK kvotering hur jävla illa du än vill ha det så.
Ingen aik-kvotering?

Höj dig.
Citera
2024-09-08, 19:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Han har för fan varit uttagen sen låååångt jävla innan han spela I AIK och har varit andremålvakt hela tiden. Förbundet måste ha en enastående jävla spåkula för att denna teori ska hålla.

Killen trollar bara det är helt uppenbart…
Citera
2024-09-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ingen aik-kvotering?

Höj dig.

Varför skulle djurgårdaren Fredrik Reinfeldt vilja kvotera in Aik-are?
Citera
2024-09-08, 19:06
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
En spelare som inte känner stolthet över att representera Sverige ska inte ens komma i närheten av ett landslag. Mentaliteten idag är så störd hos många unga spelare. JDT bör utan pardon rensa ut allt sånt. Sen kan journalistpack och skånepack gråta hur mycket de vill.
Jag tror inte att det är en slump att både Jansson och nu Hugo säger fuck off till landslaget när de blir körda med. Båda två har sedan unga år stått på läktaren här nere och sjungit att "Vi har ju aldrig velat va svenskar. Befria Skåne från Svea rike land!".

Jag tror både Hugo och Ponne ser landslaget som en kul grej, det är fett att vara med i ett VM, det är bra för karriären att vara landslagsman osv. Men jag tror inte de bryr sig ett skit om symboliken att representera Sverige och jag tror absolut inte att de dryper av stolthet när de drar på sig den gula tröjan. Och om någon jävel dessutom ska förolämpa dem när de väl är på plats så är valet ganska enkelt, då åker vi hem och fokuserar på vad som är viktigt.

Edit: Samma mentalitet gjorde nog att Sveriges landslag tappade både Hadzikadunic och Ahmedhodzic som mittbackslås och stabil framtid, för övrigt.
Citera
2024-09-08, 19:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Oavsett vilken klubb de representerar så är de inte bra i en match i grupp C, så har man inte i landslaget att göra.
Citera
2024-09-08, 19:09
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ingen aik-kvotering?

Höj dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Killen trollar bara det är helt uppenbart…

Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Varför skulle djurgårdaren Fredrik Reinfeldt vilja kvotera in Aik-are?

Som sagt idag hejar man bara på spelare i landslaget som tillhör ens egen favoritklubb, resten skiter man i. Så var det inte förr.
Citera
2024-09-08, 19:09
Avstängd
JDT hade två uppgifter första året. Gnugga in Bergvall/Larsson på mitten och vinna C-gruppen i NL. Kan lova er att han inte fattat någonting..han kommer misslyckas med båda uppdragen.
Citera
2024-09-08, 19:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Oavsett vilken klubb de representerar så är de inte bra i en match i grupp C, så har man inte i landslaget att göra.
Elanga å Hien var två vandrande katastrofer senast men tror bägge har en ljus framtid i landslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Som sagt idag hejar man bara på spelare i landslaget som tillhör ens egen favoritklubb, resten skiter man i. Så var det inte förr.
Absolut inte. Jag skiter fullständigt i deras historik när dom spelar I landslaget. Antyder inte mitt nick det?
Senast redigerad av ZlatanMania 2024-09-08 kl. 19:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in